Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 66 Guests are viewing this topic.

adiarc

^^^^^ cat timp dealul este in garantie nu am mari emotii...dar dupa expirarea garanției...vai vai..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Garanția nu se aplică pentru probleme cauzate de lipsa de întreținere (care este responsabilitatea CNAIR). Reparațiile efectuate în garanție sunt pentru defecte ale lucrării.

Io

Nu prea inteleg de unde sperietura. Apa curge prin dealul ala de cind e el acolo, asta cu sau fara sapatura recenta si va continua sa o faca. Fisuratia rocilor si padurea de deasupra fac ca dealul sa incetineasca curgerea apei din ploi si din topirea zapezilor si atita vreme cit se curata/decolmateaza santurile si bazinetele din care pleaca tubulatura nu vad care e problema.
E-adevarat ca in timp vor avea loc si prabusiri de pietre pentru ca procesele de eroziune au fost accelerate prin sapatura dar nu e cazul vreunui drob de sare gata sa cada pe copil. In imagini se vad niste percolatii minore care au fost acolo dintotdeauna doar ca le-am scos noi la lumina. Nimic mai mult.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

NGC

#52008
"Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1: Sibiu - Boita, km 0+000 - km 14+150, Lot 1 km 0+000 - km 13+170"
"Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 - Curtea de Arges - Pitesti km. 92+600 - km. 122+950"


Daca tot a venit vorba de supervizare pentru DX12, sa zicem si ca umbla vorba prin targ ca pentru supervizarea pentru PiSi 5 castigator deocamdata este asocierea condusa de EGIS (unde SEARCH este in asociere), iar pentru PiSi 1 mai dureaza putin.

Dominik

#52009
Iarba nu e crescuta in rigole, ci pe acostamentul acela lasat nebetonat de 1-1.5 m dintre elementul metalic de protectrie si rigola...
You're in Steelers Country

Ionut

^ Astaldi constructor si Egis+Search consultanti/supervizori. Nu suna rau, avem sanse sa vedem in 5 ani autostrada. Si sa si tina...

BALEA STEFAN MARIUS

la cat a construit si va sonstrui ASTALDI   la noi sunt premise bune pt viitor... :D :D

alexmocian

Appropo de comentariul meu de la tunelul Holdea cu TMB pentru JohannB cred.
Dupa o discustie cu reprezentatul (amic) de la Herrenknecht AG pentru NA, o trusa completa de TBM cu diamentrul de 16-18m costa undeva la 60M EUR si se livreaza in 18-20 luni. Ca o idee de ce un tunel scurt nu este fesabil cu TBM. Un alt fact este ca tunelurile foarte lungi si complexe sunt excavate de cosortii care pot prelua risk mare si au finante solida pentru cash flow stabil. Utimul proiect la care am lucrat de anvergura asta este udeva la $2.5B USD are 5 contractori mari; unul pentru un tunel de 32 km (Strabag cu 2-3 TBMs construite de Herrenknecht AG ), unul pentru 4 puturi (2 x 1600m sapate cu SBR, 2 X 400m sapate cu VSM toate produse de Herrenknecht AG), tot echipamentul de tunel si puturi este Herrenknecht AG, unul pentru Geotechnic si Ground Control, si unul pentru un plant de processare care preia 15-20 milioane de tone pe an cu prelucrare, stocare si incarcare in sea vessels de 200-300,000 tone. 

Stefan01


SB76UFO

Lucrările de pe șantierul autostrăzii A1, Sibiu – Boița, continuă chiar dacă vremea este ploioasă. Drumarii s-au aflat în prima zi a săptămânii la fața locului.











Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

nrb

https://www.replicahd.ro/un-tir-s-a-rasturnat-pe-dn68a-in-zona-ohaba-o-persoana-a-fost-ranita/, nu înțeleg de ce transportatorii rutieri nu dau nici un mesaj pentru ridicarea restricțiilor pe LD3?!? parcă le-ar conveni situația!!!

pasadia

Ramassm cu impresia ca au fost ridicate restrictiile de tonaj (macar neoficial, pe perioada starii de urgenta). Iar articolul si pozele nu prea ajuta la identificarea locului accidentului, e posibil sa fie pe bucata de DN68A dintre nodul Marginea si nodul Holdea.

Ionut

Nu au fost ridicate. Pentru că bode și restul de politruci penibili și idioți așteaptă un moment prielnic ca sa mai castige ceva capital politic.

elphax

Ohaba e punctul cel mai sensibil dintre Holdea si Grind. Curbe urate, panta mare si trecere CF. Acolo tot timpul apar intarzieri si blocaje.
Asa un accident e un motiv sa se mai atraga atentia odata ca ar fi bine sa scoata restrictia

zuma80

#52019
...într-o seară de final de aprilie, 29 aprilie mai exact, orele 22.00 se intra de la Holdea fara probleme...
Și dacă tot am revenit la subiectul LD3, LD4, nu am sesizat probleme de "planeitate, rugozitate" pe LD3, cat am simțit neplaneitatea de pe LD4 in zona carierei (sensul Lugoj -Deva), in rest LD 4 este perfect.

Pentru A6!