Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 66 Guests are viewing this topic.

NGC

#53250
@naivu, @hvm: E o greseala in ce a scris naivu mai sus. Chinezii nu i-au dat in judecata, ci au contestat la CNSC, unde au obtinut apoi o decizie favorabila. CNAIR a facut recurs la CAB la decizia CNSC.
Nu va faceti griji, va tin la curent cu mersul telenovelei.

Oricum, cat de curand vom avea un raspuns asteptat si pentru o alta telenovela. Revin.


TibiV

Puteai sa pui si fotografia, nu doar link-ul chior...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bachus01

Ideal ar fii sa prinda licitatia de pe SiPi4  Porr sau Strabag. Nici nu vreau sa ma gandesc cat va dura daca adjudeca altcineva licitatia.

Din punctul meu de vedere in Romania avem doar 4 firme capabile sa duca un proiect la bun sfarsit in termeni contractuali : Umb, Astaldi , Porr si Strabag. Ar mai fii Trameco + Alpenside care au demonstrat ca pot gestiona un proiect de o anvergura mai mica.

Intr-un scenariu ideal cu urmatoare tronsoane in faza de licitatie/lansarea licitatie as vedea SiPi4 - Strabag,  SiPi3 - Astaldi , pe cele 2 loturi lipsa din A3 (Zalau 0 Biharia) Trameco , Umb , Porr sau Strabag. VO Comarnic Alpenside (se descurca cu proiectele mici ) . Pe A7 Pl-Bz sunt 3 loturi , aici ori va intra UMB in forta pe toate 3 , ori va astepta urmatoarele tronsoane (iar Astaldi ,Porr, Strabag sa prinda cate 1 lot ) pentru a mai putea termina/inainte cu loturile deja contractate .

Scenariu ideal , dar sa speram ca poate sunt jocuri pe sub masa intre ei si Cnair % UE . Avand in vedere ca Romania are nevoie de banii din fondurile UE ca de aer  , acestia se pot atrage doar cu firme care lucreaza si factureaza . UE nu prea agreeaza firmele chineze iar Turcia se joaca cu focul . Iar constructorii mentionati mai sus cred ca sunt destul de constienti ca vor fii lucrari pentru toti si nu isi vor pune bete in roata unul celuilalt






pelan87

Acesta s-ar parea ca este dosarul de la CAB pentru litigiul dintre CNAIR si China Railway:

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000387362&id_inst=2

Urmatorul termen va fi destul de curand, pe 19.10.

azza

#53255
S-au apucat si de ultima deschidere vizibila pentru camera de supraveghere.





Powered by API/PUM imgur uploader


naivu

^^^^Asta mi-aminteam si eu (dar partial si nu m-am exprimat corect  :lol: :lol: :lol:). Multumim @NGC!

udar

Se misca foarte bine de la zi la zi

om_bun

Pe camera live pare ca a inceput sa ninga,cam devreme totusi. :(

adrian sibiu

#53259
Pe camera live se pot vedea roiurile de furnici cu aripi in aceea zona duminică când am fost pe șantier m-au deranjat și pe mine.

RaduG

Da, se mișca bine, de ieri până azi au mai așezat două grinzi pe ultima deschidere.

alecu26

Au terminat? Unde e linkul spre camera web?
Vor continua oare cu deschideri înspre Pitesti? Mai sunt grinzi turnate?
O păsărică mi-a șoptit că vor face grinzi și pt Tg Mures Ungheni. Si acolo in curând vor avea nevoie de ele. Sunt curios pe ce traseu vor merge spre Tg Mures grinzile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


adrian sibiu

#53263
Îmi pare așa de rău că nu pot sa vă delectez cu imagini din șantier, dar nu mai e mult până în 22.10. Abia astept să-mi reiau activitatea.Sunt în carantină la domiciliu,unul dintre copii mei a fost testat pozitiv cu Covid. 😥😥😥😥😥
Din fericire e asimtomatic.

Dragos_R

Crede-ma ca noi abia asteptam mai tare ca tine. Cu atat mai mult cu cat dupa timpul care a trecut sigur o sa vedem multe schimbari. Tinem AMR-ul impeuna cu tine ! :D