Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 95 Guests are viewing this topic.

vladioan_bv

chiar era util un giratoriu asa mare in zona aceea?^

Tudor99



Dominik

#54348
Filmare realizata de Radu Ignat


You're in Steelers Country

bastus

Buna seara,
sunt nou cu contul pe forum desi urmaresc de cativa ani aproape zilnic.
Sunt pitestean si as putea sa va tin la curent cu evolutia sectiunii 5.
Astazi am dat o fuga catre Curtea de Arges si m-am oprit pentru o filmare asupra lucrarilor din zona intre Capu Piscului si Manicesti, unde este si organizarea de santier.

cristi5

#54350
Quote from: TibiV on April 13, 2021, 04:59:56 PM
DN68A trebuia refacut acum 5 ani, cand au aflat ca "nu merge" cu deblee.

Au aflat in 2013 ca nu merge cu deblee. Apoi au tot intrebat si li s-a tot confirmat ca nu, nu merge cu deblee.

Dar da, cei 15 km trebuiau refacuti cel tarziu cand s-a aprobat proiectul descarcarii Holdea, cand era clar ca traficul atras de A1 va fi mai mare. Adica in 2016, deci acum 5 ani cum zici...

Am inteles ca intretinerea temeinica facuta acum va rezolva cam 7 km pe an. Deci doi ani.

ladposta

bine ai venit bastus. multumim pentru filmari. la cat mai multe ...

raresu

multumim mult @bastus!!
Pare ca au deja o descarcare arheologica chiar langa organizarea de santier!

paulmare

multumim de filmari :) mai ales cea cu montajul cofrajului e foarte interesanta

Folosesc o nacela cu brat telescopic sa monteze bucatile din afara platformei - inseamna ca la fel de bine puteau ridica grinzi si predale, asta e acuma :)

cfdp

In plus ce rost au incintele de piloti pe deschiderile marginale , a -doua cred, pentru platforme orizontale,...prefabr????

alecu26

Nu cred ca poti ridica grinzi cu nacela. :). Nu prea am vazut grinzi prefabricate din beton (monobloc) mai mult de 42...43 de metri. Hai poate 45 de metri in vreun colt a lumii si conditii specifice.

Deschiderile laterale, par mai mari de 40...45 de metri (parca zicea cineva ca sunt 50 si 70 de metri) . Deci nu cred ca vor folosi prefabricate. Inca nu mi-e clar ce e cu acele incinte, dar banuiesc ca vom afla in curand.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Hercule

#54356
FYI O nacela obisnuita are capacitatea de ridicare de 350 kg (max 3 oameni cu scule cu tot). Mai sunt nacele tip foarfeca care pot ridica max 1000 kg. O grinda are cateva zeci de tone, in functie de lungime. Asta doar ca sa vorbim de greutate. Mai intra in calcul si stabilitatea nacelei vs macara.
Nu mai aruncati cu pietre in apa!
Deșteaptă-te române!

shogom

Cred ca in link ul de mai jos se vede mai clar cum vor proceda.
"Balanced cantilever bridge"


paulmare

#54358
doamne fereste, sa ridici cu nacela, aia e pentru 2 oameni si sculele lor :)

dar o grinda acolo ar fi fost "ridicabila" cu macaraua - asta vreau sa zic, stiu ca e proiectul facut dupa sf care a fost facut pe repede inainte, se discutase inainte de ce au folosit solutia asta in conditiile in care poti avea acces cu o macara de la sol, acuma ne-am fi uitat ca grinzile sunt sus, in loc de oamenii care asambleaza cofrajele
Pasajul lui Astaldi de la Mihai Bravu are grinzile de 40 de metri, eu nu stiu altele mai lungi, ideea era ce prostie omt600/2017, cu proiectarea legata de maini de un sf prost

Telvanni

Multumesc BASTUS pentru filmare. Ma bucur ca avem pe cineva din zona care ne poate tine la curent cu evolutia lucrarilor! Succes!