News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

dorum

io zic ca esti cam pesimist cu 4 ani primul utilaj in santier... acu' realitatea cunoscuta iti cam da dreptate, dar hai sa speram totusi

Bachus01

2 ani este proiectarea  8)

Iar 2 ani licitația de precalificare  , licitația finală,  contestații peste contestații,  expropieri,  mai modifică putin traseul mai trebuie ceva de la mediu , etc
Chiar sunt optimist cu 4 ani  :lol:

mirceaeliade

A fost updatata harta CNAIR cu urmatorul status pt sectorul ursilor:

>PROCEDURA DE LICITATIE SUSPENDATA
>SE ASTEAPTA ADRESA SALINI IN VEDEREA CONTIUNARII PROCEDURII (ESTIMAT 16.11.2020)
>ESTIMAT COMUNICARE OFERTANT CASTIGATOR: 15.03.2021
>ESTIMAT SEMNARE CONTRACT IN IPOTEZA FARA CONTESTATII: 09.04.2021

adrian sibiu

Salutare tuturor astăzi am reușit intr-un final să filmez cap coada lotul 1 Sibiu Boita ce am observat e faptul ca s-a avansat foarte bine la structuri in schimb la terasamente lucrarile s-au desfășurat printre reprizele de ploaie ce au căzut în ultimile două săptămâni. Se pare ca s-au finalizat lucrările la relocarea liniei de înaltă tensiune de la Talmaciu .Vă doresc vizionare plăcută si noapte bună.


Dominik

You're in Steelers Country

dargauda

+1 Adrian !!   :cheers:

Au un ritm super bun :)

voicul

De ce s-a asteptat atat de mult executia acestui lot?
E din cauza de blocaje prin CNAIR sau pentru a obtine finantarea UE trebuie un sector mai mare si nu doar 1 lot?

Adica asa cum PISI are 5 loturi, nu putea sa aiba doar 4 si Sibiu - Boita sa fi fost facut de acum 10 ani?

adrian sibiu

Voicul cred că răspunsul la întrebările tale este chiar întruna dintre ele,blocajul din cnair e raspunsul cel mai bun.Lipsa de viziune dar mai ales slabul interes manifestat de către cei ce s-au perindat pe la conducerea acestei instituții ne-a adus în acesta situație.

RaduG

Peisajul este superb, iar tehnica de filmare cu munții pe fundal este foarte odihnitoare pentru ochi, mai ales pentru clipuri lungi de 10-20 de min, este foarte obositor pentru ochi să vezi o filmare la unghi mare în care imaginea se mișcă pe tot ecranul și ochii nu au un punct fix de reper în imagine.
Mulțumesc pentru efort!




Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

@Voicul o întârziere inițială vine din faptul ca acu 10...15 ani se promovau centurile ca prioritate : Pitesti, Sibiu, By Pass Deva Orastie, Arad By pass. (Acestea din pacate au fost ajuns din spate de loturile adiacente).
Următoarea mare frana si cea mai importanta a fost dorinta de a se face Comarnic Brasov si de a fi aceasta cat de cat finantabila. Pentru asta a fost inventată A13 si desființată A7, A1 facuta DX (initial disparuse complet) si scos din joben Sibiu Brasov.
Din pacate nu învățam nimic din greseli si din A8 nu se face ca si prioritate porțiunea de la Tg Mures in continuare la A3 si Tg Frumos Iasi, o zona cu un MZA enorm. Ambele in zone geografice digerabile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cri123

Foarte interesantă diferența între acest lot și Sebeș Turda 2. La ST2 e plin de acele tuburi metalice pentru trecerea apei de pe o parte pe alta, aici e plin de aceste podețe din beton (gen la min 8:36).

Au rol diferit? Cele de aici nu par să fie destul de mari pentru a trece prin ele un drum, deci bănui că sunt tot pentru apă?

Ionut

Citez din memorie: pe PiSi 1 aproximativ 85% din podete sunt proiectate pentru a permite permeabilitatea animalelor mici (adică să poată sub-traversa autostrada în siguranță). La ST2 podetele tubulare sunt proiectate în special ca protecție la inundații (si rol secundar acces terenuri agricole).

panzer

Si eu ma intrebam de ce sunt atat de dese podetele de beton? Unele par a fi facute in vai de parauri.
Ce dimensiuni au? O masina normala poate trece prin ele?

hefaistos

Ambele tipuri de podete au aceleasi functiuni dar tehnologiile sunt diferite. Cea mai noua este un tub de metal gofrat amplasat direct in terasament, fara betonare (exceptand eventual capetele) ceea ce reduce semnificativ costurile si timpul de executie.
Sincer, eu am dubii cu privire la stabilitatea pe termen lung a acestei solutii insa ca "om de stiinta" trebuie sa am incredere in testele ce au omologat respectiva solutie tehnica.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adrian sibiu

Panzer,așa pare dar nu este,într-adevăr sunt multe podete dar sunt si pasaje mari prin care pot trece utilaje și mașini dintr-o parte in cealata,după părerea mea era nevoie de mai multe pasaje mari mari in zona Talmaciu dar acum nu se mai poate face nimic.