Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 53 Guests are viewing this topic.

lucian252012

CNADNR: Lotul 2 din A1 Timisoara-Lugoj (Izvin-Belint) este atribuit UMB Spedition

MRS

#5236
"În prezent, rezultatul procedurii a fost contestat la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor de societatea Selina SRL"
:bash: :bash: :bash:

Sursa


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ciprebbe

#5237
Iara Selina din Oradea  :bash:  :bash:  :bash:
Au terminat pe centura ?  ca din poze am vazut ce lucrari stiu sa faca.......
Sunt curios ce decizie se va lua si mai ales cand........
offfffffffffffffff
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

davyl

Sa speram ca va fi repede respinsa aceasta contestatie si ca UMB se va apuca cat mai repede de lucru. Daca va dovedi acelasi "apetit" ca pe segmentul Giarmata-Izvin, poate avem parte iar de suprize placute...

iuli

#5239
Rasturnare de situatie pe autostrada Timisoara – Lugoj, lot 2. Oferta cea mai mica a fost descalificata

QuoteSurpriză în licitaţia pentru desemnarea constructorului lotului 2 din autostrada Timişoara – Lugoj. Chiar dacă asocierea spaniolilor de la Constructora San Jose şi Sevicon Obras e Infraestructuras a depus cea mai mică ofertă, aceasta a fost descalificată. Măsura a fost deja contestată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, dar nu de spanioli ci de altă societate.

Chiar dacă oferta lansată de Constructora San Jose şi Sevicon Obras e Infraestructuras a fost cea mai mică din punct de vedere al preţului aceasta a fost descalificată. Deocamdată nu a fost anunţat nici un rezultat oficial al licitaţiei. Se pare că unul dintre concurenţi a contestat rezultatul licitaţiei după transmiterea rezultatelor, dar nu este vorba despre spanioli ci de altă firmă.
Informaţia este confirmată şi de redesteptarea.ro, conform acestora un răspuns lansat de Compania de Drumuri arată că "Oferta depusă de Constructora San Jose/Sevicon Obras e Infraestructuras a fost respinsă în conformitate cu prevederile legale în vigoare (OUG nr. 34/2006 şi HG nr. 925/2006). Motivul principal a constat în neîndeplinirea cerinţelor minime de calificare".
Până la finalizarea contestaţiei, teoretic câştigător al licitaţiei este societatea care a ieşit pe locul 2 şi care a realizat şi lotul 1 din Timişoara – Lugoj, românii de la UMB.
Rămâne de văzut în ce măsură Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor va lua în considerare contestaţia depusă. De asemenea, aşteptăm o poziţie oficială a asocierii spaniole, deocamdată aceasta se lasă aşteptată. Dacă va fi admisă contestaţia ne putem trezi din nou în situaţia de a fi amânată demararea procedurilor de construcţie a acestui lot de autostradă.

sursa

Finally, s-a făcut dreptate şi nu am mai luat o ţeapă (deocamdată). Sunt curios cine şi de ce tot vrea să tragă ţeapă cu tronsonul ăsta. Cine e în spatele tuturor contestaţiilor date de anonimi şi cine a împins asocierea aia cu o ofertă exact la mustaţă. Cineva ştia de oferta UMB înainte de a bagat o oferta la mustaţă mai mică ca să câştige. Şi contestaţia cu siguranţă a fost deja pregătită, mai ales că nu e facută de cei care au pierdut. E vorba de ceva bani promişi cuiva pe undeva şi se trag sfori la greu...  :2c:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

of... cine a lucrat sau lucreaza cu caiete de sarcini si licitatii... stie foarte bine cum se desfasoara treburile
mai ales la calibrul asta, unde sunt in joc sute de milioane de euro, nu va e clar ca totul se face pe pile/relatii/spagi/comisioane si "cadavre"?
mai e cineva care crede ca in fair-play-ul afacerilor cu statul?
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Peste tot în lume este vorba de mită la asemenea contracte. Îţi asumi o parte de "investiţie" pentru şpagă.
Eu doar eram interesat cine e în spatele acestei afaceri, şi cine de fapt se doreşte să câştige acel lot, şi de ce acest lot e atât de problematic, fiind a doua oară când se trage de el în toate direcţiile.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

duck_dani

in cam cat timp se va sti daca contestatia se respinge sau nu?

nirolf

#5243
@iuli

Nu zic că nu e aşa, dar am auzit "pe surse" că ofertele spaniolilor la aceste licitaţii erau neserioase, în sensul că dădeau termene nerealiste pentru anumite activităţi (mi s-a dat exemplu "o săptămână pentru proiectare").

iuli

Ce mă mira e că Ministerul sau CNADR au avut [...] să respingă o asemenea ofertă!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

savagedanyro

#5245
Sa speram ca s-au bazat pe ceva concret , altfel nu se mai contruieste veci acest sector.
Majoritatea telenovelelor sunt mai scurte decat epopeea acestui tronson.

...live the moment...

savagedanyro

...live the moment...

udar

 :ohno: :ohno:  :bash: :bash: se pare ca nu se vrea ca acest tronson sa se faca

iuli

#5248
Se pare că nu se vrea să se facă de unii sau se vrea să se facă de anumiţi...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cutter

Aș avea cîteva observații de făcut:

1. CNADNR nu a făcut un anunț oficial privind cîștigătorii licitației de pe lotul 2 Timișoara-Lugoj. Avem o informație oficială, dar la a doua mînă, obținută de acel ziar "Redeșteptarea" probabil în temeiul legii privind accesul la informațiile de interes public (sau pur și simplu ca răspuns la o întrebare jurnalistică).

2. Mai avem o informație obținută, dacă nu mă înșel, în același mod de același ziar cum că cîștigătorii tuturor celor 4 loturi (lot 2 TM-Lugoj + cele 3 loturi din Lugoj-Deva) au fost deciși pe data de 4 ianuarie.

3. S-a tot speculat aici în legătură cu cele 10 zile pentru contestații. Este vorba de 10 zile CALENDARISTICE, nu lucrătoare (am verificat în lege, dacă cineva e interesat pot da și referința). Aceste zile încep din ziua următoare luării la cunoștiință de către participanți a unui act al autorității contractante (CNADNR). Cum presupun că această comunicare se poate face și prin fax (invers, o contestație se poate depune prin fax, sau chiar email - cu condiția ca ulterior să fie trimisă și in original), această dată a luării la cunoștiință este probabil chiar 4 ianuarie, deci termenul pentru contestații s-a terminat pe 14 ianuarie.

4. Nu cred că există o legătură din punct de vedere legal între acest termen de 10 zile și anunțarea publică a cîștigătorilor unei licitații (nu sunt 100% sigur în legătură cu această afirmație).

5. Prin urmare, părerea mea este că necomunicarea publică a acestor cîștigători ține pur și simplu de (lipsa de) voința a CNADNR. Probabil la mijloc sunt motive politice (ex. și aici speculez "se păstrează această decizie pentru un moment mai oportun de comunicare - să zicem peste două săptămîni - astfel încît veștile bune din partea guvernului și impresia că lucrează să fie eșalonate pentru capital maxim de imagine").

6. Orice cetățean poate depune o cerere de acces la informații de interes public către CNADNR și poate afla cine sunt cîștigătorii celor 4 loturi și ce contestații au fost depuse (dacă au fost depuse). Este adevărat că termenul de răspuns e destul de mare (30 de zile dacă nu mă înșel).

7. Nu înțeleg lamentările privind depunerea unei contestații. Termenul unei decizii din partea CNSC este de 20 de zile (din nou, calendaristice). Dacă adunăm la data de 14 ianuarie, menționată mai sus, rezultă data (limită, un răspuns la contestație se poate da și mai devreme) de 3 sau 4 februarie (nu am calculat foarte exact). Deciziile CNSC sunt în general de respingere a unei contestații (în proporție de 70% conform http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-13957766-merge-incet-constructia-drumuri-romania-oricum-nu-din-vina-cnsc-cum-spune-ponta.htm).

Sugerez tuturor să abordăm o atitudine cetățenească și să ne concentrăm pe temele importante: scrisori către instituțiile abilitate - CNADNR, CNSC, sesizarea unor organe de presă asupra aspectelor relevante ale acestor contracte de infrastructură (de exemplu, de ce această totală lipsă de transparență de la CNADNR; un ziar important ar putea prelua tema și investigația cu sprijinul nostru).