Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 58 Guests are viewing this topic.

cavver

Camasile metalice de la pilotii forati din clipul lui adrian sibiu raman in pamant sau de scot dupa ce se betoneaza pilotii ? La stadion la Sibiu am vazut piloti forati fara camasa de otel , asta tine de consistenta solului ?

alecu26

foarte foarte rar se fac piloti in care camasa metalica sa fie pierduta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gicu

^^Cămășile se scot în timpul betonării piloților.

Piloții care se fac fără cămașă metalică se numesc CFA, se forează cu un "melc" metalic, se toarnă beton prin mijlocul melcului respectiv, iar după scoaterea melcului se introduce în betonul proaspăt carcasa de armătură. Piloții CFA merg mai rapid ca execuție, dar au limitări date de adâncime și de tipul de sol.

Mao

Se lucreaza la pasajul DC149 peste A1, la Bolintin-Deal. Mi se pare ca se reorganizeaza si iesirile de pe autostrada. Nu am foto. Poate saptamana viitoare daca exista interes pentru asa ceva. Imi cer scuze daca s-a mai postat informatia.

NGC

"Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D"

Astazi a fost termen pentru depunerea candidaturilor. Asteptam comunicatul cu ofertantii care si-au depus candidaturile. :lol:

vancouver

^ Ce-o fi asa de râs in hohote?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

survola


florin74

#54517
Vrabiutele au comunicat
1. AKTOR S.A. (Grecia)
2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ș - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.  (Turcia)
3. ASOCIEREA FCC CONSTRUCCION SA – GULERMAK AGIR SANAYI INSAAT VE TAAHHUT A.S. (Spania – Turcia)
4. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA – PIZZAROTTI SA - RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL (Italia - Romania)
5. ASOCIEREA TERNA SA - INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT) (Grecia)
6. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
8. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED STI – CIPA SPA (Italia -  Turcia)
9. STRABAG

6 merg mai departe.
Pariul meu : 1,3,4,5,8,9.

Skynick

Deci au disparut chinezii dar e plin de greci si turci.

Europiu

A tunat și i-a adunat! Cred că, dacă ne adunăm membrii comunității și dăm la lopată terminăm mai repede decât oricare dintre ăștia de mai sus.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

reed

Strabag face treaba buna.Fcc a facut podul de la Vidin si A4 si ceva din A1 cred.

stangabriel


Bachus01

Cum de nu au participat la licitatie Astaldi/Webuild ?

kumar


danutzu_1069

Deja ma ia cu dureri de cap....

Strabag lucreaza la tuneluri in Croatia pe drumul podului de la Pelješki, daca tin bine minte...