News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Așa arată secțiunea D.

Mi se pare că ar putea fi finalizat de către CNAIR în regie proprie. Lipsește puțin asfalt pe câțiva zeci de metri și terasamentul ultimei supratraversări, plus probabil garduri și rigole. Nu știu dacă rampa de coborâre a DC înspre Nemeșești este prinsă în această secțiune.


gruiarew

Cu mențiunea ca stâlpul nu mai e în corpul autostrăzii. Asta e tot ce diferă în teren, acum față de filmarea din 2018. Atât s-a putut...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vlad94

#53567
Bine macar ca a disparut si ala

mirceaeliade

@Vlad94  am zis ceva mai sus ca Ionita a zis ca ia in calcul sectiunea D pt regim propriu fara licitatie

vasile.silion

#53569
Întrebare de baraj: dacă CNAIR ia în regie proprie execuția unui obiectiv, adică se hotărăște să facă în regie proprie un proiect, atunci are dreptul să subcontracteze lucrări la obiectivul respectiv? Eu aș zice că logic ar fi ca nimic să nu o împiedice să subcontracteze lucrări. Sunt o grămadă de lucrări specializate unde cu siguranță CNAIR nu are expertiza necesară și e obligată să apeleze la specialiști externi. De ce nu ar putea apela la externi pentru mai multe categorii de lucrări? De exemplu să dea unei firme să facă terasamentele, alteia să facă structurile, alteia asfaltările, alteia instalațiile electrice, alteia semnalizările rutiere, șamd. Lucrarea rămânând "în regie proprie". De ce n-ar fi posibil?
Sper că înțelegeți la ce mă refer...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

kumar

^ Cauta cum s-a rezolvat groapa de pe OS3, chiar pe acest thread, si o sa te lamuresti.

Allex

Eu sunt curios cum va fi cu finantarea UE daca o vor face in regie proprie. Daca la OS3 au executat garantia constructorului, aici nu e cazul.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Cetatean

De ce?
Sunt asa multe motive pentru NU încât nu știu cu ce sa încep.
1. Faptul ca nu pot face lucrari mai mari de 100000 euro cred, pe un contract fără licitație.
2. Combinațiile și aici nu tre sa zic nimic.
3. Dacă ai băgat 5-6 firme pe o lucrare și nu lepoticontrola fiecare o sa mai dea vina pe celalalt pentru orice nu ii iese.
4. Nu vad cum o armata de funcționari pot semna, aproba, gestiona etc o lucrare de să zicem, asa lejer un 50 milioane de euro, în condițiile în care ei câștiga 3000-5000 lei pe luna.
5. Statul are probleme în a gestiona mura în gura ce o primește de la constructor via consultanta legat de toate lucrările care le desfășoară un antreprenor, în nici un caz nu poate duce un proiect (vezi spatiile service de la Miercurea Sibiului bai sau ceva) care nu cred ca sunt gata nici acum, deși s-a lucrat " in regie" un an jumate 2.
Deși acum au la Drdp-uri garla de utilaje, noi, bune nu ar putea face treaba la terasamente. Vad ca mișcă bine la asfalt, parapet și marcaje. Dar atât.
Deci clar nu.

gruiarew

Eu zic că ar merge dacă s-ar vrea. Nu cunosc chichițele financiare, dar să-mi fie cu iertare, parcarea aia de la Miercurea Sibiului nu mi se pare nimic complicat. O lălăie că nu e presiune de niciunde.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

#53574
     Se pare că și la parcările de pe A1 la km 289 se apropie treminarea lucrărilor.... Imagini surprinse pe ziuă, în 27.11.2020. La ''Spații de servicii"".

adrian sibiu

Salutare tuturor azi am dat o fuga pe șantierul lotului 1 la viaductul de la Valea Talmacelului unde lucrarile se desfășoară bine in continuare ,aveti dovada ,vizionare plăcută.



Vlad94

Si eu cred ca daca se vrea se poate. Vad ca sectiunea D are corpul autostrazii finalizat, lipsind cativa metri dinainte de ultimul pasaj si pana la limita cu sectiunea E1. Observ ca pe harta proiectelor de infrastrustructura, rampa nordica a pasajului susmentionat este trecuta cu galben (nu are AC). Face cumva parte din sectiunea E1?




Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

#53577
^Da. Din câte îmi amintesc problema a fost de multe ori discutată aici pe forum, horatiu.cosma poate da detalii, iar cutter a semnalat-o prin diverse canale media.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Rețeaua aia de medie tensiune blochează o rampă și nu a putut fi relocată fiindcă jumate e pe secțiunea D, jumate pe E (care nu a fost niciodată predată spre Salini).

bbk

#53579
^ Acum este îngropată
În primul video din postul http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg270594#msg270594
Se vede zona de la capătul secțiunii d