Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

^^
Eu nu m-am referit la termenul initial,pentru ca daca o luam așa, inca nu a fost nici-o firma care sa devanseze termenul de finalizare,din mai multe motive ce țin de administrația statului.

paulmare

adrian sibiu multumim, si tie si zburatoarei tale :) foarte frumoase si filmarile si lucrarile

adrian sibiu

#53597
Salutare tuturor  !
Azi am avut putin timp sa descarc pozele facute din drona la cele trei obiective vizitate in 5 Decembrie ,lucrurile se misca bine in toate cele trei locații precum și pe tot lotul acolo unde se lucrează.Enjoy.

Vedere dinspre Talmacel a pilei din dreapta râului Talmacut. (GPS)

Din același loc dar cu vedere și spre pila din stanga Dc Talmaciu-Talmacel dar și a forezei Zublin ce foreaza pentru culeea dinspre Talmaciu (GPS)


Vedere din același loc inspre Boita. (GPS)


Vedere din dealul excavat de lângă Boita inspre Talmaciu. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere dinspre Boita a dealului excavat inspre Talmaciu unde se va edifica viaductul de la km10+200 (GPS)


Panorama a lucrărilor de excavatii din deal. (GPS)


Vedere inspre Boita. (GPS)


Vedere inspre Sadu a depozitului de material pentru umplutură necesar bretelelelor podului Dj 509G Talmaciu Sadu. (GPS)


Vedere a podului peste Râul Sadu. (GPS)



Vedere a viaductului inspre Boita . (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#53599
Viaductul de la km6+144 Vedere spre Sibiu. (GPS)


Același viaduct vedere spre Talmaciu . (GPS)

Același viaduct vedere laterală cu spatele la Dn 7 (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader



NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1026761] "Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"".

Valoare estimata: 4.635.473.646,00 RON fara TVA

Durata contractului: "148 luni si cuprinde: 24 luni perioada de proiectare, 64 luni perioada de executie si 60 luni perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere candidaturi: 29.01.2021


Va dau mai incolo un link direct catre documentatia de atribuire.

voicul

Mare minune dupa 30 de ani de discutii: avem lansat tot PISI! (mai putin PISI6  :lol:)

naivu

Dacă iese și LD2E din zona gri, putem spera la un A1 complet

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

archaeus

7 ani jumate de cand se apuca de proiectare! In situatia ideala fara blocaje

tom_sawyer

#53605
Calculează alea 64 de luni pentru lucrari ca fiind 9 luni în fiecare an. :) Sau chiar mai putin, fiind zonă de munte.

adrian sibiu

Tom_sawyer problema lunilor in care se poate lucra e discutabilă,sa nu uitam ca pe acest lot avem tunele si la ele se poate lucra lejer si iarna.

archaeus

@tom_sawyer un termen optimist 10-12 ani de azi inainte, cu preselectie, evaluari, contestatii.

alecu26

daca vin chinezi....cine stie???
la fel si turcii...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

PiSi1 probabil toamna-iarna 2022.

Pentru PiSi2 (Cornetu-Boita, zona cu multe tuneluri) sunt inca multe necunoscute si variabile. Orizontul de finalizare l-as incadra intre 8 si 16 ani de acum inainte. La 16 ani am tinut cont de situatia ca un constructor o sa dea chix si trebuie facuta o licitatie pentru restul de lucrari. La asa o lucrare mare si lunga un faliment, o renuntare sau o reziliere pentru ritm prea lent nu sunt improbabile.

La PiSi3 as merge pe 6-12 ani. La fel si PiSi4.

PiSi 5 am info ca probabil in martie Astaldi intra in teren. Tehnic in 3 ani pot termina = final 2023. Ba chiar prima portiune de la Bascov pana la urmatorul nod e floare la ureche, aia ar trebui sa fie gata in vara-toamna 2022. Contractual parca e final de 2024.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.