Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 75 Guests are viewing this topic.

dorum


dorum


horatiu.cosma

Asta e maculatura de 2 lei făcută în 2017 într-un parteneriat Ștefan Ioniță - dinozaurii de la Institutul Geologic Român.

NGC

"Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1: Sibiu - Boita, km 0+000 - km 14+150, Lot 1 km 0+000 - km 13+170"

Castigator este asocierea TPF INGINERIE + SEPTEMBRIE CONSULTING si nu au fost contestatii.

NGC

"Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 - Curtea de Arges - Pitesti km. 92+600 - km. 122+950"

S-a semnat recent cu asocierea EGIS INTERNATIONAL + METROUL + SEARCH CORPORATION + ITALROM INGINERIE.

TS30

Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges

Ce se mai aude despre acest lot?

NGC

"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Quote from: NGC on September 16, 2020, 06:55:48 PM
Pai dupa cum era de asteptat, CNSC a admis contestatia chinezilor, asa ca acum le e mai greu sa ascunda tragerea de timp.

CNAIR a facut recurs la CAB. Io imi pregatesc popcorn. :D

Feri

Quote from: dr4qul4 on September 23, 2020, 05:47:12 PM
DJ703G conecteaza aceleasi zone ca si PiSi3: V Topolog cu V Oltului.
Ne intereseaza modernizarea DJ703G doar daca cand se va împotmoli PiSi3.

Posibil sa ma insel insa as crede ca in mod normal PiSi4 ar trebui sa fie gata cu 1an poate 2 inaintea PiSi3? Caz in care DJ703G ar fi util.
Dar se pare ca lucrurile sunt mai impotmolite cu PiSi4, mai mult sau mai putin intentionat, deci posibil sa se mai lungeasca:

Quote from: NGC on September 23, 2020, 09:56:46 PM

CNAIR a facut recurs la CAB. Io imi pregatesc popcorn. :D


:dunno:

dr4qul4

703G ar fi util si cand va fi gata doar PiSi5. Dar la cum se misca cele 2 CJ-uri, s-ar putea sa ne multumim cu DN73C pana e gata PiSi3.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danielCD

^ pentru respectarea termenilor contractuali, cred că o combinație de bonusuri pt predarea înainte de termen a lucrării și un mecanism de penalități mai flexibil, ar ajuta. Când spun mecanism flexibil mă refer la posibilitatea de a renunța la o parte din penalități sau la toate dacă își asumă și respectă niște termen clare, după ce penalitățile devin scadente. De fapt, ar funcționa tot ca niște bonusuri, în ideea că nu le mai ceri penalitățile alea pe care puteai să i le ceri. Dar asta înseamnă un management flexibil în gestionarea contractului și nu știu dacă CNAIR ar putea să își asume lucrul ăsta.

cristi5

#53020
Quote from: RobertH on September 24, 2020, 12:23:31 PM
PiSi 3 e acum calibrat si pus cu detalii dupa SF pe harta API.

Atentie doar ca nodul de la Copaceni e inclus in lot, POI-ul care arata limita de lot isi face update mai greu.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/45.269/24.506/0

multumim @RobertH!





Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

#53021
la iesirea din tunelul Sacel spre Sibiu,pe ambele sensuri avem mini foreze care iau carote...zona este plina de crapaturi si denivelari...este evident ca este afectat terasamentul....probabil vor sa vada pana la ce adancime

zona era afectata inca din perioada de garantie,dar Astaldi a dres-o cu o frezare/reasfaltare,iar beneficiarul s-a uitat in cealalta parte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Pun aici screenshoturi ale ecoductului Cornet (Calinesti)







Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Vad bine, are 100 de metri lățime?

PlayStation