Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 65 Guests are viewing this topic.


vladg

703G are o rampa de aprox 23%, pe a doua urcare importanta dinspre Calimanesti spre Salatrucu. Nu cred ca e prea accesibila camioanelor, desi nu e lunga, 100-150m.

La Poiana, pe 703H, arata cam terenul rau la suprafata, alunacari de teren si ceva mlastini.

Vedeti ce forfecat e terenul printre pomi.

udar

mentiona cineva ce face o anumita scula gen foreza ,
este acum in actiune de intrat pe linkul web cam

RaduC

In zona aceea e posibil sa instaleze drenuri verticale. Se vede ca ar avea ca o palnie prin care se toarna sort.

adrian sibiu

Așa este Radu C cu siguranță asta face aceea miniforeza.Aceasta zona e  e una foarte umedă.


Dragos_R

Ca proiect, intr-adevar reabilitarea mentionata in postarea de la @v46is suna bine. Daca insa intram in detalii si ne uitam la cine a castigat proiectul, respectiv SC CIVIL SPEED SRL & RAJDP Valcea, atunci cred ca ar trebui sa fim mai prudenti, CIVIL e o firma care a crescut cu lucrari de la consiliu. Poate cei din zona ne pot spune mai multe despre ei. Una peste alta e o ocazie sa dovedeasca faptul ca indiferent cum au crescut, au ajuns la nivelul la care sa deruleze in conditii onorabile un astfel de proiect. Sa le dam credit deocamdata si sa vedem ce informatii vin din teren.


naivu

@vladg, DJ703G Suici-Calimanesti e o idee buna de scurtatura pana se va inaugura PiSi3, dar Salatrucu-Poiana-Pripoare-Tutulesti/Caineni s-ar putea sa nu fie: s-ar putea sa devina drumul tehnologic al santierului (in munte nu ai prea multe variante de traseu) si n-as amesteca traficul Pitesti-Sibiu cu traficul de santier!

paullie

@naivu un link spre film cu DJ703G. Poate iti dai seama ce buna idee de scurtatura este

Quote from: perfidus on March 24, 2020, 12:17:30 AM
..................Am decis sa filmez traseul pentru cei care socotesc acest drum ca fiind viabil (după o minimă modernizare) pentru autoturisme, ca alternativă la DN7 în cazul finalizării loturilor 4 si 5 PiSi .....................

naivu

#53229
Tin minte filmul, ACUM n-as intra cu masina pe acolo, dar cu un asfalt rezonabil (poate si un pic largit pe alocuri) ar putea fi mai usor decat Transfagarasan/Transalpina (in mod sigur mai scurt). 20 km de drum montan cu asfalt bun (la care sa se ajunga fara probleme deosebite) pot fi preferabile unui Dealu Negru in spatele TIR-urilor combinat cu un drum aglomerat de la RValcea pana la manastirea Cozia!

BoGDaN

DJ703C nu este un drum montan este unul deluros. Asfaltul se termina exact la inceputul pantei.  De acolo se urca foarte greu pe o distanta relativ mare. Drumul necesita o reproiectare si investitii masive. Acel constructor vehiculat este mediocru pentru lucrarea ampla de modernizare si sint sceptic ca se va putea circula cu un TIR

naivu

^Nici nu as vrea TIR-uri pe acolo, l-as vrea rezervat pt autoturisme. Nu am pretentia sa preia tot traficul de pe DN7, dar daca preia macar 20-30% din traficul de autoturisme, s-ar simti o degrevare. Constructorul mediocru poate fi o problema!
^^CNAIR ar putea avea bani de un utilaj, dar cine il opereaza? Cine le spune exact unde sa foreze sau ce si cum sa inregistreze (ca sa poata citi si altii ce au facut)? Si lucrul la elaborarea unui SF este o meserie!

voicul

Pana nu fac si cei din AG ceva, doar discutam cuvinte.
Nimeni nu o sa isi bage masina pe drum de tara de pamant ca e mai scurt cu 15 km.

O masina si un tir pe acolo mai trec, dar 2 tiruri nu incap unul pe langa altul fara vreo 2 minute de atentie.

Practic vorbind cam e o utopie acest traseu: se poate, dar nu prea va exista.

pitsigoi

#53233
Nu intră nici măcar două autoturisme. Dacă apare un autoturism de pe contrasens, intri în garduri.

cfdp

se pot face si drenuri orizontale "in spic" care se intrepatrund in terasament si descarca in grupuri in camine