Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 89 Guests are viewing this topic.

yo2mhj

#51420
Quote from: cristi5 on March 21, 2020, 08:31:28 AM
Deci se poate circula in nod (fara sa intri pe contrasens) numai pt intrare spre Deva si iesire dinspre Deva?
Teoretic nu se poate circula decat pe contrasens-sunt blocate intrarile pe portiunea dintre giratorii si sus si jos...sunt convins ca se va deschide oficial deoarece au schimbat toate indicatoarele.
Apropo de acest fapt(schimbarea indicatoarelor) mi se pare o cretinitate sa schimbi indicatoarel si sa ti drumul blocat...dar...avem CNAIR...

gruiarew

De pe A1 au dispărut indicatoarele pe sensul spre Deva, iar în nod s-au scos X-urile ce erau trasate peste Făget / Dobra. Filmare de duminică din dubă:



Scuze pentru mizeria din geam, am observat-o doar la montaj   :(
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Nu s-au schimbat si indicatoarele de pe fond galben, pe fond albastru?

gruiarew

Eu unul n-am mai văzut nici un indicator pe fond galben. La fel și spre Timișoara au dispărut X-urile de peste indicatoarele cu Făget / Dobra din nod. Cel ce presemnalizează nodul e încă tăiat.

Am venit pe o zăpadă ca'n povești. E extraordinar de nasoală trecerea de la A1 unde e frumos liniat și cu ochi de pisică pe parapete în orbecăiala de pe DN68A unde nu se vede nimic, dar nimic când e ud pe jos, cum a fost azi. Plus am avut nenorocul să nu am TIR după care să mă "lipesc" cum fac de obicei, așa că am venit mai mult la ghici. Cei mai lungi 15 km. Nu mai pun filmare că nu se vede nimic altceva decât screensaver-ul de la windows '95 (flying windows parcă-i zicea).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

perfidus

#51424
La momentul cu discutiile de aici despre DJ703G care va intra in reabilitare, am vrut sa intervin pentru ca parcursesem acest drum pe bicicleta cu multi ani in urma si mi s-a parut extrem de prost. Nu am făcut-o imediat pentru ca am vrut sa vin cu impresii proaspete.
Recent m-am dotat cu ceva atelaj 4x4 mai "soft" si am decis sa-i fac o parte din rodaj pe ruta Rm Valcea - DN7C - Curtea de Arges - DN7D - Suici - DJ703G - Jiblea Veche - DJ703L - Daesti - Rm Valcea.
Puteți vedea si voi acum starea drumului în filmarea din topicul de DJ-uri.
Am filmari si cu DN73C, dar acolo se cam cunoaște starea (alunecări de teren la tot pasul).
PS. O sa revin si cu portiunea DN7D Curtea de Arges - Suici in topicul de DN-uri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

punktnet

DN7D Curtea de Arges - Suici era reabilitat recent si arata super bine. Nu o fi la fel?
Just kidding.

perfidus

#51426
Nu e foarte grozav. De fapt e un drum asfaltat foarte prost cu multe tasari si zone dese de alunecari. Zona întinsă de la Suici pana la intersecția cu drumul spre Salatrucu pare reabilitata mai de calitate si arata ceva mai bine.
Pentru ca despre A1 PiSi se discuta de foarte multa vreme, vad ca temele despre drumurile ajutatoare din zona se reiau ciclic. De exemplu in 2016 se discuta cam despre aceleasi lucruri.

EDIT. Filmarea cu bucata respectiva CdA - Șuici am pus-o pana la urma tot la topicul de DJ pentru ca este vorba mai exact de DJ703H, nu DN7D. Ca drum național e clasificat numai pe porțiunea din județul Vâlcea, de la Câineni până aproape de Salatrucu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

danutzu_1069

Da, asta este un paradox cacanair / deredepe.... la DRDP Craiova figureaza: DN 7D   Câinenii Mici – Boişoara – Perişani  – Limită D.R.D.P. Bucureşti   000+000   031+360
Iar la DRDP Bucuresti.... nu figureaza deloc..... pentru ca nu (mai) este DN....
Categoria de drum se schimba la limita dintre judetele Valcea si Arges

punktnet

Existau pe forum niste discutii in care se afirma ca cei de la CJ Valcea vor sa se declasifice drumul de la DN la DJ pentru a putea fi reabilitat de ei in regie proprie. Insa faptele au disparut in fum
Just kidding.

naivu

#51429
@perfidus, +1 pt initiativa cu filmarile. Ca o curiozitate, nici pe DJ703G, nici pe DJ703H nu am reusit sa vad semnele rutiere de intrare/iesire din localitati (sa nu exagerez, parca am vazut intrarea in Cepari). Auzisem de zone in care se "magnetizeaza" indicatoarele rutiere; chiar nu mai sunt sau n-am fost eu atent!

voicul

Vazand drumul, cocosul care a sarit in fata masinii, alte curbe si pante, eu tot pe DN7 o sa merg.
Adevarat ca parca arata mai bine asfaltul pe aici fata de DN68A.

Indicatoarele mai sunt din metal? Nu sunt din ceva plastic?

Cetatean

Se asfalteaza pe DN68A, revin cu poze mai tarziu.

NGC

#51432
PiSi 6

Quote from: NGC on May 20, 2018, 08:03:24 AM
Quote from: Ionut on May 18, 2018, 09:28:10 PM
Ah stai ca acum cred ca am inteles exact la ce te referi. Linia aceea dintre A1 si DN73C la Tigveni este pur si simplu un drum de legatura. Sigur NU va fi profil de autostrada, cel mai probabil va fi drum 1x1, dar poate avem o surpriza si se cere in caietul de sarcini pentru Sectiunea 6 (adica exact ce tocmai ne-a zis NGC ca apare pe SEAP imediat) un profil 2x2. Vedem ce se cere in documentatie... vedem daca e vorba de lucrari sau SF+PT asa cum zicea horatiu.cosma mai sus. Cert este ca acei cativa km dintre A1 si DN73C pe langa Tigveni nu vor fi autostrada. Autostrada e doar A1.

Iar S6 este reabilitarea intre Tigveni si Ramnicu Valcea. Sa vedem DACA se va cere reabilitarea si intre Tigveni si Curtea de Arges... de multe ori "vedem", stiu. Vedem acum ce se cere in caietul de sarcini pentru S6 (ne spune NGC cand e sus pe SEAP si vom descarca documentatia).

Quote from: horatiu.cosma on May 18, 2018, 08:25:35 PM
Nu cred că au niciun fel de documentație. Din câte știu în 2008 în SF-ul Iptana nu s-a făcut nimic pentru S6. Tind să cred că dacă licitează ceva, e pentru SF și eventual PT, nu pentru construcție.

Pe radarul vrabiutelor a aparut semnul de documentatie de atribuire pentru PiSi 6. Din informatiile pe care le-am primit, rezulta ca este vorba despre realizarea unei expertize tehnice pentru DN 73C spre Ramnicu Valcea, plus realizarea unui SF pentru un drum de legatura nou pana la Tigveni, cu studii geo, evaluarea impactului asupra mediului, etc si obtinerea autorizatiei de construire.

Incercam sa aflam mai multe saptamana viitoare si sa facem rost de caietul de sarcini. Nu va bateti capul sa cautati prin SEAP / SICAP, pentru ca de la transmiterea "spre SEAP" si pana la lansarea licitatiei efective mai poate dura ceva vreme, daca ANAP respinge documentatia. Va dau de veste cand e cazul si o sa revin.

Priviti mai intai data mesajului de mai sus. 20 Mai 2018 !!! Au avut nevoie de 2 ani pentru ca sa lanseze ceva ce era prevazut pentru 2018. :o


Astazi a fost lansata licitatia "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuţie pentru Realizare Conexiune DN 73C cu Autostrada Sibiu-Pitesti (Nod Tigveni) si Modernizare DN 73C (km 44+800 – km 68+000)".

Valoare estimata: 3.693.998,60 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 26.05.2020

Durata contractului: 18 luni

Fonduri: POIM




Caietul de sarcini il puteti descarca timp de 7 zile de aici.

NGC

PiSi 5

Ar trebui sa vina un comunicat referitor la desemnarea castigatorului contractului (ASTALDI). Sa vedem cat timp le ia.

horatiu.cosma

Eu nu înțeleg o chestiune legată de PiSi5, poate ne ajută NGC să ne lămurim. A existat anul trecut un raport al comisiei de evaluare CNAIR în care Astaldi era câștigătoare și chinezii erau descalificați. După CNSC, CAB, ICCJ contestația chinezilor a fost respinsă. Eu din asta înțeleg că acel raport de anul trecut rămâne definitiv și pe baza lui se poate semna cu Astaldi. De ce e nevoie acum de un alt raport care să desemneze (din nou) pe Astaldi câștigător? În cazul ăsta se poate contesta din nou.