Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 56 Guests are viewing this topic.

udar

Si mai apare inca o macara turn...
Foarte migaloasa aceasta solutie

dargauda

Dar echipa din hargita a plecat?Nu avanseaza la structuri deloc.
Multumim de filmare super :)

dorum

nu prea e ce trebuie aici ca si mobilizare... dar acu daca comparam orice santier cu UMB, peste tot par ca se misca lent...

voicul

@alexV Camioane sunt mai multe si cara dintr-o parte in alta doar cand au de carat dintr-o parte in alta. Cand au de carat pana la mijloc ... e mai putin drum.  :D
Dar daca intr-un an au facut cam 30% mai au inca 2 ani de contract, probabil ca sunt cu varf si indesat utilajele, mai ales ca tersamentul e cel mai simplu si e deja in faza avansata.

Legat de mobilizarea insuficienta - eu vad o coloana de 7 camioane si inca 3 din sensul opus doar la minutul 3.22 - nu stiu la ce va asteptati mai mult?

adiarc

din noiembrie pana in prezent au cazut aprox 650 L/mp in zona...mai mult decat in orice zona a tarii ( 650 cazuti in 6 luni sunt echivalentul pt un an intreg )....asa ca nu le gasesc scuze,dar momentan e cam mission imposibile la terasamente...la structuri...in schimb...slab ,sau chiar f slab comparativ cu UMB
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Bachus01

Superba filmarea impreuna cu peisajul . Multumim Adrian .

Mobilizare buna , nu are rost sa fim carcotasi.  Buna raportat la termenul de execuție si lungimea tronsonului. Cred ca este vorba si de optimizări (bani) ,  în lipsa de alte proiecte majore pentru Porr nu vad rostul sa avem super mobilizare sa vedem terminat aproape totul pana la sfarsitul anului si dupa sa asteptam finalizarea viaductului.

andrei.obreja


udar

^^^
Multumim
Amu se vede clar ca se misca incet la suprabetonari....
Pana si pizzarii se misca mult mai repede la Sebes :( .
Sper ca vremea sa fi fost o frana pentru ei .

klax187

Intreb si eu, nu dau cu parul...

Un proiect atat de mare are (ar trebui sa aiba) un management foarte serios pentru eficientizarea costurilor.
Adica ar trebui sa fie niste planuri si calendare de lucru, da?

Foarte multa lume de aici e nemultumita de progres, dar totusi, la un an de la incepere (din 3 ani contract) tot lotul e atacat, toate structurile incepute, utilitatile relocate.

Eu cred ca aceate companii lucreaza pt castig nu pentru a face show pe forum. Atat timp cat se lucreaza in punctele nevralgice, cred ca putem sta linisti...


shogom

Cred ca lumea e nemultumita de progres pentru ca exista un precedent conform caruia se poate mai bine.
E vorba de UMB si proiectul A7(centura Bacau). Semnat in aug 2018 dat in folosinta dec 2020.
Bacau -16 km- 2 ani
SB-BO -13 km -1 an and counting.

E posibil sa compar mere cu pere(vezi relief diferit, lucrari de arta etc) dar datoria" mea de cetatean beneficiar este sa push, push, push. Am mai zis, precedentul oferit de ultimele lucrari UMB ar trebuie sa schimbe un pic regula jocului.
Cat despre plan de costuri, project management... nu cred ca CEO ul Porr o sa se gandeasca cum stam noi in coloana pe valea Oltului cand isi va incasa bonusul de performanta.


razvan96

Sunt complet absurde comentariile despre mobilizarea de aici cand stim ca oricum avem un punct critic care nu se poate rezolva anul asta. Ce folos are pentru noi sa vedem aproape tot lotul terminat pana in decembrie si sa ne uitam cum se lucreaza la un singur viaduct tot anul viitor? Dimpotriva, frustrarea ar fi si mai mare, mai ales ca stim ca daca se alegea o solutie tehnica normala lotul era realizabil in 2 ani.
Important e cat de repede se misca la viaductul mare. Restul comparatiilor cu UMB nu isi au sensul in context si devin enervante, la Bacau nu exista niciun impediment pentru finalizarea lotului in 2 ani, aici exista.

alecu26

@shogom UMB a finalizat lucrarile la Bacau?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Ieri a fost lansata licitatia [SCN1085168] "Servicii de expertiza tehnica la obiectiv : « Autostrada A 1 - Lot 1, km. 10+600 - km. 44+000 »".

Valoare estimata: 165.863,20 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 17.05.2021


Ieri a fost lansata licitatia [SCN1085167] "Servicii de expertiza tehnica la obiectiv : « Autostrada A 1 - Lot 2, km. 44+000 - km. 86+000 »".

Valoare estimata: 209.461,56 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 18.05.2021

alecu26

ar fi frumos sa fie prinsa intr-un proiect mai complex A1 pe acea zona. Gen extindere la 3 benzi. Este doar o problema de timp...timp care curge accelerat acum avand in vedere ca totusi Craiova Pitesti si A0 se intampla.

Poate aflam si scopul expertizei.. Cu toate ca la banii aia e mai nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).