News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Viaductul de la Tălmaciu km10+200 in 05.12.2020,vizionare plăcută.



adrian sibiu

Viaductul de la Valea Saratii km6+144 in 05.12.2020


TibiV

Jos palaria!

+1 si constructorului, si celui care a filmat... :cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mihaihedes

Vre-o șansă de deschidere Sibiu- Boița in 2021  ar fi?

horatiu.cosma

Da: fara rosturi, parapete, uzura, marcaje si cel putin structura de la km 12  :lol:.

Ionut

Nicio problemă, facem câteva portaluri ca la Virtutii și se rezolva și PiSi 1 în 2021.

voicul

E pe la 25% parca lotul, hai sa zicem 30% la final de an.
Deci daca in urmatorii 2 ani fac cate 40% (deci mai mult ca anul asta) e record si performanta.


hefaistos

Iar aplicați regula de 3 simpla? Parca era apanajul meu. 😜
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

hefaistos

Acum serios vorbind, e greu sa termine în 2021. E greu de estimat doar din procente, pentru ca în prima faza sunt lucrări care costa puțin dar durează mult (excavații, umplutura, compactare etc).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adrian sibiu

#53590
Fără discutii trebuie să luați în calcul jumatatea anului 2022 ca posibilă deschidere, sunt încă multe lucrări de făcut, care vor necesita timp  si resurse .Spre exemplu la viaductul de la Valea Tocilelor, lucrarile s-au oprit pentru ca firma contractantă nu executa lucrarile, asa cum trebuiau si atunci s-a renunțat la ei.

vancouver

Foarte optimist vara-toamna 2022, dar mobilizarea trebuie sa creasca pentru a reusi acest obiectiv. Mai realist e final de 2022 sau prima parte din 2023.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adrian sibiu

Din teren ambițiile sunt foarte mari ,termenul e martie 2023, dar voința e ca finalizarea sa se facă mai repede,vezi ST4 .

mirceaeliade

De notat: multa lume vorbeste cum un proiect ar putea fi dat inainte de termen cu aproape un an intreg (termenul e cred 2023 vara).  Pana acum am fost obisnuiti ca un contract de vreo 2 ani executie sa speram sa fie gata in 6 ani.  Iar proiectul asta de 3 ani ne gandim ca va fi terminat in cam 2 ani.  Hai sa ne bucuram ca se imbunatatesc perspectivele din directia CNAIR, si mai putine plangeri ca a aparut o groapa.

horatiu.cosma

^^
Ce sa vedem la ST4? Ca acolo au terminat cu 2 ani intarziere fata de termenul initial.