Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

voicul

Aaaa - cam tare asocierea aia de la punctul 1.

Cei mai tari PIZZAROTTI - ei stiu ca oricum o sa lucreze 10 - 20 de firme in santier, deci nu trebuie sa se asocieze cu nimeni specific ca oricum lucreza cu toti.  :lol:

OT: UMB isi aduce materiale de la Tulcea - adica vreo 400+ km de transport?  :o

davyl

Clar ca asocierea de la punctul 1 e tare! Imi doream sa fi fost si alte firme mari gen Vinci dar ne multumim cu ce vedem...

StefanCelMare

Plin de Ticaret si China.
Ajung sa zic hai Pizza.

vancouver

Mda. Go Pizza. Practic oricare din primii 5 merge si oricare din restul pana la 15 e o necunoscuta totala (surprize surprize).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Alexis

Din Lista numarul 14 ONUR is quite ok.
Au lucrari in Moldova, Ucraina.
In ucraina termiana podurile din Zaporojie (contract 480 mil) si multe altele

reed

Companiile din tarile unde nu se respecta drepturile omului nu ar trebui sa aiba acces pe piata UE,insa sa nu uitam ca UE face bussiness puternic cu chinezii si altii,deci cam aia e .

pbh

 TERNA TOURIST TECHNICAL AND MARITIME SOCIETE ANONYME - sunt Greci, de ai "nostrii". Si numele este graitor, ma duce cu gandul la o cutie postala in Cipru. In filiala din Bulgaria au 37 de angajati.
Preferabil AKTOR O:-)

florin74

 http://www.terna.gr/en/activities/infrastructure/

Sunt peste Aktor. Au o grămadă de lucrări super complicate, în Serbia au făcut 2 tronsoane în zona defileul ui Grdelica. (similar Valea Oltului). Plus alte lucrări complexe. Aruncați o privire pe link-ul pus. .

esendy

avand in vedere ca sunt obiective strategice ar trebui interzis non UE; sunt deacord cu vancouver, ce tot atata piata deschisa cand invers nu e

reed

#53529
@Terna ba chiar au reabilitat o portiune de cale ferata Baneasa Fundulea http://www.terna.gr/en/activities/infrastructure/project-railway-line-bucharest-constanta

TeoH9

Din 15 ofertanți 10 sunt chinezi si turci  :lol: din cei 5 care nu sunt chinezi sau turci unul e din Grecia si e necunoscut pe piata din Romania, iar 2 sunt total neserioși pentru bataia de joc de pe A10 (Pizza și Aktor). E trist. Șansele ca Strabag sau Astaldi sa castige sunt destul de mici, iar daca o chinezarie sau un turcism e declarat castigator ne putem astepta la multe tergiversari din partea CNAIR (la fel ca pe tronsonul 4 de pe Pitești-Sibiu); Să vă pregatiti pop-corn si sa va inarmati cu rabdare. Cel putin 2 ani de acum incolo nu vom avea contract semnat pe aceasta portiune.

dr4qul4

Punctul 13 este cel mai tare. Parca este predestinat pentru o asociere China + Turcia.
Si tineti cont ca eu nu am prejudecati. Sunt dispus sa acord "prezumtia de nevinovatie" oricarei firme.
Dar aici parca e prea de tot.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Eu nu inteleg de ce va mirati de lista. Proiect teribil de complicat cu SF din 2008 făcut pe genunchi. Ce ati vrea?

Kimi

Sa speram ca cei din cnair si-au invatat lectia dupa PiSi4 si ca vor "reduce" obstacolele inca din faza de precalificare.

Ionut