Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Tudor99


Dragos_R

Ritmul e destul de bun, volumele de dislocat/transportat sunt foarte mari. Sa vedem in ce masura ploile (certe) anuntate pentru zilele urmatoare ii vor incomoda, se pare ca totusi nu vor fi cantitati prea mari de apa.

Quest

#54557
Multumim @Tudor99. Radu Ignat e si el membru al forumului ?
La 8:51 ce rol are platforma aceea betonata de la culee si pina dupa primele 2 pile ? Ceva stabilizare a terenului ?

LE Pentium10 spune ca e o platforma ptr schela, dar la culeea cealalta (8:28) nu exista ceva similar ?!
Common sense will get you far !

pentium10

platforma suport pentru schela
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mike_us

#54559
Deci deși e important ca se lucrează si se lucrează destul de bine pe tronson 1 asta înseamna doar 14-15% din cele 3 loturi (daca adaugăm si tronsonul 2 si 3 procentul e cu mult mai mic).
Ar trebui urgentat AC pe lotul 5 si semnarea pe lotul 4 daca vrem sa consumam banii europeni. Pe lotul 5 se preconizau autorizațiile in aprilie după care in mai. Vremea e frumoasa se poate lucra e păcat de fiecare săptămâna de întârziere.


  • Tronsonul 5 ~= 1.7 miliarde lei
  • Tronson 4 ~= 2 miliarde lei
  • Tronson 1 ~= 0.6 miliarde lei

dorum

Ca tot veni vorba de PISI5...
Sunt premize daca se dau toate autorizatiile sa vedem mobilizare serioasa a Astaldi? E totusi un lot foarte lung...

tom_sawyer

#54561
Să punem și comunicatul oficial pentru lotul cu tuneluri de pe Lugoj-Deva:

QuoteAstăzi, 10 mai 2021, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Secțiunea E și finalizare Secțiunea D".

Până la termenul limită de depunere au depus candidaturi următorii ofertanți:

1. AKTOR S.A. (Grecia)

2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ș - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.  (Turcia)

3. ASOCIEREA FCC CONSTRUCCION SA – GULERMAK AGIR SANAYI INSAAT VE TAAHHUT A.S. (Spania – Turcia)

4. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA – PIZZAROTTI SA - RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL (Italia - Romania)

5. ASOCIEREA TERNA SA - INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT) (Grecia)

6. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)

7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)

8. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED STI – CIPA SPA (Italia -  Turcia)

9. STRABAG SRL (Romania)

Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul "licitație restrânsă", iar din cei 9 Candidați Autoritatea Contractantă va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 candidați care vor depune oferte Tehnice și Financiare în etapa a II-a a procedurii de achizitie publică.

Valoarea estimată a contractului este de 1.363.135.841,00 Lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 9.13 km, din care 2,13 km de tunel

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare și 28 de luni execuție conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și finalizarea lucrărilor pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel forat.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

CNAIR

mike_us

@dorum Nu știm cu s-ar mobiliza Astaldi daca se dau autorizațiile. Dar ce știm sigur e ca fără autorizații nu se vor mobiliza. Ce m-as aștepta eu de la partenerul serios e sa își facă treaba lui: exproprierile/autorizațiile sa se realizeze cit de repede se poate, licitații mai bine documentate si care sa nu dureze cu anii si clauze clare in contract care sa specifice ce se întâmpla daca firma contractata nu își face treaba.

razvan96

Lasati partenerul serios, ca exproprierile sunt facute. Astaldi s-a miscat prost cu proiectarea.

adrian sibiu

#54564
A început betonarea la Viaductul peste Valea Talmacelului de la km 12.Enjoy !



voicul

Interesant ca au inceput cu partea spre Pitesti cand gata prima data a fost sectiunea spre Sibiu.

Important e ca au pornit. :cheers:

Adisan

Printre reprizele de ploaie am tras si un filmulet :)

alecu26

@voicul oricum e balanced cantilever method (orice traducerein romana suna ca dracul) ca contează.mai puțin unde toarnă prima data. Se toarnă în aceasi zi în general și de obicei un pic intr-o parte...un pic în cealaltă.
Sper ca asa au făcut și ei.
Când va apărea filmarea Time lapse vom știi mai bine.
Sau a doua zi...daca e agitație mare înseamnă că toarnă unul și unul. Care la limita e OK dar proiectanților nu le place.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

#54568
Nu stiu daca s-a vazut asta. Multumim Radu Ignat
Vazand traseul si consultand Sinteza, imi pare lung lotul, aproape 40 de km. Cred ca era mai bine sa-l imparta in doua.


dr4qul4

nu se putea imparti in 2 pentru ca accesul in zona ar fi fost mult mai dificil. Practic doar prin capete se poate ajunge pe acest lot.
Ar fi fost aiurea ca la unii sa se termine lotul dupa tunel. Ar fi lucrat doar dintr-o parte la el pentru ca s-ar fi impiedicat de celalalt constructor.  Asa pot sa-l atace din ambele parti.
Doar tunel muzeu ne mai lipsea :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist