Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

tonică

Horațiu, care ar fi posibilitățile firești și de bun simt, legale și total transparente care ar trebui luate în cazul taurului obez de pe LD2? Continuarea proceselor și apelurilor nu cred ca vor conduce la altceva decât la a mai trage de timp și a face din taurul asta un adevărat elefant.

voicul

M-as mira sa zica @horatiu.cosma ca nu mai sunt probleme semnificative si sa apara stalpul pe traseu (aka o problema mare).

Eu stiu ca acest proiect e facut cu cap (SF-ul) si ca A face fenta la majoritatea stalpilor. Raman cei de joasa tensiune care nu sunt o problema (sau o problema mica).

Concluzia: hai sa vedem ce inseamna "in forta" la PORR. (asa se zicea mai in paginile anterioare ca vor sa mareasca ritmul).

horatiu.cosma

Acel stâlp de deasupra pădurii va veni relocat, dar nu încurcă cu mare brânză, nu e pe drumul critic al proiectului. Vedeți cum foreza poate lucra sub fire, culeea vine chiar în mijlocul pădurii și de acolo săpătură la greu. Stâlpul e pe zona de debleu și ar putea ajunge să fie o problemă dacă nu se relocă până în 2022 pe vremea asta. Dar nu cred că va fi cazul. E cam aceeași situație ca la UMB la Bacău, cu mulți stâlpi de înaltă tensiune de relocat, dar care au permis realizarea lucrărilor.

ladposta

o intrebare de nestiutor: va fi un pod in panta acolo la padure (zona impadurita km 10+200 din Talmaciu) sau un debleu adanc?

adrian sibiu

Cred ca in acest moment e nevoie de legarea cat mai urgenta a drumului tehnologic între Talmaciu si Valea Talmacutului altfel evitandu-se circulația pe DN7 care este unul dintre cele mai aglomerate drumuri din România.

horatiu.cosma


cris_ct

In apropierea acelui stalp de pe deal se mai vede si aceasta constructie. Ce-o fi cu ea?




Powered by API/PUM imgur uploader

dargauda

dupa cum se vede si presupun este unbazin de apa

Ionut

E bine ca aveti timp și nervi sa luati la puricat filmările astea. Ajuta.

alin_simeriaveche


adrian sibiu

@dargauda acolo e vorba de bazinul cu apa potabila al orașului Tălmaciu .

cristi5

#52571
Quote from: GrmmrNzi on August 14, 2020, 09:46:37 AM
Păi cristi, din câte înțeleg din spusele (mai precis "scrisele") lui Horațiu din postul anterior, se ajunsese la o înțelegere informală.

Intelegerea aia n-are nicio valoare. Ca orice intelegere care nu-i scrisa in vreun contract.

Situatia absurda cu contractul semnat pe un SF care contravine AM a dus la tot felul de "informalitati". Care niciuna nu a dus la nimic bun pentru Lugoj-Deva sau pentru autostrazi in general.

La ecoductul in plus cerut de AM pe LD3 a fost tot informal, faceti-l voi si il aditionam noi pe urma... Pe dracu, au reziliat. Partener serios.

Nici macar anul pozitiv 2016 nu a transat problema "contract incompatibil cu AM" intr-un mod care sa nu permita puterii din 2017-2019 sa distruga tot ce se putea, prin rezilierea LD2 si LD3. Bine, cine si-ar fi inchipuit ca fuga de raspundere va duce pana la reziliere, pt placerea de a persecuta un constructor strain si a se lauda cu asta in presa...

tudor

^^
Intrebare ne nestiutor: nu ar trebui sa existe o zona de protectie sanitara langa bazinul de apa (al unui oras)?
Cat de sigur ( sau nesigur) e baznul asta fix langa autostrada?
Banuiesc ca mutarea bazinului iese din calcul.

delor

@tudor, ar trebui să vină un răspuns la acestă întrebare și de la cei care au dat autorizația de mediu pentru acest proiect de drum, ca să vedem cum au cugetat ei la problema în cauză.

pasadia

Bazinul e probabil alimentat din alta parte, deci nu ar trebui să aibă un impact autostrada. De exemplu în jurul Brașovului sunt bazine similare (pe drumul Poienii, pe dealul Melcilor) dar ele sunt alimentate din lacul de pe Tarlungeni aflat la vreo 20 km distanta. Iar restrictiile de siguranță se aplica pentru zona de unde provine apa, nu pentru zonele de pe traseu sau de lângă bazin (mă rog, cat timp protejezi conductele).