Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 84 Guests are viewing this topic.

RaduG

Poliția se poate autosesiza și aplica amenzi administratorului drumului pentru acele gropi, și să-l oblige astfel să-l repare.

gruiarew

Cu explicatia că zăpada s-a dus în aceeași zi. Acum e soare și uscat, deși e cam friguț. De aceea am și întrebat de ce nu se mai lucrează.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ioji

Quote from: gruiarew on March 23, 2021, 12:08:53 PM
Păi și care-i motivul pentru care s-au oprit?

Se pare ca s-au apucat iarasi de lucru. Sau cel putin asa se lauda:

QuoteLucrările de reparații la porțiunea de drum dintre Coșevița și Margina, cea mai tranzitată șosea din vestul țării, acolo unde e bucata lipsă din autostradă, se intensifică. Muncitorii sunt pe teren, iar acum înlocuiesc porțiunile de beton degradate și nivelează drumul.

Se muncește pe ,,Dealul plângerii" cu patru echipe care au început să repare și să niveleze structurile de drum afectate. DRDP Timișoara informează că lucrează în paralel cu antreprenorul Axela Construcții la înlocuirea dalelor de beton degradate de pe sectorul de drum care întrerupe autostrada pe 13 km.
Pe această rută și pe sectoarele aflate în șantier s-au impus și restricții de viteză de 30km/h și zona este semnalizată cu indicatoare rutiere. Lucrările pe acest sector de drum țin până în luna iunie, iar în perioada sărbătorilor pascale vor fi ridicate restricțiile de circulație.

Pentru a evita aglomerația pe acest drum, cei de la DRDP Timișoara recomandă folosirea rutelor ocolitoare: A1 Nod rutier Ilia – DN 7 Arad – Nădlac sau A1 Nod rutier Simeria DN 66 – Hațeg – DN 68 Caransebeș – DN 6 Lugoj – A1.
Această porțiune leagă două capete de autostradă A1 între Hunedoara și Timiș, unde se lucrează paralel la continuarea de autostradă. Nu se știe însă când încep lucrările și nici când vor fi gata. Pe cei 13 kilometri de drum sunt mereu probleme datorită circulației tirurilor de mare tonaj. Este o zonă în care șoferii fac slalom printre gropi și se formează mai mereu aglomerări.

Sursa: https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/foto-se-intensifica-lucrarile-la-dealul-plangerii-acolo-unde-lipseste-o-bucata-de-autostrada-restrictii-de-viteza-la-30-km-h-1408301/

Granata06

Am trecut azi pe acolo, dezastru. Reparatiile punctuale sunt degeaba intrucat toata portiunea de drum este rea, mai mult sau mai putin. Foarte bine ca se lucreaza si la fundatia drumului insa traficul actual nu va permite acest lucru pe mai multe sectoare intrucat se vor creea ambuteiaje, plus ca ritmul este foarte slab.

As propune frezarea stratului de uzura si asternerea a doua straturi de mixtura asfaltica 6+5 cm cu membrana anti fisura pe tot drumul, solutie rapida care se poate executa si noaptea.

GAC

Aruncand un ochi pe site CESTRIN, vad ca pe 18.03.2021 s-a actualizat status-ul la sectiunea cu tunelele: termen estimat depunerea ofertelor 30.03.2021 si mai zice ca se estimeaza reluarea procedurii dupa intelegerea cu Salini... nu vad cum acel termen ar putea fi realist... dar trecem peste...
Intrebarea este daca "discutiile saptamanale" purtate intre CNAIR si Salini ajung undeva? Acolo unde este hotarare judecatoreasca nu prea vad loc de interpretari. Este un fel de "water under the bridge", ape intunecate desigur, dar daca mai tragem mult mata de coada ne agravam raul care deja s-a facut.
As mai mentiona ca tunelul Zhelenitsa din Bulgaria, de 2 Km mai are putin pana la strapungere, iar finalizarea este estimata in martie 2022. Aceasta lucrare a fost inceputa in octombrie 2019... deci se poate un tunel de 2 Km in 2 ani si jumatate cu NATM (cu abordare din ambele capete).

naivu

#54110
Traiesc cu impresia ca Salini este f binevoitor dar, pana nu isi va incasa integral toata suma atribuita in instanta, nu va lasa CNAIR sa mai avanseze cu nimic la LD2E!

hefaistos

La Salini exista (din cate stiu) un proces prin care se incearca de catre CNAIR anularea hotararii de arbitraj.  Salini va fi mai flexibila la negocieri in functie de ce sanse are sa nu castige acest... apel, intr-un fel, . Daca sunt convinsi ca vor castiga nu vor ceda nimic, pentru ca ei nu se grabesc.
Probabil n-o sa vedem prea curand licitatie finalizata pe acest segment.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

lighthotspot

Quote from: hefaistos on March 25, 2021, 09:13:23 PM
Probabil n-o sa vedem prea curand licitatie finalizata pe acest segment.
Daca Oradea si Arad isi fac autostrada de ce Margina și Holdea nu si-ar face drum express?

GAC

Da, asa este. Am gasit dosarul la CAB: 3257/2/2020, Obiect: suspendare executare act administrativ sentinta arbitrala din 31.03.2020;
Urmatoarea infatisare pe 19 mai. Ciudat este ca la infatisarea din 24.03.2021 apare: Solutia pe scurt: Pentru soluţionarea litigiului pe cale amiabilă.
Nu stiu ce sa mai cred.

NGC

#54114
"Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D"

Cateodata am impresia ca scriu degeaba. Ma refer acum in primul rand la cei mai noi pe forum. ;)

Repet pentru a N-a oara sa NU luati de bun tot ce gasiti pe paginile de internet de la CNSC / TB / CAB / CNAIR, si ar fi bine sa verificati informatiile inainte sa le puneti pe forum.

In primul rand, adevarata miza este la alt proces, adica asta. Aici suntem in pronuntare, deci sustinerile s-au terminat. Drept urmare, rezolvarea divergentelor "pe cale amiabila" asteapta deznodamantul de la CAB.

In al doilea rand, in stadiul proiectelor, geniile de la CNAIR vorbesc despre "depunerea ofertelor" pe 30.03.2021, dar este licitatie cu precalificare si mai intai trebuie depuse candidaturile !!!
In plus, dupa reluarea licitatiei, se vor solicita clarificari, la care trebuie raspuns. Asadar, nici vorba de depunerea ofertelor in 30.03.2021.

Pe de alta parte, daca va mai aduceti aminte, anul trecut s-a semnat cu FORMIN contractul pentru "Executia de foraje geotehnice pe amplasamentul Sectiunii E2 km 52+780 - km 56+220 in vederea completarii Studiului Geotehnic existent din cadrul contractului <Proiectare si Executie autostrada Lugoj-Deva lot 2, km 27+600-km 56+220> prin lucrari specifice de investigare a terenului (lucrari de foraje, activitati de prospectare geofizica si inginerie geotehnica)". Intre timp FORMIN a terminat forajele si a predat documentatia.

VA TIN LA CURENT !!!

NGC

PiSi 4

Astazi a fost lansata licitatia [CN1029485] "Servicii de Supervizare Proiectare si executie Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni – Curtea de Arges".

Valoare estimata: 34.956.397,65 RON fara TVA

Durata contractului: "184 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 16 luni supervizarea pentru etapa de proiectare, 44 luni supervizarea pentru etapa de executie a lucrarilor si 124 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 11.05.2021


adrian sibiu

Salutare tuturor s-au finalizat lucrările de betonare la prima pilă principală de la viaductul peste Valea Talmacelului km12 .



GAC

Filmarea asta mi-a facut ziua buna. Felicitari!
23 de muncitori am numarat sus ... incep sa fiu increzator.

danutzu_1069

Daca nu ma insel, se vad si tuburile pentru viitoare cabluri de comprimare (daca ma exprim corect tehnic)