Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

voicul

Precalificarea - macar o sa fie firme mari, desi si firme mari au dat chix in RO.

UMB e out, daca nu se asociaza cu cineva.

punktnet

Nu este in interesul UMB sa se bage in asa ceva.
Doar daca nu cumva vor veni cu o asociere din top 5 firme constructii din europa pentru a le oferi niste avantaje de a fi constructor local (management local, cunostiinte legislatii, ceva echipamente,etc).
Din punct de vedere contracte, moldovenii stau foarte bine si sunt acoperiti urmatorii 3-4 ani.
Just kidding.

yetiman

Ca sa clarificam termenele contractuale, pentru cei care nu citesc documentele:



Si, pentru viitoare intrebari: Termenele contractuala includ si termenul de garantie minim solicitat.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

O primă observație din primul mesaj pus de NGC pe subiect: ba sunt 6,6 km de secțiuni cu pante peste 3% unde trebuie banda suplimentara pentru vehicule lente, ba nu prea sunt (540 metri) și atunci nu e nevoie de benzi suplimentare pentru vehicule lente. Parca nu m-aș apuca de săpat prin documentație, că cine știe ce mai gasesc :lol:.

pasa_andrei

Pana pe 10.11.2020 se pot depune candidatura pentru preselectie , dupa se evalueaza cine a venit la licitatie , se anunta cei care pot merge in etapa a 2-a si abia dupa se depun ofertele sau? 

pasadia

^ @horatiu:

cred ca banda suplimentara e pe urcare pe valea Baiasului (indica si sectorul in kilometrii), in vreme ce cealalata fraza face teoretic referire la urmatorul sector (cel dinspre valea Topologului) unde teoretic cresterea in altitudine este mai lenta.

adrian sibiu

#53001
Udar ma chinui de vre-o  trei zile să filmez dar totdeauna m-a oprit vântul care bate de câteva zile, sper sa se oprească,pentru ca de sâmbătă in zonă  se anunță ploi .
@dr4qul4 daca aktorii câștiga un lot din Pisi putem sa ne luam adio de la finalizarea acestei autostrăzi,ne-au demonstrat de ce sunt in stare pe A10 .

horatiu.cosma

^^
Cele 2 propoziții aparent contradictorii sunt în același capitol, la 3 alineate distanță și nu apare nicio precizare despre sectoare diferite.


Feri

#53004
Si de pe Hotnews articolul lui Victor Cozmei despre PiSi3:

QuoteCea mai mare licitație de autostradă lansată vreodată în România: Peste 1 miliard de euro pentru lotul 3 al autostrăzii A1 Sibiu - Pitești
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24302585-autostrada-sibiu-pitesti-sectiunea-3-tigveni-cornetu-cea-mai-mare-licitatie.htm

Stie cineva daca s-au mai miscat lucrurile pentru proiectul de modernizare a 703G care sa ofere o alternativa de conectare macar pentru autovehiculele mici?



dr4qul4

DJ703G conecteaza aceleasi zone ca si PiSi3: V Topolog cu V Oltului.
Ne intereseaza modernizarea DJ703G doar daca cand se va împotmoli PiSi3.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dargauda

t530- mersi de link ,este superb cum lucreaza baieti,este o forfota ca in occident,sper sa fie un virus sa prinda si la alti(pizzaboy  akkator)

cristi5

#53007
Quote from: vancouver on September 23, 2020, 09:24:48 AM
Nu intelegi ca da faliment un constructor, ca marja de profit e de 5-10% si ca daca ii retii mai mult se duce dracu?

Cum draga, ca sunt privati, au resurse infinite!

Poti si sa vii in ultima zi de contract sa le ceri garantie tripla :lol:

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Documentatia o puteti descarca direct de aici.

dorum

prima impresie... intelege ceva de aici :(





Powered by API/PUM imgur uploader