Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

udar

Partea cu decofratul si cofratul nu prea isi mai are rostul aici odata cofrat acest intreg va fi impins/glisat mai departe pentru armare si turnare.
Eu unul sincer credeam ca vor fi date jos si vor fi repozitionate dupa de ce muta sistemul de sustinere/ancorare :)  .

GAC

Frumoase filmarile cu viaductul dichisit, dar raman in continuare la idea ca e nevoie de mai multi oameni. Daca am fi avut cate o echipa intreaga pe fiecare sectiune in consola, asigurarea unui ritm de 1 sectiune la saptamana ar fi fost norma.

adrian sibiu

GAC cu siguranță va fi realizată o sectiune pe săptămână,lucrările la acest viaduct au parte de o optimizare foarte bună,mai au nevoie doar de ajutorul vremii în rest părerea mea e că lucrurile se desfășoară după planificarea făcută.

vancouver

Si slabirea cofrajului + impingerea lui pe alta pozitie tot decofrat se numeste. Nu doar cand cofrajul este desfacut in bucati. Oricum, mutat pur si simplu nu se poate. Pe o parte (interior evident) trebuie desfacut (indepartat), ca sa poata fierarii sa aibe acces si sa armeze.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adrian sibiu

#54589
Din ce am văzut la fața locului partea interioară a cofrajului este fixată  hidraulic fiind usor de decofrat și mutat.

cfdp

sa nu uitam faza de tensionare partiala a fiecarui tronson, deoarece armatura pasiva nu cred ca sustine consola

Cetatean

Poate se foloseste tehnologia asta, de la minutul 6 in colo.


adrian sibiu

dojaalex cu doar o pagină mai in spate găsești un clip sugestiv 1:1ce se aplica la acest viaduct.
Cfdp dacă te uiți pe pagina precedentă vei vedea ca deja această discuție a avut loc.

cfdp

adrian sibiu. Stiu ca se tensioneaza, dar tot procesul de glisare (decofr,cofrare) cofgrag trebuie sa inceapa dupa tensionare deoarece nu se bazeaza pe armatura pasiva. Intrebarea era la cat timp se poate face tensionarea partiala (de sustinere) ? una, doua trei zile? Dupa aceasta se poate relua intregul proces decofrare, translatare, armare, cofrare, turnare, intarire tensionare........ Nu cred ca se va incadra intr-o saptamana pe o pereche tronsoane cum declarau doi ingineri intr-o inregistrare anterioara

adrian sibiu

#54594
Cfdp cu siguranță se vor încadra sa toarne din nou vineri,de asemenea de azi se vor apuca de pretensionarea cablurilor,de decofrare si glisare a cofrajelor,vom vedea in urmatoarele zile evoluția acestor lucrări.

Mascarpone

#54595
Nu se aude nimic de candidatii de pe PiSi lot 2?

florin74

Urmeaza a se anunta zilele astea... impreuna cu lotul 3.. Vrabiutele zic 4 europeni+2 turci...

RaduG

Pun și eu asta de azi, scuze pentru amatorism și muștele de pe parbriz, e doar puțin din A1:

kesphishev

Chiar eram curios cum se vede viaductul de pe DN. Și, da... se vede!
Va fi o plăcere pentru ochi când va fi gata! :D
Mulțumim de filmare!
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

hefaistos

Dar lucrarea cealalta, din prim plan, ce e? Latesc DN-ul?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.