News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 32 Guests are viewing this topic.

luchiano

#53235
http://www.impactreal.ro/index.php/2019/12/06/asfaltari-finalizate-la-perisani/?fbclid=IwAR04PTcBO7hefHfJ2M20B9qlhZ32L7TxTFVV5Q1Mi22rtHW01l14XePc8Ns
Nu inteleg de ce toti insistati ptr DJ703H, cand exista varianta de mai sus,drumul Grosi(DC14A), care leaga com Perisani de com Berislavesti, comuna ce se afla pe aliniamentul DJ703G, care a intrat/va intra in reabilitare totala.
Parerea mea este ca o varianta buna de ocolit VO in 2,3 ani este Cornet-Perisani-Berislavesti-Suici-Tigveni-C de Arges%uD83D%uDE00
L.E: am modificat DC14A. Sunt din zona si vorbesc in cunostiinta de cauza, nu as fi postat de DC14A astfel.

voicul

Ramane de vazut cat de bun va fi acest DC14A, dar problema ramane exact cum am mentionat-o pe pagina anterioara.

Pana nu fac si cei din AG ceva, doar discutam cuvinte.
Nimeni nu o sa isi bage masina pe drum de tara de pamant ca e mai scurt cu 15 km.

Sa nu uitam si aspectul general ca orice drum pe acolo e greu: curbe multe, pante serioase, vizibilitate redusa, caini, gaini si alte lighioane pot sari oricand pe drum, carute, masini parcate aiurea, pietoni neatenti si probabil dotati cu mult alcool la bord.
Cu alte cuvinte s-ar putea sa fie mult mai obositor pe aici decat sa stai in spatele uni tir care merge cursiv cu 60 - 80 la ora.

naivu

In articol drumul Grosi(DC14A) are 5(+2?)km, pe Maps are 12km  :o.
Ar fi mai potrivit decat pe la Salatrucu-Poiana, dar ramane problema DJ703G de la limita judetelor, iar dupa podul de la Cornetu sensul Pitesti-Sibiu trebuie sa faca stanga peste DN7.

dr4qul4

NU mai faceti trasee pe google maps.
Nimeni nu va merge pe DC14A. Este un drum ingust si cu viraje foarte stranse. la intersectia cu DJ703G pana in centura Calimanesti sunt 7 km. Iar pana la la Cornet sunt 21. Si problema principala, lipsa asfaltului in Arges, ramane pe ambele variante.
Macar cautati poze pe google earth. Va veti face o idee cum arata drumul.
Nu am mers niciodata pe DC14A, dar acum 6 ani, dupa ce am trecut de la Salatrucu, am oprit in intersectia cu DN7D (cautam un drum inapoi spre Tigveni si asta aparea pe harta). Tin minte ca avea asfalt (cel putin la inceput), dar era doar o ulita, care incepea cu o panta, asa ca am ocolit prin VO.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

mihai008


oneway

Ce amuzant e prezentatorul asta cu CCCCnair :lol: , in rest totul este trist si specific...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

SB76UFO

Din cate am inteles pentru zona asta in curte la Bauelemente erau 40 de grinzi, iar necesarul pare a fi de 96. In total pe tot lotul o sa fie ~400 de grinzi.
"Prostia este eternă și invincibilă"

adrian sibiu

SB76UFO parerea mea este că oricum la Viaductul de la Valea Saratii unde acum sunt cantonate macaralele încă mai sunt de facut lucrari de cofrare si armare a grinzilor așa că Bauelemente vor avea timp sa produca si restul de grinzi necesare.

alexmocian

Din ce stiu eu la Valea Saratii trebuie 96 de grinzi, vad ca instaleaza primele 36 probabil ca pana in Nov o sa aduca si celelalte 60.

hvm

Daca s-a discutat pe aici imi cer scuze dar n-am gasit.

La ce rezolutie se refera aici CNAIR in legatura cu PiSi4:
Quote
COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA: 19.10.2020
PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE PROIECTARE SI EXECUTIE ESTE IN
DERULARE - IN FUNCTIE DE REZOLUTIA CURTII DE APEL BUCURESTI, CNAIR SA VA FINALIZA
PROCESUL DE EVALUARE
ESTIMAT SEMNARE CONTRACT: 29.10.2020
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

CNAIR a vrut sa-i excluda pe chinezi, acestia i-au dat in judecata si au castigat, CNAIR a facut apel la CAB si asteapta rezolutia la care se refera in text inainte de a desemna castigatorul. Daca am explicat gresit, rog sa fiu corectat.

bogdymol

PORR isi instaleaza statia de asfalt pe santierul A1 Sibiu - Pitesti lotul 1:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

JohannDB

      Mddaaa, luni noaptea, îmi spunea un coleg că la întoarcerea de la Sfântu Gheorghe (CV)( asta era pe la 02:30 dimineața) trebuie să meargă "ghiulea" la "Bauelemente" / Cristian (SB) deoarece are de dus trei transporturi de grinzi la....Tălmaciu, la autostradă. Și ca fapt divers chiar mi se plângea cât timp pierde de la intrarea pe șantier, pe drumul tehnologic, până la locul de descărcare/macara din cauza "isteților" de șoferi de pe...... bascule, cărora trebuie să le explici la 4 din 5 că ai nevoie de loc pentru viraje/depășire și alte manevre prin simplul fapt că ai cam 40m lungime, plus tonajul aferent.....
     Și asta era în programul lui , numai pe ziua de marți (13.10) din această săptămână legat de A1, Sibiu - Boița !

alin2pas

Acest aspect face parte din fața nevăzută a lucrurilor. Poate și șoferii de pe basculante se grăbesc să-și facă programul, poate și lipsa de experiență își spune cuvântul (să nu uităm că meseria de șofer e deficitară în România), partea bună e că se lucrează intens.

slartibartfast

Un transport de grindă e pentru o basculantă ceea ce e basculanta pentru un Matiz. Te-ai aștepta, deci, ca șoferii de basculante să înțeleagă mai bine ca oricine ce înseamnă nevoia de spațiu pentru depășiri/manevre, dat fiind că vehiculele pe care le conduc ei nu sunt nici cele mai ușoare, nici cele mai mici din lume.