Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Paulmare din ce stiu eu e vorba doar de un subcontractor,echipele sunt din Olt ,oameni foarte harnici ce lucrează în condiții destul de grele pe vânt,ploaie și în frig,mai știu că li s-a cerut ca până în luna mai să încerce finalizarea tuturor pilelor.La următoarea vizită o să încerc să stau de vorbă cu responsabilul acestui subcontractor,din cauza acestei pandemii a fost destul de greu să comunic cu oamenii din șantier.

vladioan_bv

Salutare,

In legatura cu viaductul Aciliu am si eu cateva intrebari. care zona/zone sunt cele mai afectate? exista vreun pilon afectat?

Multumesc

bgd77


rebel

^^ nu cred ca sa mai realizat nimica .. probabil la fel ca in iunie cand a realizat userul: SB77UFO un amplu reportaj foto (20 iunie)


adrian sibiu

Rebel si Vladion_bv  in luna iunie am realizat un amplu reportaj de la Aciliu cu fotografii precum și o filmare a dealului,dacă voi urmăriți forumul macar cu un an in urmă veți înțelege mult mai repede cum funcționează lucrurile

user201

Câteva imagini de ieri din capătul actualei centuri a Sibiului, unde terasamentul a crescut bine:






Bonus "Carpații cu capul în nori":

vladioan_bv

Okay,  o sa il revăd dar voiam o părere  din partea celor care lucrează in domeniu.  Eu am observat probleme la sistemul de colectare al apelor pluviale si ceva alunecări,  intebarea era care  este impactul  asupra lucrarii de artă daca el există  sau nu.

adrian sibiu

#53768
Vladion_bv cele mai mari probleme sunt la toate sistemele de colectare a apelor pluviale,ele sunt praf, s-au abandonat lucrarile la șanțurile de colectare a apelor pluviale înainte de a fi finalizate iar la cele la care sunt executate lucrarile, ele sunt foarte proaste,vezi poze la pagina 3488 si filmarea video pe canalul meu.

pitsigoi

Quote from: NGC on January 29, 2021, 03:21:00 PM
"Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu""

Licitatia a fost reluata.


Lipsa ofertanți sau lista similara lot 3?

raresu

Stie cineva ce are de gand Astaldi pe PiSi 5? Asteptam ceva in teren din martie? Parca spunea ceva si Catalin de la minister ca intra cat de curand in teren...
Poate ne surprind si ei cu ceva 50 utilaje la capat de centura Pitesti, gen UMB la Nadasel

NGC

^^ Licitatia a fost suspendata in vederea raspunderii la solicitarile de clarificari. Zilele trecute s-a raspuns si s-a dat si un nou termen pentru depunerea candidaturilor (16.02.2021), asa ca licitatia s-a reluat si nu mai este suspendata.

MarcoPolo


TibiV

Mi-a placut articolul postat de lau (care de data asta, in mod exceptional - "once in a lifetime" - a primit de la mine un +1, desi ca principiu - de cateva luni - dau dislike la "link-uri chioare", pentru care autorul nu s-a obosit sa preia macar ideea/ideile de baza...

Dar articolul incepe cu o buna descriere, foarte "plastica," a mentalitatii soferului roman - a celui care are mereu o treaba ""mult mai urgenta si mai importanta" decat a tuturor celorlalti "participanti la trafic", care doar "il incurca" pe sosea...
Quote
Sunt însă și șoferi, pe contrasens, care intră ,,serios" pe banda ta, crezând că au tot dreptul să facă acest lucru: ,,Am gropi pe banda mea de mers". De parcă tu nu ai avea...

Si inca un plus pentru autorul articolului...
A evitat foarte elegant acel "cliseu" cu care ne luptam de ani de zile : "tunelurile pentru ursi".
A scris clar ca tunelurile nu sunt ca sa se plimbe ursii prin ele, ci ca ursii sa se plimbe peste tuneluri...

Quote
Lipsește tocmai această ,,bucată" a șoselei de mare viteză, de 13 kilometri, dintre Margina și Holdea (prin Coșava, Coșevița), tronson al șoselei de mare viteză unde trebuie să se construiască și un tunel pe deasupra căruia vor trece urșii, în habitatul lor natural.

Nu stiu daca este sau nu membru pe forum, dar a inchegat foarte bine ideea.
Are de la mine un +1 "virtual"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Apropos de intervențiile pe acest sector de drum național din partea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, eu as face un plan de lucrari desfasurate exclusiv pe timp de noapte astfel:

  • Instalare masuri de management al traficului si de protecție a muncitorilor (semafoare, antemergător)
  • Frezare completa banda de mers sens Timisoara-Bucuresti in lungime de x metri, concomitent cu 2 freze
  • Asternere mixtura asfaltica pe sectorul frezat
  • Executare marcaje rutiere
unde lungimea "x" este data de capacitatea de a face 1,2,3 si 4 de la orele 22.00 la 6.00 si astfel, la sfarsitul fiecarei nopti de lucru mai ai o sectiune de banda finalizata.

Repetare a 1, 2 si 3 pentru sensul Bucuresti-Timisoara la finalizarea primului sens.