News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

cristi5

Stim ca Salini a renuntat la santier, nu la toata decizia curtii!

Si or fi fost asa fericiti cu deal-ul primit ca au facut cadou studiile geo.

Skynick

Bineee Porr!! Ce placuta e normalitatea.

Sper sa se incline balanta si sa vedem din ce in ce mai multe abordari profesioniste in proiectele viitoare. Sa creasca standardul documentatiilor si amplasamentelor CNAIR, seriozitatea constructorilor si presiunea de aici.  ;) ;) ;)

Xenos

#53087
Quote from: naivu on September 27, 2020, 05:09:42 PM
+1 @vancouver, intradevar esentialul este continuarea licitatiei. Pe logica mea, acordul Salini ar veni la pachet cu renuntarea la atacul deciziei ICA si un acord privind esalonarea (eventual si cuantumul) platii penalizarilor. Daca Salini si-a dat acordul doar pt ca l-a rugat frumos dna Ionita, mai are un +1 de la mine!

In Romania se uita o vorba plina de miez, ca vorba buna mult aduce....in Germania judecatorul incurajeaza partile sa negocieze orice si sa gaseasca o solutie cu care pot trai amandoua, decat sa se expuna riscurilor si costurilor unei judecati foarte lungi, la finalul careia poate iesi ceva foarte nasol....Eu cred ca daca institutiile noastre publice nu mai asteapta decizii ale instantelor in orice si din orice si isi asuma o anumita responsabilitate proprie, de a negocia deblocarea unor contracte complexe, rezultatul pentru societate va fi realmente spectaculos....
Eu, ca judecator, le spun oamenilor cu care am de a face sa nu se judece, pe cat posibil, niciodata, sa negocieze, sa lase de la ei, judecata e ultima ratio, ultima solutie, cea mai rea cu putinta pentru ca o judecata tehnica s-ar putea sa nu satisfaca interesele economice, concrete ale partilor si sa vina mult prea tarziu....

carutasul

nu știu cum funcționează asta la institutiile de stat și în ce măsură conducătorii ar putea fi acuzați ulterior că nu au epuizat toate mijloacele legale... Politicianismul nu are limite și se poate probabil întâmpla și în cazul celor mai bune intenții...

timisoreanul

Este corect ce spune Xenos, in orice conflict este de preferat dialogul dintre parti. Dar pentru asta, partile trebuie sa fie dispuse sa dialogheze cu adevarat si sa accepte concesii reciproce. Mai pe limba romana, lasi si tu, las si eu. Si atunci se economisesc timp, resurse economice inevitabile intr-un litigiu pentru avocati, experti, etc. In plus, oamenii raman in relatii bune, nu se dusmanesc si merg inainte. Daca partile sunt inversunate, incapatanate, singura solutie ramane procesul. Asta e valabil atat intr-un litigiu minor, dar chiar si intr-o situatie de genul tronsonului de autostrada Lugoj-Deva. Din punctul meu de vedere este corecta abordarea directorului CNAIR si o incurajez sa protejeze astfel si in alte situatii, pentru a accelera lucrurile. Iar daca s-au facut lucruri ilegale in trecut, in general, viata a demonstrat, inclusiv in Romania, ca cei care se ocupa cu asa ceva nu o termina prea bine, indiferent ce pozitii inalte ar ocupa la un moment dat si chiar daca se cred de neatins.

RaduG

Traseul autostrazii a1 lot 3 - Tigveni-Poiana


prd.marius

Salut colegi,

Am tot cautat zilele acestea daca se mai face acel "lot 6" (parca asa era numit), legatura cu Rm Valcea de pe Pitesti-Sibiu, dar nu am gasit nimic.
Are cineva informatii legate de acel drum?

Multumesc anticipat.

naivu

Pag 3530-3531 https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/autostrada-sibiu-pitesti-nou-sector-ramnicu-valcea-bode-vital-dezvoltarea-acestei-zone-1_5f61fbb25163ec42710a831f/index.html
QuoteMinistrul a precizat că, până la sfârşitul lunii septembrie, va fi transmisă spre validare către Agenţia Naţională de Achiziţii Publice elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic pentru secţiunea 6.

TibiV

De pe harta Cestrin:

Indicativ   AUTOSTRADA SIBIU - PITESTI
Categorie   Autostrăzi în pregătire faza proiectare (SF, PT)
Rang   AUTOSTRADA
Sector   SECTIUNEA 6, CONEXIUNE DN 73C CU AUTOSTRADA SIBIU - PITESTI (NOD TIGVENI) SI MODERNIZARE DN 73C (KM 44+800 – KM 68+000)
Lot   SECTIUNEA 6
Lungime (km)   23.2
De la   44+800
Până la   68+000
Antreprenor   
Data începerii   2020
Data finalizării   2021
Stadiu fizic actual (procent)   0%
Stadiul financiar actual (procent)   0%
Valoare proiect   4364.7 MIL. LEI FARA TVA
An deschidere (în folosință)   ANUL 2021 - FINALIZARE PROIECTARE
Observații   FINALIZARE DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE SEPTEMBRIE 2020
DEPUNERE OFERTE 15.11.2020
COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA 14.12.2020
TERMEN CONTESTATII 24.12.2020
ESTIMARE SEMNARE CONTRACT (IN IPOTEZA FARA CONTESTATII) 15.01.2021
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Valens

Rang- Autostrada se refera inclusiv la faptul ca modernizarea acelui drum se va face la nivel de autostrada?

Ionut

E o inepție acolo cu rangul de autostrada. Va fi o simpla modernizare de drum național.

prd.marius

Mersi de lamuriri.
Deci cel mai probabil cine vine dinspre SB o sa mearga pe Valea Oltului spre Rm. Valcea, daca am calculat bine nr de km.
In fine, in opinia mea, reabilitarea acestui drum nu o sa ajute foarte mult daca nu il si latesc/dublu sens/etc.

hefaistos

PiSi 6:

Daca sunt oameni seriosi, in zona Piatra fac o varianta ocolitoare (4-5 km), ca drumul de care peste care s-a construit DN-ul este foarte intortocheat. In rest dupa cum zicea si Ionut, modernizare DN.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dargauda

Autostrada Sibiu-Boita trece prin curtile a doi localnici. Lucrarile au fost oprite fiindca statul n-a alocat pana acum bani pentru expropriere

Dupa sase luni de la inceperea construirii sectiunii 1 Sibiu - Boita, din cadrul autostrazii Sibiu - Pitesti, responsabilii lucrarii au constatat ca traseul ar urma sa traverseze curtile a doi localnici din localitatea Talmaciu, judetul Sibiu.

Constructorul sectiunii, Porr Construct SA, a anuntat faptul ca pe coridorul de expropriere exista constructii care nu au fost incluse in lista exproprierilor pentru acest proiect, fapt care a dus la oprirea lucrarilor, potrivit Arena Constructiilor.

https://ziare.com/stiri/eveniment/lucrarile-de-la-autostrada-sibiu-boita-1634641

ciprebbe

Se stie de ele din prima zi, dupa 6 luni or fi aflat ziaristii :)) iar lucrarile nu sunt oprite.
Cand iti faci "coliba" fara acte e normal sa nu te gaseasca in evidente mai ales ca e extravilan.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe