Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 45 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#52425
S-a sapat fundația pentru inca un pasaj imediat după Gls .

Două excavatoare si un buldozer lucrau de zor la decopertari in imediata apropiere a organizării de șantier.

Acesta zonă este imediat după organizarea de șantier inspre Boita si este o zona care necesita ca baza a terasamentului piatra spartă de carieră pentru ca testele de compresiune nu iasa

Aici suntem in zona viaductului peste Valea Tocile unde sa turnat coroana peste pilotii forati la primul rand dinspre Sibiu

Și aici s-a depozitat mai multa piatra spartă.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52426
Se lucrează în continuare la armarea primei culei dinspre Boita a viaductului de la Valea Tocilelor.

În locul drumului care duce spre Tocile a aparut acest podet.

Camioanele celor de la Dimex cam stau pe bara din cauza condițiilor meteo nefavorabile.

Au început să umple baza podetelor cu balast .

Imediat după mănăstirea Vestem un card de 8 cilindrii sau retras de pe terasament era ora 19.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52427
S-a turnat baza pasajului inferior din imediata apropiere a mănăstirii Vestem.

Doi cilindrii inca mai activau pe terasament.

Am ajuns și la viaductul de la Valea Saratii unde se lucrează în continuare la cofraje și armaturi.

Al treilea rând de stalpi par a fi gata
(GPS)

Aici este cel de-al patrulea rând de stâlpi la care se lucrează cofraje si armaturi.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52428
Si la acest viaduct a aparut piatra spartă

Echipa de la Zublin sparge in continuare capetele pilotilor forati.

Acesta pare a fi ultimul rand de piloți care mai trebuiesc sparti.

Aici coroanele pilotilor asteapta sa fie cofrate si betonate

Un alt rand de piloți la care se face armarea coroanei.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52429
Și am ajuns si la culeea dinspre Boita căreia i se executa cofrarea si armarea.

La km 6.9 sau depistat ceva probleme la terasament,s-a săpat o suprafață de 10-15 ml pe toata lățimea amplasamentului adâncă de 4-5 m ,probabil si aici s-au depistat infiltrații în terasament.

Zona in care sa facut această decopertare este în imediata apropiere a minidebleului dinaintea viaductului de la Valea Saratii.

Aici suntem la cealata groapă săpată în terasament unde se pare ca s-a rezolvat problema acelor izvoare.

Aici este șanțul prin care dreneaza apa de la acele izvoare.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

La km 7 au inceput decopertarea pe aliniamentul autostrazii.



Pe partea dreaptă a aliniamentului in zona parcarii inspre Tălmaciu a aparut un transformator .





S-a sapat fundația pentru inca un pasaj .



La km 8.5 au inceput decopertarile.



La km 9.09 se lucrează la armătura pasajului.




Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Pentru această seara cam atât maine o sa vă aduc vesti din zona viaductului de la Talmaciu si de la cel peste Valea Talmacuta  precum si de la Boita.
Noapte bună tuturor !

TibiV

Din maretul "plan inestitional"...
(Gramatica nu este punctul lor forte...)

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24189078-plan-investitional-autostrazi-infrastructura-2020-2030-fonduri-europene.htm

Creșterea etapizată a capacității de transport a autostrăzii A1 (sectorul București - Pitești) și a altor autostrăzi operaționale în zona marilor orașe. Din analizele de trafic elaborate de CESTRIN și Biroul Implementare Master Plan din cadrul Ministerului Transporturilor rezultă că, pe măsură ce se vor implementa cele două proiecte de drumuri de mare viteză, autostrada Pitești – Sibiu respectiv drumul expres Pitești – Craiova, capacitatea autostrăzii București – Pitești va fi depășită, fapt ce impune identificare de soluții etapizate pentru creșterea acesteia. Astfel, având la bază experiențe similare din alte state UE și pe baza prognozelor matematice modelate de către CESTRIN, se propun patru etape de mărire a capacității A1 București – Pitești:

- Etapa 1 (cu caracter experimental): suprimarea benzii de urgență (model european de mărire a capacității) și transformarea în sector de autostradă cu trei benzi pe sens (calea 2 – Pitești – București) între nodul Bolintin Vale și intrarea în București, coroborat cu scăderea vitezei maxime de circulație de la 130 km/h la 100 km/h. Această intervenție va conduce la creșterea capacității de transport și eliminarea blocajelor de trafic, în special a celor specifice intrării în drumul național centura București. Pe de altă parte se va elimina posibilitatea blocării actualei benzi 1 prin staționarea autovehiculelor care folosesc nodul de descărcare cu acces la centura de vest a Bucureștiului;

- Etapa 2: Dezvoltarea autostrăzii la trei benzi de circulație pe sens (pentru ambele sensuri) între București și km. 35 (sector de drum a cărei capacitatea de transport este depășită în anumite intervale ale zilei și ale săptămânii);

- Etapa 3: Dezvoltarea autostrăzii la trei benzi de circulație pe sens (pentru ambele sensuri) între km. 80 și Pitești Sud (sector de drum a cărei capacitatea de transport vi fi depășită la momentul finalizării sectoarelor de drum de mare viteză Pitești – Sibiu, Pitești – Craiova și Găești – Târgoviște – Ploiești);

- Etapa 4: Dezvoltarea autostrăzii la trei benzi de circulație pe sens (pentru ambele sensuri) între km. 35 și km. 80 în concordanță cu fluxurile de transport nou generate prin dezvoltarea rețelei rutiere de transport.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

PlayStation

De etapa 1 este nevoie si in momentul de fata, fara pitesti-sibiu si pitesti-craiova

Vlad94

Daca vor sa largeasca la 3 benzi pe sens, nu ar fi nevoie sa refaca si pasajele, in special in zona nodurilor?

jaston

Multumim Adrian Sibiu pentru poze si pentru reportajul extrem de detaliat si de precis!

adrian sibiu

Salutare tuturor astăzi am revenit pe santier la Talmaciu,deși era ora 18,45 băieții de la Zublin erau încă prezenti,în zona raului Sadu lucrarile au avansat destul de bine,se lucrează la prima pilă a podului care este betonata si izolată pe o parte ,la cealaltă pila de după râu se lucrează la armătura,iar in continuare Zublin lucrează la forajele viaductului.Despre pădure încă nu am aflat nimic ,în continuare la viaductul de la Valea Talmacutului se lucrează intens la foraje iar la Boita sunt lucrări intense de decopertare precum si de introducerea utilităților .


adrian sibiu

Prima pilă de la Râul Sadu. (GPS) La cealaltă pila se lucrează la armarea coroanelor forate. (GPS) Vederea primei pile dinspre pădure. (GPS) Aici e primul rand de piloți forati la care sa facut decopertarea urmand a se sparge capetele lor. (GPS) Al doilea rând de piloți forati la care li s-au spart capetele . (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Al treilea rând de piloți forati la care li s-au spart capetele si carora li s-a turnat si coroana. (GPS) Probe de beton de la capetele pilotilor forati. (GPS) Foreza Zublin tocmai și-a încheiat programul de lucru. (GPS) Am numărat cam 50 de carcase probabil că astea sunt toate carcasele care mai asteapta forajele. (GPS) Surpriza la ora 19.14 echipa Zublin inca mai turnau beton in carcasele forate la viaductul de la Valea Talmacutei. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

În continuare spre Boita se pregateste o nouă platformă necesara forezei. (GPS) Și ne apropiem de vârful dealului care precede Boita unde au continuat lucrarile de decopertare. (GPS) Vedere spre Boita. (GPS) Două excavatoare si un cilindru care tocmai ce si-au încheiat programul. (GPS) Circa 7 autobasculante si 2 buldozere care si-au încheiat programul. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader