Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

alecu26

Probabil cine a licitat sub 98% castiga. sau sub 99.99%
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

miahi

^^ CIPA fiind prezenti oficial in licitiatie nu cred ca mai pot fi angajati legal ca subcontractori de catre un eventual castigator.

Cetatean

Scriam asta acum un an pe 1 mai.

Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« on: May 01, 2020, 05:54:58 PM »
Legat de tunel. Va zic sigur ca sunt constructori mari care își freacă mâinile. Sunt multe milioane. Astaldi, Strabag, FCC poate Porr.
În afara de Strabag toți au garla de lucru.

În longitudinal, se vede un detaliu important, tehnologia cu umbrela de micropiloti, folosita și la CF de FCC. Ceva tehnica austriaca cred,dupa modul de lucru.
Asa ca da, FCC s ar putea sa liciteze în blana,penteu ca deja au experienta în Ro, cu asa ceva.
Pe partea ailaltă, nu știi niciodată de ce dai în interior, deși era ușor de făcut foraj din 50 în 50 de m, pentru ca nu avem sute de m de la teren natural pana jos la tunel. Dar ma rog. Sa fie și puțin imprevizibil, sa se poată judeca apoi :)

alecu26

umbrella de micropiloti e cam worst case scenario. Probabil de aia si apare pe acolo in proiect. Tind sa cred totusi ca terenul e mai bun.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dargauda


dorum

#54545
Viaductu' ala manca tot timpul de executie... wrong choice :(
Mie nu mi se pare ca PORR face ceva WOW aici, mi se pare ca e tragere de timp :(
Filmati fratilor o data la luna, poate vedem si beton turnat... :( ca de vreo 3 saptamani tot se aranjeaza cofrajele la primul turn :(

florin74

Maine incepe betonarea la primul tact...Sa speram ca o sa fie totul OK, fara incidente.

paulmare

Nu e vina lui porr, e după O600, cred că logic aici ar fi făcut grinzi metalice, s-a tot discutat de asta aici - efectul podului scurtat de la Mureș care s-a scufundat în aluviuni, asupra anemonelor, strpsi-v-ar Cuc, Comsa cu inginerii voștri experți din Maroc, cnair și corpul de 3 ingineri și 2000 de juriști de la Spiru și romano americana, romano africana, universitatea lumina Slobozia etc
E porcarie sa faci așa ceva, o să fie spectaculos, dar nu necesar, sunt sigur că au venit cu soluții mai bune, le-au băgat ordinul sub nas, așa să faceți, pisici, ne uitam cum glisează cofrajul în tandem 5 metri pe saptamana

voicul

Cam care ar fi fost castigul de timp daca alegeau alta varianta vs. ce e acum?

vancouver

Puteau sa termine lucrarea la sfarsit de 2021 in loc sa o lalaie pana prin 2023.

Cu un numar dublu sau triplu de pile (pile care puteau fi mai putin masive, deci mergeau repede, gen UMB la podul Olt in zona de racord cu dealul) puteau pur si simplu sa puna grinzi prefabricate de beton (sau de metal) pe aceste pile, suprabetonau si gata. Ideea e ca la pile multe pot lucra concomitent la mai multe fronturi, pe cand asa au un front de lucru redus, nu pot grabi prea mult executia, nu au cum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alexV

Dimex a crescut nr de camioane. Daca le avea toate vopsite identic dadeau impresia ca sunt inca si mai multe. UMB style
Pot imbunatati logistica. Mai jos 3 camioane stau la excavatoarele de pe aceeasi terasa, in timp ce o terasa mai sus nu e niciun camion la excavator


La viaductul mare cu cat ne resemnam mai repede ca maximul ce il putem obtine e half-profile peste 2 ani, cu atat mai usor pt noi. Poate fi studiu de caz sa vedem cat % din vina e O600, cat e proiectantul, cat e constructorul.

Foreza incercuita e full-size, nu e de mini-piloti. Semn ca sprijinul temporar pentru podul mare va avea fundatii indirecte din piloti. Schela densa pare doar la culee si prima pila.


vancouver

Din vina O600 nu poate fi. Si pe O600 poti face cate modificari de proiect vrei. Doar ca trebuie cu acordul ambelor parti. Deci poate fi din vina constructorului ca nu a propus sau din vina CNAIR ca nu au propus ei o varianta care sa mearga mai repede sau din vina CNAIR ca nu a aprobat ce au propus cei de la Porr.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

DarkFranck

Se finalizează precalificarea pentru loturile 2 și 3 din PiSi "în zilele următoare". Termen de 45 zile pentru depunerea ofertelor după terminarea preselecției. - Cătălin Drulă la RRA.

sursa aici
Fluctuat Nec Mergitur

alecu26

@Vancouver evident ca puteau propune orice. Dar dupa aia chiar vin peste tine toti sfintii si dumnezeii achizitilor si legislatiilor. Si sah matul era dat in final de de aia de la Mediu. Asa ca probabil Porr a avut de ales intr-o modificare rezonabila, pe unde s-a putut, ca sa poata si pastra termenul de executie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vladioan_bv

consider ca nu ar mai trebui pusa "presiune" pe niste constructori care au dovedit ca au facut vor sa faca treaba. cu totii ne dorim sa fie finalizat un lot de A cat mai repede, dar stim bine cine sunt de fapt responsabili pentru incetinirea sau lipsa de A.