News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 55 Guests are viewing this topic.

calino

Chiar speram la Porr pe segmentul lotul 4.

Bachus01

Porr  cumva  :D ? Ar fi de vis lotul 4 la Porr , 3 la Astaldi si 2 la Strabag  8)

TibiV

Nici la Horoscopul lui Neti Sandu nu se aliniaza astrele atat de frumos...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

Poate avem și noi noroc odată-n viață,cred că ar cam fi timpul.

Bachus01

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția secțiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu – Pitești. Este vorba despre constructorul austriac Porr, au spus pentru Economica.net surse oficiale.

voicul

Nu cred, nu cred.

Mai astept surse oficiale si mai ales valul de contestatii  :lol:

Bachus01

Hmmm.....  :o Oare aflăm si noi de la sursele oficiale ?

PS: o astră sa aliniat  :gj:

elphax

SUPER ! vor avea toate motivele sa traga mai departe tare pe lot 1 ca pe final de 2022 sa mute utilajele dincolo . Evident, pare simpla logica - au putut da un pret ceva mai mic avand deja tot in zona.
Sa vedem cum vor fi argumentate contestatiile...

adrian sibiu

Astăzi staful celor de la Porr Austria au fost în vizită pe șantierul lotului 1, oare acestă vizită a fost cu un alt scop?Pe,,surse"cei de la Porr Sibiu stiu ca lotul 4 e adjudecat de ei,mâine o să încerc să aflu ceva mai multe informații despre acest lucru.

hefaistos

@elephax
Nu prea au cum sa mute utilaje pentru ca loturile sunt diametral opuse. Lotul 4 presupune un tunel deci alte tehnologii si alte echipamente. Si nici nu "au tot in zona" deoarece intre lotul 1 si lotul 4 sunt vreo 120 de km.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

florinalba

In cateva momente Catalin este pe Digi24 poate ne spune ceva oficial.  :D :D :D

Dragosdimitrescu

Si China Railway o sa stea cu mainile in san?
Cnsc, reeavaluare, cnsc, CApel... mai avem de asteptat, cred... nu?

dr4qul4

Ar fi interesant cum i-au detronat pe chinezi. Sa nu o dam in telenovele
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florinalba

#53983
Confirma Catalin pe Digi24 , Poor Castigator pe PiSi 4.
Confirma si ziarul Unirea: https://ziarulunirea.ro/video-autostrada-a1-sibiu-pitesti-lotul-4-contruita-de-austriecii-de-la-porr-cnair-a-anuntat-castigatorul-697430/?fbclid=IwAR0cakTuQ_DXg1TQL2hgdBAT6KSuH85OOOS0xtcQ0SOEadqYg7Qr7yQ0ghM

Tot Catalin vorbeste despre OG in problema firmelor din Cina.

NGC

#53984
"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Noul castigator este PORR CONSTRUCT.


Nu mai gasesc acum mesajul cu clasamentele, asa ca le mai trec o data.

Clasamentul din punct de vedere financiar este asta.

1. CHINA RAILWAY -> +/- 1,54 miliarde RON fara TVA
2. PORR CONSTRUCT -> +/- 1,68 miliarde RON fara TVA
3. STRABAG -> +/- 1,97 miliarde RON fara TVA
4. ALSIM ALARKO -> +/- 2,00 miliarde RON fara TVA


Clasamentul general este asta.

1. CHINA RAILWAY
2. PORR CONSTRUCT
3. ALSIM ALARKO
4. STRABAG


Sa mai lamurim cateva aspecte.

Quote from: NGC on February 24, 2021, 10:10:22 PM
Ceea ce este de retinut insa, este ca oferta celor de la CHINA RAILWAY a fost respinsa din cauza presupusei fapte de a fi furnizat informatii false in DUAE, "uitand" sa mentioneze despre "problema" cu Banca Mondiala din Georgia din 2019, care ar fi o "abatere profesionala grava" raportat la acea achizitie publica, desi atunci alte societati au fost implicate in acea achizitie publica, si ca au solicitat celor de la CHINA RAILWAY sa clarifice in ce mod au fost implicati in acea achizitie publica, dar chinezii nu ar fi raspuns si atunci i-au descalificat. Poate chinezii au ales sa "taca" si sa conteste apoi la CNSC / TB / CAB respectiva solicitare de clarificari, alaturi de noul rezultat al procedurii. O sa vedem.
Trebuie retinut ca s-au legat de o achizitie publica care nu s-a desfasurat pe teritoriul Romaniei. Asta e lucrul cel mai important..

Exact acelasi motiv a fost invocat si aici pentru descalificarea chinezilor, doar ca de data asta chinezii au raspuns, dar raspunsul a fost considerat neconcludent de catre comisia de evaluare.

Quote from: NGC on February 24, 2021, 10:10:22 PM
Sa vedem daca la PiSi 4 se va aplica acelasi tratament egal si in cazul ofertei celor de la PORR CONSTRUCT (adica (referitor la chinezi) au aflat despre problema aia si au invocat celebrul articol 169 din Legea 98 / 2016, ala cu "in orice moment al procedurii" pe care altadata nu l-au aplicat (am mai scris pe tema asta)), desi pentru PiSi 4 ar ajunge sa se uite in propria ograda (si la propriu si la figurat (Romania)) si ar trebui sa aiba motiv de excludere a lor din licitatie. Vorba aia, prietenii stiu de ce. ;)

Sa vedem cine va contesta si cine se va lega de motivul trecut cu vederea. O sa mai revin asupra acestei probleme. ;)