Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 71 Guests are viewing this topic.

x12cbulz


gruiarew

Atâta s-a scris că de s-ar printa foile respective cred că am putea acoperi bucata lipsă. Între timp între Margina și intarea în giratoriul de est e durere. Aseară am venit în spatele unuia, omul ieșise săracul de pe drum pe pământ cu ditamai hardughia doar doar nu amestecă tot ce are în remorcă. E fix un kilometru, și e de groază de groază. UN kilometru!! nu se poate reabilita cum trebuie.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

Salutări de la Sibiu azi am aruncat un ochi la km10+200 unde au reînceput lucrarile de excavare a dealului dar mai ales s-au reluat lucrarile de armare și cofrare la acest viaduct cu o nouă firma din Harghita. Enjoy!


NGC

#53928
Hai sa punem paie multe pe foc si sa punem si aici partea asta din mesajul asta referitor la DX12 T4.

Quote from: NGC on February 24, 2021, 10:10:22 PM
Ceea ce este de retinut insa, este ca oferta celor de la CHINA RAILWAYS a fost respinsa din cauza presupusei fapte de a fi furnizat informatii false in DUAE, "uitand" sa mentioneze despre "problema" cu Banca Mondiala din Georgia din 2019, care ar fi o "abatere profesionala grava" raportat la acea achizitie publica, desi atunci alte societati au fost implicate in acea achizitie publica, si ca au solicitat celor de la CHINA RAILWAYS sa clarifice in ce mod au fost implicati in acea achizitie publica, dar chinezii nu ar fi raspuns si atunci i-au descalificat. Poate chinezii au ales sa "taca" si sa conteste apoi la CNSC / TB / CAB respectiva solicitare de clarificari, alaturi de noul rezultat al procedurii. O sa vedem.
Trebuie retinut ca s-au legat de o achizitie publica care nu s-a desfasurat pe teritoriul Romaniei. Asta e lucrul cel mai important..

Sa vedem daca la PiSi 4 se va aplica acelasi tratament egal si in cazul ofertei celor de la PORR CONSTRUCT (adica (referitor la chinezi) au aflat despre problema aia si au invocat celebrul articol 169 din Legea 98 / 2016, ala cu "in orice moment al procedurii" pe care altadata nu l-au aplicat (am mai scris pe tema asta)), desi pentru PiSi 4 ar ajunge sa se uite in propria ograda (si la propriu si la figurat (Romania)) si ar trebui sa aiba motiv de excludere a lor din licitatie. Vorba aia, prietenii stiu de ce. ;)

florin74

#53929
Macarale rad in soare... :lol:






adrian sibiu

Azi am asistat la montarea brațului celei de-a doua macarale de la viaductul peste Valea Talmacelului de la km 12+049 urmează curând cea de-a treia .Enjoy.


Bulwyn

Nenea ala care la sfarsit iese pe brat, se crede spiderman sau e asigurat?

bogdymol

Nu e asigurat. Chiar la aia ma gandeam si eu, nu stau prea bine la capitolul siguranta.

Inca o chestie ce as baga-o de vina e ca cei de sus de pe macara nu aveau un walkie-talkie, sa vorbeasca cu operatorul din macaraua mobila. Se vedeau cei de sus cum dadeau din maini sa ii comunice operatorului miscarile necesare (mai jos, stanga/dreapta - in jur de 8:20), dar la distanta aia si din pozitia aia, nu se vad semnalele cum ar trebui. Un walkie-talkie e 300 lei la Dedeman, si te tine cativa ani.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduG

#53934
Ziua superbă, peisaj mirific, mulțumim API și Adrian Sibiu pentru filmare și efort. Ce poate fi mai frumos sâmbătă dimineața decât să-ți bei cafeaua în compania unor astfel de noutăți?  :gj: :cheers:

Skynick

Ce drum tehnologic ca n palma a facut Porr. Ii dau maxim pe serpentinele alea.

dargauda

Multumim frumos  pt filmare SUPERB si cit mai mute,si multa sanatate  adrian sibiu,iar  cei de la porr se misca EXCELENT le doresc cit mai mute contracte pe la noi succe

voicul

+1  :cheers:

De ce s-a ales varianta cu viadcut si nu s-a taiat din dealuri? Sau taiat din dealuri si viaduct mai mic/jos.

Sunt curios care ar putea sa fie logica din spate si daca cineva a luat in calcul - costuri mai mari acum, dar poluare mai mica in viitor.


Fred

Pentru ca dupa ce treci coama dealului descoperi ca ai in continuare de urcat, asa ca au taiat doar coama la nivel, au o trecere peste un parau si apoi panta ascendenta.