Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

Quest

Da' voi chiar nu va doriti sa vedem si ochi oblici construind un lot de PiSi ? Tot ochi albastri, ochi albastri. :)
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Baiu îi că nu om mai putea filma și face poze, că la ăștia nu le place transparența.

pasadia

Oricum e tunel o parte - doar nu bagi drona acolo. ;)

TibiV

@Horatiu,

poate ii convingi daca te faci membru in CC al PCC...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Mai sunt si altii si oricum apar poze fara voia lor si vor mai aparea :D

user201

Din cei 10 ofertanți doamne ferește de 1. și 5. că nu mai termină în secolul ăsta.
Mie mi-ar plăcea unul dintre 3. ( cred că cei din China vor dori să impresioneze pozitiv, dar nu cred că vrea să dea UE bani unor firme non UE ), iar 8. și 9. îmi par firme serioase ( până la proba contrarie ).

alinuttt

Strabag nu știu să mai aibe lucrari în afară de ciotul A3. Cred că au capacitatea să termine lotul la timp, au oameni. Pe când ar termina proiectarea aici, termină și Ungheni-Tg-Mureș  :D

voicul

Are si Strabag contracte dar mai mici si mai punctuale. Mai lucreaza si prin ARL CJ spre exemplu la centura Săcueni.

rocklee

#52103
gata m-am suparat .... :zen: :zen:.nu ma mai uit o vreme pe forum >:(

de ce ne fierba atat ...NGC ...si nu vrea sa ne spuna ...cinei castigatorul pe PISI 4 ... :(  :o


dr4qul4

Din indicii e clar ca batalia se duce intre Porr si China Railways.
Ambele firme par mai mult decat capabile sa duca lucrarea la bun sfarsit.
PORR are avantajul ca, pana la terminarea proiectarii ar ramane doar cu asfaltul si alte nimicuri pe PiSi 1 (asta daca se vor termina repede contestatiile) si stiu cum sa se descurce cu birocratia de la noi.
Birocratia de la noi e principalul dezavantaj al chinezilor, insa vorbim de o companie imensa care a lucrat si in alte tari chiar mai birocratice decat noi. In plus, pentru ei tunelul asta e apa de ploaie. Si au si resurse suficiente pentru a face lotul repede si sa primeasca banii pe claimuri peste ani, cu dobanda aferenta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Da, între Porr și CRCC se joacă. Bătălia e strânsă, chinezii sunt in pole position. Sa vedem daca afla și NGC noutăți. :)

nicolaem

#52106
fierberea asta e chiar buna, simtim ca se misca lucrurile in ultima luna cu stiri noi pe loturi in diferite zone ale tarii in diferite stadii.
un pic de adrenalina si nerabdare nu ne strica.
imi aminteste de acum multi ani (aproape 10) cand intram zilnic pe forumuri sa vad ce se intampla. in ultimii din pacate ne-am cam obijnuit cu contractari de doar 20-30 km / an cu tot atatea inaugurari.

voicul

O problema cu chinezii e ca o mare parte din bani pleaca din tara, pentru ca vin cu multe (oameni, utilaje, materiale).
Partea buna: sigur termina lucrarea, chiar posibil mai repede decat in contract.

Asteptam castigatorul sa inceapa constestaiile.

dr4qul4

Chinezii, odata ce vor face un lot la noi, vor licita si pentru altele. Si asta e un lucru bun. Macar sa aduca destule utilaje si destui oameni incat sa nu mai fim nevoiti sa mutam "Marcu" sau "Zublin" de pe lot 2 pe lot 1.
Vor ramane destui bai in tara. Chiar daca aduc totul (adica si materiale) din China, transportul de la Constanta la Curtea de Arges o sa-i usuce.
De fapt, ar trebui sa ne rugam sa aduca din China setul de utilaje pentru saparea tunelului. Subcontractori pe partea asta nu gasesc la noi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ivladbogdan

Eu sper ca totusi, in final, sa se alinieze planetele si sa ia Porr contractul.  :)