Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 59 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#53205
Probabil ca si existenta acestei linii de medie tensiune ce trebuie relocata a făcut ca lucrarile la cele doua pasaje sa nu înceapă. (GPS)

Vedere a minidebleului din apropierea organizării de șantier a celor de la Porr,vedere spre Talmaciu. (GPS)

Foreza Zublin s-a mutat in partea dinspre Talmaciu. (GPS)

Vedere spre Centura Sibiului din partea opusă forezei Zublin,aici forajele sunt gata. (GPS)

Organizarea de santier a celor de la Porr unde a început montarea stației de mixturi asfaltice. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Aceasta e o poza din 03.10.2019 momentul în care acest santier a început,este exact locația in care acum Porr-ul își are organizarea de șantier.

Ieșirea secundară din organizarea de șantier,aici mai este garat inca un utilaj de injectat ciment in terasament. (GPS)

Ma apropii de viaductul peste Valea Tocilelor unde lucrarile au avansat destul de bine,in imagine culeea dinspre Sibiu. (GPS)

Primul rand de pile . (GPS)

Al doilea rand de pile. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Al treilea rând de pile aici deja s-au si turnat betoanele la trei dintre pile. (GPS)

Al patrulea rând de pile unde ele sunt duble si aici unele sunt deja turnate. (GPS)

Rândul cinci de pile unde sunt aproape finalizate . (GPS)

Același lucru și la pilele din randul sase (GPS)

Vedere inspre Sibiu a culeei dinspre Talmaciu (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Aici avem o mica alunecare a minidebleului de după Viaductul Valea Tocilelor. (GPS)

Pasajul din apropierea Mănăstirii Vestem si aici lucrarile au avansat foarte bine. (GPS)

Următorul pasaj de după Manastire si aici au avansat destul de mult. (GPS)

Următorul pasaj care pare finalizat. (GPS)

Am ajuns la Viaductul de la Valea Saratii unde s-au început lucrările de ridicare a terasamentului dintre pasajul inferior si culeea viaductului. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere spre Sibiu din zona viaductului. (GPS)

Avem aici o mini foreza,as dori sa stiu la ce se foloseste. (GPS)

Culeea dinspre Sibiu și primul rând de pile. (GPS)

Iar aici la cel de al doilea rand de pile avem cantonate macaralele de mare tonaj al celor de la Bauelemente care au montat deja 6 grinzi (GPS)

Vedere spre Sibiu a grinzilor montate. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere de ansamblu a celor două macarale de mare tonaj. (GPS)

Următorul rând de pile.Se lucrează la cofrarea si armarea grindei. (GPS)

Următorul rând de pile duble ce par a fi gata. (GPS)

Următorul rând de pile ce par a fi finalizate. (GPS)

La ultimul rand de pile încă se lucrează la cofrare (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere spre Sibiu a culeei dinspre Talmaciu (GPS)

Pasajul inferior din imediata apropiere a viaductului peste Valea Saratii. (GPS)

Stâlp de linie medie tensiune dezafectat. (GPS)

Pasajul din imediata apropiere a fermei de ovine de la Talmaciu. (GPS)

Aici se observa alți stâlpi dezfectati ,aceștia erau stâlpii aflați pe mijlocul aliniamentului . (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere spre Sibiu a aliniamentului fara linia de medie tensiune. (GPS)

Alți stâlpi dezfectati ce urmează să fie recuperați de Electrica. (GPS)

Vedere din zona parcarii. (GPS)

Alți stâlpi dezfectati. (GPS)

Pasajul din imediata apropiere a parcarii. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Următorul pasaj inferior. (GPS)

Aici un altul în stadiu avansat . (GPS)

Aici alt pasaj avansat. (GPS)

Iar acesta e ultimul pasaj inferior înainte de intetesectia cu Dj Talmaciu Sadu dinpre (GPS)

La podul peste raul Sadu lucrarile de cofrare a capetelor grinzilor sunt in plină desfășurare. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#53214
A apărut noul stâlp pentru relocarea liniei de înaltă tensiune de la km 10. (GPS)

Stâlpul ce așteaptă să fie montat . (GPS)

Viaductul de la km 10 vazut de mai sus. (GPS)

Și cel de al doilea stâlp de înaltă tensiune ce trebuie relocat. Powered by API/PUM imgur uploader

Cam atat pentru azi .O seara frumoasa sa aveti.

RaduG

Mulțumim pentru poze și efort.

Două capturi din satelit  ale lotului Sibiu-Boița, făcute pe 25 Septembrie, ultima zi fără nori:








Powered by API/PUM imgur uploader

pitsigoi

#53216

Poiana













Powered by API/PUM imgur uploader

pitsigoi

#53217
Si de peste munti... Salatrucu Poiana, lot 3, a1. În ultima fotografie, autostrada trece pe coamele acelor dealuri. În aceasta zonă (Sălătrucu) sunt în proiect 13 viaducte mari pe o distanță de vreo 5 km

v46is

Suna foarte bine reabilitarea:

"Astazi, 11 martie 2020, presedintele Consiliului Judetean Vâlcea, Constantin Radulescu, a semnat contractul de lucrari in valoare de 64.123.138 lei (cca. 13,3 milioane euro), cu o durata de executie de 2 ani, pentru modernizarea DJ 703G, Jiblea - Salatrucel - Berislavesti - Robaia - Limita Judet Arges.

Prin realizarea acestui obiectiv de investitii, finantat prin fonduri europene (POR), se urmareste: modernizarea DJ 703G pe o lungime de 12,65 km; reabilitarea a 5 poduri; amenajarea de piste de biciclete, pasarele pentru pietoni si biciclisti, alveole pentru statii de transport in comun, parapete metalice, trotuare pietonale, podete transversale, precum si montarea de indicatoare rutiere. Se estimeaza ca, in aproximativ doua saptamâni, sa inceapa lucrarile propriu-zise.

DJ 703G sau "Breteaua nordului" porneste din DN 7CC, localitatea Jiblea Veche (orasul Calimanesti), traverseaza comunele Salatrucel si Berislavesti (pâna la limita cu judetul Arges) si se continua in judetul Arges, pâna la intersectia cu Drumul Judetean 703H, in localitatea suici, zona unde este prevazuta realizarea tronsonului de autostrada A1 Pitesti – Sibiu.

Compartimentul Comunicare, Relatii Publice. Râmnicu Vâlcea
11.03.2020"

naivu

#53219
Probabil nu va fi pt traficul greu dar, dupa ce se termina PiSi5, autoturismele vor putea evita DealuNegru si zona RamnicuValcea-Cozia si iesi direct in centura Calimanesti. (Daca se ocupa CJ Arges sa reabiliteze si cei cativa km ai DJ703G dintre DJ703H si limita de judet; am inteles ca si DN73C CArges-Tigveni ar necesita ceva reabilitare).