News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 46 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#54030
Podul peste Raul Sadu
(GPS)


(GPS)


Vedere inspre Sibiu.
(GPS)



(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#54031

voicul

Si mie mi se pare ca nu prea lucreaza cu spor/rezultate la structuri, dar inca mai e timp mult.

Oricum frumos santier cu ritm bun (daca nu chiar sustinut).

+1 @adrian sibiu  :cheers:

udar

Poor lucreaza in ritmul lor asa au lucrat si pe Senes Turda un ritm bun dar sigur noi toti ne dorim ca toti constructorii sa aibe un ritm alert cum are UMB-ul.

rocklee

 :)
pe breteaua de iesire ...la nodul simeria ...a aprut acest semn... :o 8)
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

florinalba

^
Foarte bine. Acest gen de semne sunt  cam peste tot in tarile din vest. Sa vada tot neghiobul mai bine ca nu are voie sa intre pe acolo. Este binevenit si acolo, mai ales ca la nodul Simeria s-a intamplat o tragedie cu ani in urma chiar din aceasta cauza.

GAC

Fara indoiala viaductul de la Valea Talmacelului va fi un element deosebit in infrastructura A1, dar ma intreb daca se merita avand in vedere tehnica foarte anevoioasa de constructie: 2 ani pentru un tablier de 700 m. In 2 ani, UMB cati Km de tablier ar putea sa execute folosind grinzi de 40 m fabricate cu ajutorul fabricii lor de grinzi? Cred ca raspunsul este mai aproape de 7 Km, daca nu mai mult.
Metoda de tablier turnat la fata locului este foarte anevoioasa... la Pasajul Basarab a fost un adevarat calvar: viteza medie de 1 deschidere pe luna si discutam de deschideri de pana in 40 m, turnate pe esafodaje sprijinite pe sol, la inaltime relativ mica.
In ceea ce priveste acest viaduct, nu vad motive obiective care sa impuna deschideri de 120 m, mai ales ca discutam de un rau care poate fi trecut cu piciorul. De asemenea, zona de sub viaduct este accesibila unei ipotetice macarale care sa monteze sectiuni prefabricate. Chiar si fara o macara mare se putea opta pentru tablier metalic impins, asa cum s-a facut la Aciliu (intradevar, viaductul ar fi trebuit sa fie in forma de arc de cerc perfect, dar nu cred ca ar fi fost o provocare). Daca se vrea neaparat tablier de beton, bulgarii ne dau o frumoasa lectie: tablierul viaductului care duce la intrarea in tunelul Zelenita (parte de nord) este un tablier monolit impins. Din poze, zona de turnare are cam 20 m, dar cu 20 m pe saptamana poate fi gata tablierul in mai putin de 1 an.
Asa cum cocoasa de la Focsani este o dovada de ineficienta in termeni de lungimea inutila aferenta ocolului, asa si acest viaduct prin metoda de constructie folosita duce la ineficienta in timpii de executie, la pierderea economiilor de scara si implicit la cost mai mare pe m liniar de viaduct.
Intr-o viziune convergenta, asa cum s-au exprimat opinii ca rolul API sa creasca si sa duca la evitarea de solutii precum "cocoasa" Focsaniului, asa ma gandesc ca trebuiesc abordate si "cocoasele de ineficienta" din solutiile tehnice propuse, mai ales daca exista alternative viabile dovedite.
Ma gandesc cand vom vedea si pilonii viaductului facuti din prefabricate... poate ne surprinde UMB.


adrian sibiu

#54038

alecu26

@GAC ai dreptate. Problema e ca aceasta solutie a fost impusă încă de la SF. Dacă te uiți pe internet aceasta metoda de execuție se foloseste la vai mult mai adânci și versanti cu panta mult mai mare. SAU unde nu ai acces în mijlocul podului (a se vedea canalul Dunăre Marea Neagră și podul peste Mures la Arad By Pass).
Pentru aceasta configurație a .vaii..undeva o deschidere de 60-70 metri era mai bună. (Aciliu a avut 80).
Dar asta se intampla cand nu ai oameni cu pic de cultură inginereasca nici la proiectant nici la Beneficiar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu

Salutare tuturor,am si o filmare scurtă de la podul peste Valea Tocilelor km 3 unde cei de la Cardinal Construct au demarat activitățile de ridicare și montare a grinzilor.
Enjoy !


cristi5

@alecu26
Deci asta e efectul ordinului 600 care nu permite schimbarea solutiilor din SF?

Ce alte contracte s-au semnat pe O600?


adrian sibiu

#54043
Salutare tuturor,azi pe o vreme amestecată am avut ceva mâncarimi în talpa,am luat bicla și am dat o tură terestră pe lotul 1 al autostrăzii Sibiu Pitești. Am început de la jonctiunea cu vechea centura a Sibiului si am continuat până la viaductul de la Tălmaciu.


Vedere spre centura Sibiului







(GPS)






(GPS)



Vedere spre viitoarea bretea.




(GPS)



Vedere spre Talmaciu.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#54044
Au apărut utilajele pentru terasamente.
(GPS)





Doi cilindrii la odihnă azi fiind duminică. (GPS)



Pasajul inferior de la km0+825 a fost finalizat. (GPS)



Și urmatorul idem. (GPS)



Următorul așteaptă hidroizolatia. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader