Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Cred ca ar fi mai bine sa nu includa si sectiunea D in licitatie. Este mai simplu sa realizezi ceva de la zero decat sa preiei ceva construit.

naivu

Si atunci cine termina sectiunea D? Aia care s-au ocupat si de LD3 dupa rezilierea contractului?

Ionut

D și E1 vor fi terminate de Salini. Cam asta e înțelegerea cu ei după decizia definitivă a instanței internaționale.

florin74

Termen depunere candidaturi este 29.01.2021.

Cineva e odihnit si a vrut sa creeze agitatie.

alin_simeriaveche


alin_simeriaveche

#53690
Se pare ca au refacut stricaciunea semnalata acum cateva saptamani pe forum.




Imagini preluate de pe contul de facbook al prefecturii

alecu26

Incredibil. Țeava aia de drenaj nu a strigat la nici unul din muncitori si sefii de acolo. Tot asa e..
Desfăcută. FMM.
Felicitări insa pt miscatul relativ rapid...chiar dacă totul a-a miscat dupa ce problema a fost semnalată aici pe forum si a aflat prefectura de problema.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Europiu

Or fi zis și ei "not my department" precum Wernher von Braun.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Cetatean

Practic da, pentru ca regularizarea aia de albie sigur a fost făcută de cei de la ape sau îmbunătățiri sau prefectura. Habar nu am.
Pe când mentenanță la autostrada face minunatul DRDP de pe raza județului, care e de fapt în alta tara. :))

NGC

LD3

Quote from: horatiu.cosma on December 19, 2019, 12:39:59 PM
Apropo de LD3, se aude că inginerul DRDP Timișoara a dat zilele astea raport favorabil pentru recepție la breteaua Holdea, după ce 4 luni DRDP Timișoara la comandă politică a zis că nu se poate recepționa și în condițiile în care Comsa nu a modificat nimic pe contract față de august 2019. Toți cei care au girat rezilierea contractului mare și au refuzat artificial să facă recepția la Holdea (Cuc, Ionita, Scarlat, semnatarii rezilierii, inginerii consultanți din DRDP Timișoara) ar trebui sa plătească cu vârf și îndesat pentru bătaia asta de joc.

Acum ca s-a invartit roata, sa vedem ce masuri vor fi luate. ;)

O prima masura ce ar putea fi luata ar fi publicarea raportului final de expertiza. Sa dam o mana de ajutor si sa punem aici o parte din concluziile expertizei. :D


Lucrari de drum
































Lucrari de arta



































@CNAIR: Puneti voi si restul paginilor si anexele sau ne ocupam noi? :lol:

cristi5

#53695
Mda, sunt foarte curios cum se va proceda. Aceasta expertiza este "ultimul cuvant" al statului/CNAIR in ce priveste LD3. Constituie o "contraexpertiza" faptul ca  se circula pe LD3 (fireste) fara probleme in ciuda restrictiilor aberante recomandate de expertiza, restrictii din care Politia face bani?

Oricare ar fi contraexpertiza, reiese ca cei care au comandat si cei ce au elaborat prima expertiza sunt grup infractional organizat?

Oricum in lipsa unei contra-expertize in care statul isi recunoaste greseala, orice impacare cu Comsa e probabil exclusa. Interesant cum reprezentantii statului/MT/CNAIR, oricare ar fi ei, trebuie sa apere nefacutele MT/CNAIR, adica ale lui St Ionita, Cuc, Scarlat... Ingrata situatie :(

alin2pas

Nu sunt specialist în domeniu, dar ar fi interesant de văzut câte din neconformitățile din această expertiză nu se ,,pupă" cu proiectul aprobat și acceptat de CNAIR, de asemenea cu lucrările certificate ca fiind conforme, acceptate și plătite deja de CNAIR. Dacă se vrea, această expertiză împreună cu deciziile judecătorești pot constitui punctele de plecare în niște negocieri pentru deblocarea situației și finalizarea lucrărilor, din care ambele părți ar avea de câștigat.

TibiV

Ar fi momentul, pentru ca pana cum ambele părți au avut de pierdut...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Formularea corecta cred ca ar fi: ambele parti ar avea mai putin de pierdut. De fapt, cred ca toate trei partile, ca cel mai mult de pierdut avem noi, in dubla calitate, de utilizatori si contribuabili!

Ionut

Bai ce sa zic, după 3 zile de muncă se vede ca avem în sfârșit ministru la Transporturi...




Am o veste bună de la Ministerul Transporturilor.

Pe autostrada Lugoj-Deva, lot 3, între nodul Ilia și nodul Holdea se va circula începând din această seară FĂRĂ RESTRICȚIA DE VITEZĂ de 80km/h care a fost impusă timp de mai bine de un an (din 23 decembrie 2019, de la inaugurare) pe acești 21 de km.

Specialiștii companiei de drumuri și poliția rutieră au ajuns la concluzia, după monitorizare, că starea autostrăzii permite circulația în siguranță la viteza constructivă.

Mă bucur că din această seară vom putea circula pe acest sector de autostradă cu 130km/h.

Cătălin pe Facebook