News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 41 Guests are viewing this topic.

vasile.silion

Atâta vreme cât aceste tipuri de ecoducte se construiesc peste tot prin lumea civilizată care e interesată de protecția faunei și a mediului înconjurător, cred că realizarea acestui ecoduct pe valea Oltului e binevenită, e un semn de civilizație.
Un mare + tuturor antevorbitorilor mei care salută ideea ecoductului!
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

istvan78

+1 @StefanCelMare!

Asta e un argument pe care romanii il inteleg. Nu le pasa lor de tara lor, de mediu, de privilegiul de a avea ultimele ecosisteme functionale cu adevarat salbatice din Europa, nu le pasa nici de propria lor siguranta, dar le pasa de bibelourile lor de masini.

Si credeti-ma, am vazut cu ochii mei, orice animal mai mare de un iepure, luat in plin la 100+ Km/h, face varza troaca!

Iar un mistret sau un urs, daca vrea sa migreze, va gasi o cale sa migreze. Daca n-are alternativa, va rupe gardurile, va sari parapetii si va intra pe autostrada. Asa s-au raspandit speciile astea pe aproape tot globul, si instinctul nu moare.

Asa ca dragi cetateni, daca tot cheltuim ceva miliarde de Euro sa traversam carpatii cu o autostrada noua, ce va servi 100 de ani, sau pana vom trece la elicoptere personale toti, eu zic sa nu ne zgarcim la o structura care sa ofere unor animale mari o cale mai atractiva decat sa traverseze autostrada. 

danvoicu

Este foarte clar ca aceste ecoducte sunt necesare, nu inteleg disputa inutila pe seama lor, problema e de ce s-a ajuns aici. Si mai ales de ce a durat atat de mult sa se adopte.

adrian sibiu


cristi5

#53044
^ RRA:
Quote
Implicit, licitația de 1,5 miliarde lei pentru construirea ultimilor 13 kilometri de autostradă care lipsesc pe întreagul tronson dintre Sibiu și vama Nădlac 2 poate continua, a explicat în exclusivitate pentru RRA, Mariana Ioniță, director General Compania de Drumuri : ,,Am avut o întâlnire cu antreprenorul lucrării și care avea niște pretenții în urma deciziei de la Paris. Am ajuns la un acord, pentru a se retrage din contract astfel încât, noi să putem continua licitația pentru Lugoj-Deva, lotul 2. A fost de bună credință, a analizat și ne-a anunțat că are disponibilitatea să se retragă chiar dacă, potrivit deciziei Instanței, putea intra acolo".

Quote
Potrivit șefei CNAIR Mariana Ioniță, tronsonul de 13 kilometri dintre Holdea și Margina ,,ar putea fi construit în patru ani".

Io

#53045
Hai sa nu ne-mbatam cu apa rece, impactul asupra zonei exista. Nu conteaza aici si acum ca nu prea stim sa-l masuram altfel decit prin pozitionari care eco-naive, care pragmatice. In opinia mea masuratorile in privinta biodiversitatii sint insuficiente si asa vor ramine si dupa ce investitia va fi realizata si interesul pentru problema va scadea sau se va indrepta spre alte investitii similare, A8, sa zicem. Altfel spus ne-ncontram ca da sau ca ba insa de aflat nu aflam mai nimic nici azi si sint gata sa pariez ca nu vom cunoaste mare lucru nici dupa ce vom fi dat in exploatare autostrada asta.
Daca este asa, si nimic nu ma indeamna sa imi schimb opinia, nici atitudinea "politehnista hard", adica da-le dreq, si in nici miorlaiala umanisto-ecologista (cu fatada ei politica pe care personal o gasesc cel putin neavenita cind nu gretoasa de-a binelea) atunci pretul ignorantei noastre il reprezinta  astfel de lucrari. Macar zicem ca am facut ceva, un ecoduct, doua, trei, zece, niste garduri, niste bazine de decantare, niste pubele si cam atit.
Cind vom sti mai multe si vom intelege mai bine atunci poate vom fi in stare sa venim cu altfel de solutii, deocamdata tot ce stim e sa separam oarecum (ne-nchipuim ca o facem, realitatea biotopurilor e, in opinia mea, nitelus diferita si poate mai rezilienta - nici asta n-o prea stim, poate ca e, poate ca nu) autostrada de locurile prin care trece. Atit si de restul Carpati Fara.

Pentru astfel de motive ecoductul asta, ca si altele, trebuie facute si cu asta basta!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pelan87

Referitor la LD2, sunt curios daca au batut palma, sau daca vor gasi o solutie de a cadea la pace si pentru proiectul facut de Salini. Asta ar fi, intr-adevar, un mare plus.

istvan78

#53047
^^ sunt placut surprins!

a) Daca Salini "a fost de buna credinta", inseamna ca si de partea CNAIR a avut cu cine discuta.

b) nu-mi imaginez ca am iesit moka din goapa asta, dar daca costul e unul rezonabil, e pretul prostiei ce trebuie platit pt. ca am lasat MT si CNAIR sa fie conduse de personaje precum Cuc si celalalt Ionita sau Neaga :(

Deci: kudos d-na Mariana Ionita ! Nu ma asteptam ca procedura asta sa mai miste ceva anul asta...




hefaistos

Nu am nimic cu ecoduct ele chiar le apreciez dar asta e altceva.
Întra la categoria Casa Poporului, Catedrala Neamului, Canalul Dunăre București Autostrada suspendata a unui fost primar din București, proiecte generate de miniu suferinde de o dereglare numita mania grandorii.
Accidentele cu animale nu au legătură cu ecologia ci cu siguranță rutiera. Accidentele repetate arata, pe lângă neglijenta administratorului drumului, existenta unei populații sănătoase.
Nefiind specialist nu ma voi exprima niciodată cu privire la locația unor ecoducte. Dar bunul simt și o mica documentare pe net despre ecoduct ma face sa spun ceea ce spun. Arătați-mi va rog un ecoduct peste un curs natural de apa, făcut în Europa și îmi asum eroarea cu scuze.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

AlexxC

Daca autostrada trecea pe sub acest ecoduct era de inteles motivatia... asa  inteleg decat faptul ca acest proiect trebuia facut candva dar nu gaseau buget din care sa traga, noroc cu PiSi ca va trece prin zona.
De ce nu transforma viaductul DJ703m in ecoduct si noi ne facem o alta legatura moderna intre cele doua maluri ale Oltului.
Castiga toata lumea in situatia asta :)

pelan87

TRASEU - Plan de ansamblu A1 Pitesti - Sibiu, Sectiunea 3 (Cornetu - Tigveni):
(click pe imagine pt rezolutie mai buna)













Powered by API/PUM imgur uploader

pelan87

DETALII TRASEU - Plan de situatie A1 Pitesti - Sibiu, Sectiunea 3 (Cornetu - Tigveni):
(click pe imagine pt rezolutie mai buna)
PARTEA 1/3























pelan87

DETALII TRASEU - Plan de situatie A1 Pitesti - Sibiu, Sectiunea 3 (Cornetu - Tigveni):
(click pe imagine pt rezolutie mai buna)
PARTEA 2/3























pelan87

DETALII TRASEU - Plan de situatie A1 Pitesti - Sibiu, Sectiunea 3 (Cornetu - Tigveni):
(click pe imagine pt rezolutie mai buna)
PARTEA 3/3


























pelan87

PROFIL LONGITUDINAL (zona centrala a lotului, care cuprinde tunelul Poiana) - A1 Pitesti - Sibiu, Sectiunea 3 (Cornetu - Tigveni):
(click pe imagine pt rezolutie mai buna)