News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Dominik

Autostrada Sibiu - Pitești, lot 4: Tigveni - Curtea de Argeș (km 81+900 - km 91+761) în lungime de 9,86 km, din care 1,35 km aferenți tunelul Momaia
Durata de realizare a acestui contract este de 60 luni, din care 16 luni pentru activitatea de proiectare și 44 luni pentru execuția lucrărilor.
Pe 29 August 2019, 10 constructori au depus oferte: 1. Strabag -  Austria
                                                                            2. Porr - Austria
                                                                            3. Aktor - Grecia
                                                                            4.China Railway - China
                                                                            5. Impresa Pizzarotti - Italia
                                                                            6. Tirrena Scavi - Italia
                                                                            7. Alsim Alarko - Turcia
                                                                            8. Ictas Insaat si Constructii SA - Turcia şi Romania
                                                                            9. Kaylon Insaat - Turcia
                                                                          10. Mapa Insaat - Turcia

Wow e de lucru si aici, desi sunt doar 10 km in total , 1.35 km va fi tunelul Momaia !!!
You're in Steelers Country

montaniardul


dorum

#51827
Groaznici ofertanti pe PISI4 :(

1. Strabag -  Austria - nu i-am mai vazut facand ceva serios in ultimul timp ptin RO
2. Porr - Austria - au si lot 1, par cei mai seriosi de aici
3. Aktor - Grecia - sa fim seriosi :(
4.China Railway - China - chineji :(
5. Impresa Pizzarotti - Italia - pizzaboy :(
6. Tirrena Scavi - Italia - se pare ca au probleme mari pe restul santierelor
7. Alsim Alarko - Turcia - turci :(
8. Ictas Insaat si Constructii SA - Turcia şi Romania
9. Kaylon Insaat - Turcia - turci :(
10. Mapa Insaat - Turcia - turci :(

Sa dea domnu sa ma insel, dar io nu vad bine lotu4!

Interesant ar fi sa aflam ce ST si-au declarat fiecare pt tunel...

voicul

Dupa cum merge TS pe cele 3 santiere (bine unul abia l-a preluat), parca as vrea un castigator intre 1 si 2, cu favorit personal chiar 2. Imposibil sa nu iasa contestatii.

Ce continuitate pe Astaldi: de pe A3 si M5 vine direct aici.
Sunt curios daca va exista varianta aia cu PT pe sectiuni. Ar fi o treaba.

Dominik

Sectiunea 6, drumul de legătură A1-Râmnicu Vâlcea, ''Conexiune DN 73C cu Autostrada Sibiu-Pitești (Nod Tigveni)'' vor fi 2 benzi pe sens pe aceast ''lot 6'' ??



You're in Steelers Country

stangabriel

#51830
"Miercuri, 25 martie 2020, CNAIR a lansata licitația "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuţie pentru Realizare Conexiune DN 73C cu Autostrada Sibiu-Pitești (Nod Tigveni) și Modernizare DN 73C (km 44+800 – km 68+000)". Valoarea estimată a contractului variază între 3,7 și 4,4 milioane de lei, fără TVA iar durata sa este de 18 luni.  Termenul limită de depunere a ofertelor este 26 mai 2020, potrivit datelor din platforma de achiziții publice."

https://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-sectiunea-6-valcea_181734.html

Probabil ca nu 2 benzi pe sens, o sa fie doar o modernizare a actualului drum, plus  legatura scurta a DN73C cu nodul Tigveni.

Sa nu uitam ca licitatia e pentru fezablitate si proiect tehnic, nu executie.

Partea plina a paharului este ca intra tot DN-ul intre Curtea de Arges , Nod A1 Curtea de Arges pana la intersectia cu DN7 la Aldesti. (km 44+800 – km 68+000

Europiu

Să ne rugăm să le iasă ca unică variantă fezabilă tunelul la Piatra pe care dr4qul4 îl cere de ani buni!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

stangabriel

#51832
In functie de cum se misca cu sectiunea 6 si 4, e posibil sa fie gata sectiunea 6 inainte de sectiunea 4. 

Intre nodul Tigveni si DN73C sunt 3 KM pe  DJ678A.

Cam aici e nodul Tigveni.

danutzu_1069

Sa vedem cat timp le ia sa dea ordinul de incepere pentru proiectare....
Si mai ales, in cat timp este depusa SGBE... (asta fiind urmatorul pas, apoi ordinul....)

adrian sibiu

Deci până la urmă sa semnat si Pisi 5, hai cu proiectarea dar pana iese proiectul eu zic ca API sa puna presiune pe MT si cnair sa se ocupe de toate expropierile si intabularile tuturor parcelelor situate pe aliniamentul
autostrazii precum si de avizele de la institutiile abilitate gen Apele Române sau Romsilva dar mai ales Transelectrica care va trebui sa- si mute si rețelele de pe aliniament.

StefanCelMare

Nu vreau să fiu rău, dar fără PiSi4, Pisi5 nu rezolvă foarte multe.
Ideal ar trebui și PiSi3 ca să fie toată ocolirea Rm. Vâlcea OK.
Ar fi foarte important ca PiSi4 să iasă bine și relativ în grafic, acum că PiSi5 e semnat cu o firmă relativ de încredere.
Miza e mare, eu sincer sper la PORR.

adiarc

trebuie toate...dar faptul ca avem contractati 43 din 123 de km ( e adevărat cei mai usor )....e o usoara consolare....a faptului ca acest lucru trebuia sa se intample acum minim 10 ani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Presiunea ar fi sa se faca DJ703G ca macar masinile mici sa aiba o alternativa. Mai e doar partea din Arges - vreo 10 - 15 km. In 5 ani cred ca ar putea fi asfaltata.
Fara acest drum si fara PISI3 se va ocoli pe A fata de DN7. Nu stiu cati o sa vrea lucrul acesta.

Ionut

Avem argeseni pe forum? Chiar sunt curios. :)

naivu

#51839
@StefanCelMare, PiSi5 aduce autostrada pt Curtea de Arges, scurteaza drumul spre Transfagarasan, aduce capatul autostrazii la 20km (10 daca face si PiSi4)) de scurtatura catre centura Calimanesti prin DJ703G (cu conditia sa-l reasfalteze pana termina PiSi5), aduce autostrada mai aproape de Aldesti si va atrage mai mult trafic de pe DealuNegru (DN7) pe DN73C. Dar, de departe, cel mai mult ar rezolva PiSi3; PiSi3 singur (chiar fara 1,2,4,5) ar fi de ajuns ca sa determine mutarea traficului de pe DN7 pe PiSi.