Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

100 utili .  construiti 101,4  cu 340 lungime.
Deschidere centrala de 90 de m. Ce mai, e cat un viaduct de autostrada de 1km. Optimizat la un capat :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Ecologistii astia vor sa refaca traseele de migratie intrerupte de mama natura (raul Olt) in urma cu milioane de ani?
Ce au fumat la sedinta la care au decis "ecoductul"? 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

pasadia

Intrerupte? Dar ce crezi, ca Oltul nu se putea traversa prin vad atunci cand malurile sale nu erau complet antropizate (diguri, baraje, sosele, cai ferate)? De curiozitate, nu ai vazut niciodata vreun mamifer inotand?

marinul

oare asta e ecoductu?






Powered by API/PUM imgur uploader


probabil e gandit un culoar mai lung care trece peste autostrada unde este prevazut tunel/polanta.

RobertH

#53029
Ala e, de dadeai click pe el si scria ce e. :)  Pun si aici ca se pare ca doar cativa intram pe Harti API.




Powered by API/PUM imgur uploader

QuoteM67.
Ecoduct Călineşti. Pentru asigurarea menţinerii coridorului ecologic regional dintre Munţii Căpăţânii, Munţii Cozia şi Munţii Făgăraş, precum şi pentru a reduce impactul datorat construcţiei nodului rutier de la Cornetu şi a menţinerii astfel a unui nivel de trafic ridicat pe sectorul DN7 dintre Cornetu şi Brezoi, este necesară construcţia unui ecoduct în nordul localităţii Călineşti, la cca. 300 m sud faţă de podul rutier actual pe care DJ703M îl are peste râul Olt (a se vedea Figura nr. 5-15). Ecoductul reprezintă o măsură de defragmentare şi de reducere a impactului cumulat semnificativ generat de proiectul autostrăzii şi barierele / presiunile actuale. Pentru a evita barierele actuale, ecoductul supratraversează DN7, calea ferată, un drum de pământ local şi râul Olt. Soluţia propusă are rolul de a reprezen a pentru fauna sălbatică cea mai bună opţiune de traversare a zonei coridorului ecologic, fără a fi nevoită să interacţioneze cu una sau mai multe din barierele fizice anterior menţionate. Ecoductul va avea o lăţime minimă de 100 m şi o lungime de cca. 250 m, iar pentru a putea fi funcţional necesită amenajarea prin împădurire a unei zone de acces de cca. 1,2 ha, pe malul stâng al Oltului, între limita estică a ecoductului şi limita SCI Cozia. Realizarea ecoductului şi a potecilor pentru pasajul faunei poate conduce la necesitatea tăierii unor arbori (pe o suprafaţă maximă de cca 1 ha). Vegetaţia îndepărtată pentru construcţia ecoductului urmează a fi partial refăcută pentru a asigura funcţionalitatea acestuia. Aceste suprafeţe au fost incluse în suprafaţa totală scoasă din circuitul forestier prezentată în secţiunile 2.2 şi 3.1.

dr4qul4

Ecologistii astia vor sa refaca traseele de migratie intrerupte de Ceusescu acum 50 de ani.
Singura problema pe care o am cu ecologistii e ca ar fi trebuit sa puna ei mana la munca si sa-si faca singuri proiectul. Nu sa-i santajeze pe altii ca sa-l faca in locul lor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

adiarc.....Astaldi nu are încă receptia finala la lotul de autostrada. Acum fac a 100 oara retușuri finale. Dacă ii mai amână odata CNAIR inca o iarna....iar o iau de la capat la primvara si mai durează in an.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlexxC

Si din ce fonduri se va realiza? Ca o fi cu fonduri UE ,sa fie primit...dar daca e de la buget eu zic sa revizuim acordul de mediu dintro perspectiva mai realista.

naivu

F bun ecoductul pt gandacul croitor, dar nu ar fi stricat la Cornetu un "ecoduct" si catre DN7  :)
Daca PiSi2 va fi gata cativa ani dupa PiSi3, DJ703M nu o sa duca prea mult trafic (doar daca rezerva podul pt sensul Sibiu-Pitesti si poate devia sensul Pitesti-Sibiu peste barajul Hidrocentralei Cornetu si prin Tutulesti; traficul greu exclus sa ia curbe pe acolo).
@AlexxC, s-a mai jucat statul roman cu AM pe LD2 ... !

ghrt

Ce disperare că se construieşte un ecoduct... se face ecologie la Facultatea aia de construcţii?!
Cont (aproape) inactiv.

Feri

Quote from: RobertH on September 24, 2020, 12:23:31 PM
PiSi 3 e acum calibrat si pus cu detalii dupa SF pe harta API.


Multumim @RobertH pentru actualizarea asta si detaliul la ecoduct  :cheers:


hefaistos

Ala nu e ecoduct, ala se încadrează la categoria "Grădinile suspendate ale semiramidei": 20000 mp, deschiderea maxim 80 m(dacă am văzut bine), trece peste un rău un DN și o cale ferata. Și toate astea într-o zona cu amprenta antropica puternica și cu vechime. Tichie de mărgăritar. Asta în tara unde se taie la greu pădure, inclusiv pădure virgina. Rămâne doar scuza asta "oricum nu-i pe banii noștri".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

klax187

#53037
Asa cum nu ar trebui sa ne dam cu parerea despre lucruri pe care nu le cunoastem, nu ar trebui sa ne dam cu parerea nici despre acest ecoduct.
Nu zic nici ca e bine, nici ca e rau sa fie inclus in proiect. Dar aruncat cu vorbe doar sa ne facem simtita prezenta e pur si simplu vorba in vant.

Exista frustrari ca ingreuneaza proiectul? Okey, asta e o cu totul alta discutie. Dar lungimea si latimea ecoductului nu cred ca trebuie discutate in acest topic si de persoane care nu inteleg ecologia. (da, insinuez ca nu cunoasteti ecologia pt ca nu a venit nimeni cu detalii tehnice vis-a-vis de subiect).

Ionut

Din discutiile cu expertii in problematica de protectia mediului pe care le-am avut in mai multe randuri, acel ecoduct e mai mult decat necesar. Eu sunt foarte bucuros ca va fi. Va fi bun si pentru oameni si pentru animale. Eram sceptic ca pana la urma va fi inclus in documentatia finala, dar se pare ca exista sanse sa devina realitate. Despre chestiunile tehnice legate de mediu, se poate discuta pe thread-ul dedicat.

StefanCelMare

@hefaistos
Dacă pe A1 zona Sibiu (!) a intrat ursul pe autostradă...
Nu pot să pricep de ce lumea nu înțelege că ecoductele sunt parțial elemente de siguranță ale autostrăzii.
Dacă nu vrei să te trezești cu ursul sau cu lupul la 130 km la oră, faci ecoducte.