News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 67 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Cu el , fara el, cam tot aia a fost pana acum
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Cică vor manager privat. Se înscrie cineva?

ciprebbe

Votul meu personal ( daca ar conta) merge spre ionut .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radutm

Quote from: ciprebbe on January 28, 2013, 03:28:21 PM
Votul meu personal ( daca ar conta) merge spre ionut .
ionut merge la CNADNR dar numai pentru ca postul de ministru era deja promis pentru eurocopter. daca se inteleg intre ei, pot sa faca schimb. ionut le are cu proiectele mari, eurocopter are experienta la atras fonduri europene...sunt perfecti
cont inchis

ciprebbe

#5299
Meciul s-a jucat asa :

Directorul Companiei de Autostrazi si Drumuri Nationale, Mircea Pop, a informat Comandamentul de iarna ca institutia s-a implicat in deszapezire la nivel national, dar ca a fost discreta.

"A nins in toata tara, iar Compania si-a facut datoria peste tot, cu profesionalism si tinand cont de cerintele care sunt in teren. Vad ca noi totodeauna am fost mai discreti, dar vom iesi si noi sa ne mai laudam. Toate utilajele sunt ale noastre, unde vedeti ca se lucreaza si ca se face treaba in Romania sunt utilajele de la drumuri", a declarat directorul CNADNR.

Dragnea a zambit si a precizat ca nu crede ca cineva a pus sub semnul intrebarii actiunile drumarilor, dar a amintit ca, in urma cu doua zile, cei de la CNADNR nu au fost deloc discreti.

"Eu le multumesc drumarilor care au contracte si foarte bine ca isi fac treaba, este ceva foarte normal. In ceea ce priveste ca va reprosati ca ati stat mai discreti, eu cred ca alaltaieri nu ati fost deloc discreti, adica s-a vorbit foarte mult despre companie, ati avut o mediatizare foarte mare. A devenit foarte cunoscuta Compania, a fost o reclama gratuita foarte consistenta", a raspuns Dragnea.

Directori din CNADNR au participat joi, la Balea Lac, la o sedinta de "plan operativ" privind bilantul pe 2012 si proiectul de buget pe 2013, dar discutiile au fost finalizate in cursul serii, astfel incat participantii au plecat din statiune in noaptea de joi spre vineri, potrivit companiei.

@radutm  - am tinut cont de promisiunile anterioare de pe forum  :p cand am nominalizat

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: ciprebbe on January 28, 2013, 03:28:21 PM
Votul meu personal ( daca ar conta) merge spre ionut .

:lol: Pai fac treaba buna, nu gluma. Manager sunt (si modest) si cu strazile ma pricep cat de cat chiar daca nu-s de meserie. 8)

Acum sa revenim la A1. :D
Putem discuta subiectul in Parcare.

Ionut

QuoteEvalueaza autostrada Nadlac-Arad

Reprezentanţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) se află pe şantierul autostrăzii Nădlac-Arad, lotul I, unde evaluează lucrările realizate până în prezent de către societatea Romstrade şi pregătesc o nouă licitaţie pentru lucrările care au mai rămas de efectuat.

,,În prezent este în curs evaluarea cantitativă şi valorică a lucrărilor rămase de executat, precum şi a oricăror altor activităţi sau obligaţii rămase de îndeplinit în vederea finalizării lucrărilor din cadrul contractului, context în care nu a putut fi însă stabilit un cost estimativ pentru continuarea acestui obiectiv. Pentru atribuirea unui nou contract vor fi efectuate toate demersurile necesare în vederea demarării procedurii de achiziţie în cel mai scurt timp posibil", au anunţat cei de la CNADNR.

sursa: Aradon

Redox

Quote from: alecu26 on January 28, 2013, 02:51:38 PM
In Iunie, cam singurele zone care ar putea fi deschise, si sa aiba o oarecare noima deschiderea ar fi pana la Cugir/Sibot...deci Simeria-Orasite-Sibot.

Si cum la Sibot nu o sa existe un nod rutier ramane varianta ca cei de la Straco sa termine portiunea dintre Simeria si Orastie.

user201

Quote from: Redox on January 28, 2013, 05:41:58 PM
Si cum la Sibot nu o sa existe un nod rutier ramane varianta ca cei de la Straco sa termine portiunea dintre Simeria si Orastie.

Revenind la A1, sincer sper să nu fie așa. Dacă până în Iunie inaugurează doar Simeria - Orăștie, restul când se inaugurează?
Deja 2 loturi erau programate pentru Noiembrie 2013 și speram ca măcar restul să se poată deschide prin vară.

Legat tot de A1, am văzut pe SCC aici un răspuns de la CNADNR în care se afirmă că în afară de noul lot UMB, restul mai sunt încă în evaluare, mă gândesc că până la deblocarea fondurilor europene destinate A1.

sebba

ce tot evalueaza astia? spaga? a murit "evaluatoru" si acu asteapta pana se naste altu?
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Evaluare? Restul? Probabil Lugoj-Deva loturile 2, 3 si 4... ca altele nu mai sunt.

nenea_hartia

Quote from: sebba on January 29, 2013, 01:48:41 AM
ce tot evalueaza astia? spaga? a murit "evaluatoru" si acu asteapta pana se naste altu?
Tot văd discuția asta pe ambele forumuri. Cu ce ne ajută atribuirea dacă nu sunt bani? Pe centura București Sud avem de doi ani constructori desemnați, dar ce folos? :)

udar

 :no: :no: de asta imi este frica cu UMB pe A3

ciprebbe

Cel putin pe 2013 cu UMb pe A3 ar trebui sa pupe ceva bani din cei 188 mil alocati.
Restul sunt speculatii dupa mine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: Redox on January 28, 2013, 05:41:58 PM
Quote from: alecu26 on January 28, 2013, 02:51:38 PM
In Iunie, cam singurele zone care ar putea fi deschise, si sa aiba o oarecare noima deschiderea ar fi pana la Cugir/Sibot...deci Simeria-Orasite-Sibot.

Si cum la Sibot nu o sa existe un nod rutier ramane varianta ca cei de la Straco sa termine portiunea dintre Simeria si Orastie.

Acolo autostrada e la nivel cu DN 7. Cu aproape fara nici un cost se poate face un sens giratoriu. Nu ajuta mare lucru aceasta portiune, DN-ul fiind de acolo pana in Orastie cam linie dreapta, fara sate, unde oricum se circula foarte, foarte rapid cu automobilele mai ales.
Drumurile noastre POATE;