News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

subway

#51090
Nu e nicio filosofie ba chiar inca mai exista una-doua firme romanesti care stiu sa faca treaba asta si pe sub tronsoanele deja construite fara sa intrerupa circulatia!
Totul e sa definesti clar cerintele si sa le prevezi in caietele de sarcini.

JohannDB

A1.....km291 + 700, înainte de pod..... o nouă și frumoasă trambulină.... M-a luat pe nepregătite și am "sărit" cam prea tare la trecerea prin ea.... Am fost în decembrie, dar nu era așa de "pregnant(ă)" Luați cuvântul ca joc de cuvinte în engleză..... Apropo: cine a lucrat pe sectorul ăsta, de la Sebeș la Orăștie ??
   Tot aici mai avem, deocamdată "temporar rezolvate" trambulinele de la km 315+700 de la km 316+100, că la 317 este parcarea...... Și în general sectorul arată tot mai prost la atâția ani de la "inaugurare".....
   Urmează să-mi pun ambiția la încercare , pentru a face un inventar "pe bune" al planității autostrăzii pe acest sector......

Stefan01

^
Daca tin bine minte Strabag a executat portiunea Sebes - Orastie.

pasadia

#51093
Straco fusese, Strabag avusese Orăștie - Sebeș.

gruiarew

LD3, podul peste Mureș direcția TM, rostul de dilatație se simte binișor. Aveam 70 dar tot mi-au clănțănit dinții. Dacă tot au repoziționat reazemele, nu puteau face ceva și cu dâlma aia? Sau rezolvarea e un 60 negru cu cerc roșu și... cam atât?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Stefan01

^^
Da, la km 291 + 700 a lucrat Straco (lotul 2).
Eu i-am raspuns la intrebarea "Apropo: cine a lucrat pe sectorul ăsta, de la Sebeș la Orăștie ??". Aici e vorba de Strabag (lotul 1).

JohannDB

#51096
Strabag... Și șeful de sector  ??

voicul

Ma tot uit cand apre traficul si pe breatua de iesire de la Holdea.

Ce am observat: nici un fel de aglomeratie pe DN68A. Acum vad ca e portocaliu pe Maps de la parcarile de pe LD3 pana la giratoriu Holdea, dar DN68A e liber.

vancouver

Este exact ce observam pe noul sector de 2+1 de pe DN2: aglomeratia SE TERMINA in punctul de congestie. Si incepe pe zona in care inca avem 2 benzi.

Punctul de congestie este sensul gir. Holdea. De acolo mai departe nu au de ce sa mai existe probleme de fluenta. In sensul celalalt punctul de congestie este fie giratoriul Margina, fie calea ferata din Margina.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

al_eugen

Exista politia pe LD3!

Am trecut ieri de la Arad spre Deva si pe la nod la Grind am vazut pe sensul opus o masina de politie oprita cu botul spre Deva plus o masina oprita - oare au inceput sa puna radar?

Quest

#51100
In 2015 Cutter a primit un raspuns de la Companie (pe care l-a pus aici pe forum), in care i se spunea ca tunelurile de pe LD2E2 impuse de AM revizuit vor costa pe la 87 mil €. Mai apoi in anii care au urmat, Cuc a tot vehiculat public suma de 200 mil € cit ne vor costa tunelurile (ambele cu un total de 1964 m). Acum guvernul Orban vorbeste si el de un cost de 250 mil €.

DAR (si aici incep sa ma enervez), vecinii nostri sirbi au construit pe coridorul 10 (drumul catre Grecia) zona Predeiane, si-au dat anul trecut in trafic tunelul Manaile de 1804 m, care i-a costat doar 36,25 mil € (nu 362,5) construit de bulgarii de la  "Consortium Alliance X (EUROALLIANCE TUNNELS JSC and Road&Bridges Ltd.)".

Pe noi de ce ne costa de aproape 7x mai mult un tunel de lungime similara sapat in teren similar ?

P.S. dotarea tunelului Manaile: un sistem performat de telecomunicatie, semnalizare rutiera luminoasa, supraveghere cu 138 de camere video, sistem de legaturi radio, statii de SOS, nise ptr plasarea vehiculelor defecte, sistem de anuntare a unui incendiu, sistem de masurare si detectie a nivelelor periculoase de gaze, sistem de masurare a vitezei de rulare rutiera. Cele 2 tuneluri sint legate intre ele prin treceri de evacuare, prevazute ptr pietoni si vehicule de interventie. (deci nu tunel de lumea a 3-a, ci configurat si dotat la cele mai inalte standarde mondiale).

Asa arata tunelul Manaile (poza e facuta in perioada in care ambele tuburi de tunel, aveau banda 2 inchisa ptr niste teste)


(Ionut accepta te rog postarea aici, desi am dezvoltat un subiect care ar parea ca trebuie pus la "Drumurile vecinilor nostri". Multumesc)
Common sense will get you far !

Io

#51101
^ La lungimi aproximativ egale (LE - si mici cum sint astea, amanuntul e foarte important) nu are cum sa apara o asemenea diferenta de pret nici daca dau de dracu in dealurile alea!
Poate-l trage cineva de mineca pe cel care flutura aiurelile astea sa-i sopteasca: Pssst, te ride lumea, ma!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cristi5

Eu nu inteleg de ce ne miram. Aceati inadecvati nu au mai facut asa ceva si atunci prefera sa zica ca nu sunt ursi, ca tunelul costa o avere, ca strugurii sunt acri si ca arbitrul si UE sunt de vina. Numa ei n-au nicio vina saracii ca au trecut 6 ani de cand se stie de tuneluri si ele nu-s nici macar desenate.

Neaga a lansat actuala procedura sau? Oricum el a pregatit-o. Si el e de vina atunci!

pasadia

Doar o mica observatie: din cate imi aduc aminte ai nostri vor 2 benzi + banda de urgenta chiar si in tunel.  Din punctul meu de vedere asa ceva (adica si banda de urgenta) e tichia de margaritar care nu e necesara, dar mno...

Io

^ Bine ca nu vor si parcare si service! Si eventual hotel subteran cu Centru de Aliniere a Chakrelor  pentru angajatii MT.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.