Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 44 Guests are viewing this topic.

voicul

Buna miscarea la tersamente pentru cat a plouat in zona.

@gdaniel - ce tiruri sa vina de la Piesti spre Brasov?
Poate din Valcea si pentru 100 tiruri pe zi nu faci 2 benzi, ca o sa fie singure pe acolo.
Pe DN7 proiectul e bun, dar la nivel de anii 2000.
O sa ajute 1 an jumate pana dau drumul la A1 si dupa ... gol, gol, gol, gol!

adrian sibiu

Salutare tuturor azi după câteva zile de ploaie a răsărit și soarele asa ca am dat o fuga la km12 unde lucrarile au continuat chiar dacă vremea nu a fost ok .Vizionare plăcută  !





danutzu_1069

^ Multumim pentru detaliile filmate.
Acum este destul de clar ce si cum...
Doar ca nu cred ca vineri va fi turnare... Un cofraj este pe pozitie "umplut" cu armatura
Iar al doilea, probabil la ora asta este pe pozitie...

voicul

Presupun ca se va incepe si pe celalat sens cat de curand? Adica sa mearga cu ambele in paralel, nu?

vancouver

Mai bine incep concomitent de pe o alta pila pe acelasi sens. Asa dau gata un sens semnificativ mai devreme.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

 În anii 2016-2017 văzusem la LIMBURG, în Germania, pe A3, landul Hessa, noul pod peste Lahn în construcție, tot așa cu chesoane, cu turnare "pe loc", dar din vale până la structură era un întreg eșafodaj de schele de susținere (semăna cu ceea ce s-a utilizat la A1  "centura Arad", la traversarea Mureș-ului)..... Și aici la Limburg tronsoanele veneau de la o pilă la alta cu întâlnire la mijloc, dar pe suport de schele........... În 2018 am trecut pe podul nou, fără restricții, cu 160 de tone și 54m lungime.....

vancouver

#54621
Da, Lahntalbrücke se numeste podul de pe A3 de la Limburg. Sistemul de cofrare a fost proiectat de Doka Austria. Ceva asemanator cu ce s-a facut la noi la Arad peste Mures, pe A1 - centura Arad vest. Si asemanator a fost si pe A2 peste canalul Dunare-Marea Neagra (intre Medgidia si Cta).

Imagine de la Limburg:



Esafodadul de jos a fost numai la capete (1,5 deschideri), unde inaltimea a fost mult mai mica.

De mentionat ca la Limburg pe pod autostrada are acum 2x4 benzi + banda de urgenta. Interesant este si faptul ca podul "vechi" nu era chiar asa vechi, ci din 1963-1965, iar motivul pentru care l-au daramat au fost fisuri in rosturile de lucru ale podului vechi (rost de lucru = rost de turnare = unde se termina o turnare si incepe alta, fara sa se lase vreun spatiu - la final cele 2 turnari trebuie sa functioneze ca un tot unitar; armatura trece prin rostul de lucru; altfel rosturile de dilatare, acelea sunt cu spatiu gol lasat intre turnari, iar armatura nu trece dintr-un tact in altul).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cfdp

Da arata bine, as putea spune "scoala". Nu mai conteaza ciclul de o saptamana promis.

elphax

ne vom uita cu anii la acest viaduct in constructie, ca si la dealul cu lilieci de langa Deva :)

alexandruduma

Timelapse Talmaciu intre 13.04.2021 si 19.05.2021


RaduG


KnX

Un articol despre natura loturilor 2 și 3 din A1, precum și stadiul altor proiecte de infrastructură rutieră din România, prezentate de către dl. ministru Cătălin Drulă, relatate în Adevărul:

https://adevarul.ro/economie/investitii/catalin-drula-despre-autostrada-sibiu-pitesti-loturile-2-3-proiecte-gigantice-romania-1_60a628115163ec42713d50c0/index.html

dargauda

Din articol "Acolo e o licitaţie cu preselecţie. Trebuie să treacă în etapa a doua." ,asta e intrebarea cand ca de doua luni numa asta primim in cap ?
Se termina anul si nu se misca nimic .Incepem sa ne saturm


voicul

Nu mi se pare ca actuala conducere MT si CNAIR au tras de timp, ci pur si simplu au gasit un mare ra**t care a crescut timp de 30 de ani.
Ce a disparut de mult printre noi e rabdarea (si foarte justificat sa fie asa). Ne chinuim cu anii sa facem A la campie.  :(( Evidend nimeni nu mai are rabdare si nici incredere in termenele comunicate.

Pe mine chiar ma ingrijoreaza avalansa asta de proiecte. Bani sunt, dar oameni sa le faca ...


carutasul

păi cred că a fost și cumva strategic, că nu voiau să treacă în etapa a doua până să se promulge legea cu chinezii...