News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 26 Guests are viewing this topic.

TibiV

Se pare ca Porr nu stie ca orice "constructor normal" lasa grinzile "la fezandat" macar 4-5 luni...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

#53296
Viaductul de la Valea Saratii a avansat foarte mult de la ultima mea vizită din 11.10 ,adică în 12 zile au apărut și grinzi dar mai ales si perdalele. Ceea ce ne arată cât de organizat lucrează cei de la Porr.

luc

Au predale de la Pizzanochio, că italienilor le-au rămas...

udar

#53298
Eram curios daca am vazut bine zilele trecute ca se monteaza predale  pe grinzi in zona unde bate web camera si se pare ca am vazut bine.
Multumim si asteptam filmarea .

rocklee

In filmarea lui Adrian se vede ca spre sibiu au decopertat si bretelele nodului. :o

mirceaeliade

De acum o saptamana:

>Tot 'in aer' cei nici 10 km din Autostrada Lugoj – Deva, sefii de la Transporturi se contrazic in declaratii. N-a fost deblocata nici acum licitatia pentru cea mai scumpa bucata de autostrada din Romania, de 300 de milioane de euro

https://www.opiniatimisoarei.ro/tot-in-aer-cei-nici-10-km-din-autostrada-lugoj-deva-sefii-de-la-transporturi-se-contrazic-in-declaratii-n-a-fost-deblocata-nici-acum-licitatia-pentru-cea-mai-scumpa-bucata-de-autostrada-din-ro/14/10/2020

>,,Am avut o intalnire cu antreprenorul lucrarii si care avea niste pretentii in urma deciziei de la Paris. Am ajuns la un acord, pentru a se retrage din contract, astfel incat noi sa putem continua licitatia pentru Lugoj-Deva, lotul 2. A fost de buna credinta, a analizat si ne-a anuntat ca are disponibilitatea sa se retraga, chiar daca, potrivit deciziei instantei, putea intra acolo,,, a declarat in 25 septembrie Mariana Ionita, directorul general al CNAIR.

>Dupa 3 saptamani, miercuri, ministrul Lucian Bode, intr-un interviu acordat Hotnews, vine sa contrazica cele sustinute de Mariana Ionita si spune ca, de fapt, nu s-a ajuns la o invoiala cu antreprenorul.

>,,Avem niste litigii. Avem 13 km de autostrada nerealizati. Suntem obligati sa finalizam in acest exercitiu financiar. E posibil sa ajungem la o intelegere cu antreprenorul, sa platim in mai multe tranșe acea datorie,,, a declarat ministrul Lucian Bode, miercuri.

Avand in vedere ca sunt vreo 10km nu 13, sunt curios daca Bode in cazul asta vorbeste in necunostinta de cauza si in realitate subapreciaza avansul proiectului.  Ar fi o premiera pt un politician.

pbh

Oricum, nu mai are nici o relevanta. Daca maine la ora 8AM totul este deblocat si se intra in linie dreapta, nu mai este timp sa se finalizeze ceva in acest exercitiu financiar. Sa vedem ce declaratii vor fi cand va veni ziua cand o sa dea/dam banii inapoi la UE.

horatiu.cosma

"Să plătească banii înapoi urșii, dacă tot au vrut tunele".

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Eurocopter


Ionut

V-a placut turul de forta? Mai facem, dar avem nevoie si de ajutor, unul cat de mic, in cont.
Multumim!!!
:cheers:

JohannDB

Prin parbriz, mai puțin interesant A1SB legătura spre Boița..... Acum o săptămână, 18.10.2020.












Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Din ce văd pe licitația PiSi3 (au zis colegii zilele trecute) CNAIR s-a înțeles cu Astaldi și a modificat documentația, italienii renunțând la contestație. Rezumat modificări CNAIR:

- a mai tăiat din penalitățile zilnice de întârziere
- sectoarele vor fi definite de comun acord
- a eliminat aspectele ce țin de plata directă a subcontractorilor și declarea procentului de subcontractare
- punerea la dispoziție a șantierului se va face în maxim 14 luni (față de 20)
- Antreprenorul va avea la dispoziție 7 luni să descopere erori ale SF-ului
- Modificările proiectului, AM-ului, exproprierilor, avize etc din cauza SF-ului prost nu mai sunt aruncate la Antreprenor
- CNAIR a adăugat în documentație studiul geo făcut de Geostud la tunel Poiana în 2017 (ceva achiziții directe, deci nu mare chestie) și culoarul de expropriere
- prin includerea acelor 5  structuri în loc de 5 zone de terasament (ceva criteriu de evaluare), riscurile cu modificările de AM, avize etc nu mai e la Antreprenor

Au mai rămas câteva aberații prin documentație, dar e un pas înainte pentru un echilibru contractual care să atragă constructori profesioniști.

voicul

Asa descopera in 7 luni (cred ca firmele o sa isi faca echipe specializate strict pe asta) probleme in SF ... si ce se intampla cand (deci cand, nu daca) se descopera?

Bachus01

Din moment ce sau inteles cu CNAIR mai mult ca sigur sunt interesati de acest lot (nu doar contestatii de dragul de a arata pisica) . Nu ar fii rau sa ajunga lotul la ei . Au capacitate tehnica sa il duca la capat chiar daca nu prea ii inghit . Dar cand vor sa faca treaba o fac.

Oricum va fii un lung sir de telenovela lotul acesta cu contestatii peste contestatii .