News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 25 Guests are viewing this topic.

alecu26

Tehnic ce e mai sus de cele două lamele....e parte din suprastructură. E prima porțiune din grindă. Vreo 12...13 metri. Ca e cam pătrată si un sens de autostradă tot atat de la e.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

You're in Steelers Country

rocklee

o filmare de pe lotul 1 Sibiu -Pitesti ...Sibiu Boita ....de pe canalul de youtube...a lui RADU IGNAT .... :D

https://www.youtube.com/watch?v=SWZh9k17mSg&ab_channel=RaduIgnat

rocklee


rocklee


GAC

Excelente filmari +1
Totusi am si eu o intrebare. Vad ca la viaductul Talmaciu, la ultimul rand de radiere (cel mai apropiat de piciorul dealului) se observa doar un radier (cel aferent sensului Pitesti - Sibiu), nu si cel Sibiu-Pitesti. De asemenea, nu se observa ca terenul sa fi fost deranjat de turnarea coloanelor forate. Care este explicatia?

hvm

Quote from: hefaistos on March 28, 2021, 05:08:33 PM
E discutabil, dacă la proiectare trebuie sa muti tunelul (din motive geotehnice de exemplu) dupa aia te chinui sa faci racordarea in conditiile normativului, sau mai rău, tre sa demolezio o bucata. Asta în condițiile în care, fără tunel oricum nu e utilizabila.

O sa raspund aici ca sa nu o dam in Offtoptic mai mult pe A7. Daca acceptau proiectul pe care l-au solicitat de la italieni si pentru care (daca am inteles bine) se poarta discutii sa fie receptionat acum, care ar fi fost motivul sa mute tunelul mai incolo?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

gdaniel

@GAC: nu s-a putut lucra acolo inainte de relocarea liniei de inalta tensiune

alecu26

@GAC, in ultima filmare e o pompa de beton acolo. Cred ca acum se face radierul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TS30

Răsturnare de situație pe Autostrada Sibiu – Pitești: CNSC a admis contestația Rizzani, după ce Porr a fost declarat câștigător pe secțiunea 4

https://www.economica.net/rasturnare-de-situatie-pe-autostrada-sibiu-pitesti-cnsc-a-admis-contestatia-rizzani-dupa-ce-porr-a-fost-declarat-castigator-pe-sectiunea-4_501700.html

LauR

#54130
EDIT

Tot astăzi, CNSC a respins și contestația chinezilor de la China Railway, după ce și oferta lor a fost respinsă la licitația pentru lotul 4.

miahi

#54131
Intr-un post mai vechi al lui @NCG avem urmatoarea situatie:

Quote from: NGC on March 04, 2021, 09:45:04 PM
"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"
...

Clasamentul din punct de vedere financiar este asta.

1. CHINA RAILWAY -> +/- 1,54 miliarde RON fara TVA
2. PORR CONSTRUCT -> +/- 1,68 miliarde RON fara TVA
3. STRABAG -> +/- 1,97 miliarde RON fara TVA
4. ALSIM ALARKO -> +/- 2,00 miliarde RON fara TVA


Clasamentul general este asta.

1. CHINA RAILWAY
2. PORR CONSTRUCT
3. ALSIM ALARKO
4. STRABAG


@NGC - Rizzani de Eccher unde este in acest clasament si oare ce interese are ?

NGC

Ce "rasturnare de situatie" viseaza si duduia asta?

RIZZANI DE ECCHER nu apare in clasament pentru ca a fost descalificata in etapa de evaluare DUAE, asa ca nu li s-a evaluat oferta tehnica si nici cea financiara.
Pana se fac aceste evaluari nu putem vorbi de nici o rasturnare de situatie.

Sau sa spunem si noi ca a avut loc o rasturnare de situatie in capul duduiei? Asa o fi cand preiei repede de pe pagina CNSC solutia pe scurt, pentru a avea "exclusivitate". :lol:

pest1969

Dar italienii au asteptat sa se termine licitatia pentru a contesta o etapa intermediara?
Nu ar fi trebuit sa conteste la momentul respectiv? Sau daca au contestat atunci, CNSC nu trebuia sa vina cu o solutie in timp util?
Mi se pare fara obiect in momentul de fata.

NGC

Etapa de evaluare tehnica plus DUAE a luat sfarsit "oficial" in 18.05.2020, dar daca CNAIR nu le-a comunicat decat in 04.03.2021 ca le-au respins oferta, ei ce sa conteste pana atunci? :o