Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 46 Guests are viewing this topic.

Skynick

Am inteles bine? 12 ani durata de realizare?

florin74

#52981
Se merge cu precalificare. Maxim 5-6 o sa fie selectati initial

Criteriul de Selectie 1 " Cifra de afaceri totala calculata ca suma a cifrelor de afaceri obtinute in exercitiile financiare aferente anilor 2017, 2018 si 2019" - 10 puncte
Criteriul de Selectie 2 " Numarul de galerii (dar nu mai putin de doua galerii) de minim 500 m/galerie proiectata - 12 puncte
Criteriul de Selectie 3 " Numarul de tuneluri realizate din doua galerii independente de minim 500 m lungime/galerie, fiecare galerie avand doua benzi de trafic unidirectionale - 40 puncte
Criteriul de Selectie 4 " Cea mai mare lungime a unei galerii de cel putin 501 m dotata cu sistem/sisteme de ventilatie si cu instalatie de iluminat si executata in cadrul lucrarilor de constructie noua de tunel realizat prin excavatie in subteran, pentru infrastructura de transport rutier si/sau infrastructura de transport feroviar (inclusiv metrou) " - 24 puncte
Criteriul de Selectie 5 " Cea mai mare lungime a unui pod/ pasaj/ viaduct de cel putin 251 m, aferent autostrazilor si/ sau drumurilor nationale si/ sau drumurilor expres si/sau drumurilor judetene si/sau strazilor urbane " - 14 puncte

La egalitate avem prioritar criteriul 3, dupa care 4, dupa care 1

La ofertarea propriu zisa, avem urmatoarele criterii
Inlocuirea terasamentelor si a lucrarilor de consolidare aferente acestora cu lucrari de arta (pod/pasaj/ viaduct) in zonele in care sunt prevazute "ziduri de sprijin de rambleu ptlimitarea amprizei  (sunt 5 zone : ntre km 45+670 si 46+010 (lungime=340 m) 2. Intre km 47+459 si 47+529 (lungime=70 m) 3. Intre km 49+488 si 49+508 (lungime=20 m) 4. Intre km 49+549 si 49+559 (lungime=10 m) 5. Intre km 49+736 si 49+878 (lungime=142 m)) - 15 %
Durata de executie 10%
Garantie 9%
Pret 50%
Experienta personal ( 3 pozitii) : 16%

dr4qul4

Parca vad ca va castiga tot Aktor. Au executat o gramada de tunele in Grecia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

#52983
Mda. Si Macedonia. Si Serbia in ultimii ani. (autostrada spre Bulgaria) In Grecia au tunelul ala de 6 km, T2 Tunnel, din defileul Tempi... Acum 3 ani parca l-au inaugurat.
Valorile se iau din ultimii 10 ani. Daca tunelul e mai lung de 1700 de metri ai punctaj maxim. (24  puncte). La criteriul 3 se calculeaza raportat la cel care are cumulat cea mai mare valoare.
Eu cred ca o sa se asocieze cu cineva, poate cu UMB :))) Doar doar se prinde ceva de ei... Desi parca pe o licitatie la PiSi au fost asociati.

klax187

QuoteNu se accepta o perioda de proiectare mai mica de 12 luni si nici o perioada de executie a lucrarilor mai mica de 45 de luni.

Nu se incadreaza Aktor... stiti bine ca ei realizeaza orice proiect "pana la finalul anului"  :lol:

ddfab

^^ da . au facut aktorii multe tuneluri. am insa o intrebare: cam in ce interval de timp au reusit sa realizeze aceste tuneluri, functie de lungime. ca degeaba au portofoliu mare, dar timpii de executie foarte lungi...termene nerespectate, etc... stiti voi la ce ma refer...

hefaistos

Culmea e ca circula zvonum ca Aktor ii au lucrat (mai) bine prin alte părți. Problema asta se rezolva tot cu voința "manageriala": pune un capitol gras de penalitati în contract și altfel vor decurge lucrările. Oricum, chestia cu preselecția oferă posibilitatea unui filtru suplimentar.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GML

^skynick
Probabil e inclusa si garantia in cele 137 de luni.

vancouver

Nu poti sa pui penalitati grase, e o idiotenie. Atunci toti ofertantii vor cere preventiv mai multi bani, deci la final ca stat dai mai multi bani. In afara de asta, daca chiar aplici penalitatile grase nu rezolvi nimic, doar pui firma sa faca si mai mari economii, sa-si plateasca mai prost subcontractantii si muncitorii si calitatea scade. Sau ii trimiti chiar in faliment, ceea ce face sa pierzi inca niste ani buni. Si nu in ultimul rand, penalizari mari inseamna ca vor avea ce sa conteste in instanta - vor contesta unii direct caietul de sarcini si vor dece licitatia pe ani buni. Apoi cand vrei sa aplici penaltatile, de regula in realitate vina e impartita - si atunci in instanta oricum statul o sa piarda. DECI SUNT EGALE CU ZERO!

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74

^^^^Ala e intervalul de timp sub care nu poti oferta. Si pentru care iei punctajul maxim. Deci intre 57 de luni si 77 de luni trebuie ofertat.

mirceaeliade

E bine sa fie penalitati mari.  Nu pentru proiectul propriuzis neaparat, ci pentru alti construitori care pun pariu si incearca sa traga de timp.  Daca stiu ca incercand sa tragi de timp s-ar putea sa nu mearga si sa vina cu penalitati mari, nu cred ca ar mai fi tentati sa se joace cu amanarile. 

Preselectii: e posibil ca daca cineva e descalificat la preselectii sa faca contestatii si sa intarzie si mai mult o licitatie?

florin74

Da. Vezi licitatia de la Metrorex M6.

vancouver

Chiar nu intelegi ca nu ajuta penalitatile mari. Chiar e asa greu de inteles? Nu intelegi ca da faliment un constructor, ca marja de profit e de 5-10% si ca daca ii retii mai mult se duce dracu? Chiar e asa de greu de inteles?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

klax187

Treaba cu penalitatile trebuie sa fie undeva la mijloc.
Iar linia de mijloc este o linie foarte subtire.

Ca la o negociere,  fiecare parte trebuie sa se simta castigata.
Nu iti va oferta nimeni daca riscurile sunt prea mari pt constructor, iar daca termenii sunt prea permisivi beneficiarul va avea de lucrat doar cu oportunisti.

In Europa aceasta mare si atat de diversa cu siguranta avem multe exemple din care ne putem inspira, si experti care ne pot consilia. Trebuie doar dorinta de a face lucrurile bine si "zdravene"...

trifuhoria

Câteva cadre de azi dimineața:
Mi-ar fi plăcut sa pot poza și nodul A1-A10, dar era nebulozitate destul de mare