News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 43 Guests are viewing this topic.

Feri

Multumim pentru efort @pelan87  :cheers:

O sa fie spectaculoasa trecerea prin defileul Baiasului.
Ma intreb daca ar fi loc de un nod aditional in viitor (poate prin zona Pripoare/Surdoiu) spre zona de est a Tarii Lovistei. 

Cozak

Pe LD2 se spune pe aici ca au batut palma:

Am avut o intalnire cu antreprenorul lucrarii si care avea niste pretentii in urma deciziei de la Paris. Am ajuns la un acord, pentru a se retrage din contract, astfel incat noi sa putem continua licitatia pentru Lugoj-Deva, lotul 2. A fost de buna credinta, a analizat si ne-a anuntat ca are disponibilitatea sa se retraga, chiar daca, potrivit deciziei instantei, putea intra acolo,,, a declarat pentru Radio Romania Actualitati Mariana Ionita, directorul general al CNAIR.

https://www.opiniatimisoarei.ro/licitatia-pentru-cea-mai-scumpa-bucata-de-autostrada-din-romania-de-nici-10-km-intre-lugoj-si-deva-ar-putea-fi-deblocata-anuntul-cnair/25/09/2020

danpandrea

Și? Cam în cât timp credeți că vom avea constructor desemnat pe acest lot? Visează cineva la 1 an?

PlayStation

Pe LD2 ce s-a rezolvat?
Sa vina salini sa construiasca cei 200 de metri din D si E1, sau i-a dat voie salini cnair-ului sa scoata la licitatie E2?

oneway

Mai pe scurt le-au dat cati bani au vrut sa o lase asa cum a picat, iar CNAIR sa faca o noua licitatie pe toate sectiunile D, E1, E2... Cel putin eu asta inteleg...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

vancouver

Varianta a doua. CNAIR poate sa scoata la licitatie. De fapt este deja lansata licitatia, dar e suspendata. Inseamna ca se va "desuspenda".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

paullie

M-am uitat pe Harta proiectelor si am vazut ca tronsonul Pitesti - C de Arges are termen estimat finalizare 2023 si in Sinteza este iunie 2025. Cum cadem la pace?

RobertH

2025 e corect contractual. Eu am pus gresit, o sa-l corectez. Cred ca am fost prea fericit ca au semnat contractul .  :D

StanciuV

Multumim @pelan87.
Ce este  "Polata"?
Apare la km 49 in imaginea postata mai sus :



Multumesc!

paulmare

#53064
^ Polata - de exemplu pe transfagarasan https://ro.wikipedia.org/wiki/Tunelul_Capra%E2%80%93B%C3%A2lea_Lac#/media/Fi%C8%99ier:RO_SB_Transfagarasan_34.jpg intrarea in tunel - inainte de porti

Vlad94

Pare ciudată posibila retragere a celor de la Salini. Care ar fi clauzele de retragere? Dacă se retrag, nu există o contradicție cu decizia instanței? Sper că întrebările nu sunt stupide.

ghrt

Dacă ambele părţi sunt de acord se pot retrage oricând.
Cont (aproape) inactiv.

raulbogdan23

De ce nu s-ar retrage acum, ar lua penalitatile de la CNAIR si apoi ar licita la constructia tunelelor si ce mai ramane de construit la preturile actuale? Mie imi da cu plus aici

hefaistos

Poate nu stim noi (dar banuim) ca au prima sansa sa castige licitatia noua. Deci te retragi primind despagubiri apoi castigi din nou.
Atata timp cat sunt blocati in instante nimeni nu castiga nimic. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adiarc

LD 2  - stati sa vedem o înțelegere scrisa....pana atunci sunt doar povesti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura