News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ca de obicei, discutia a ajuns in gard, asa ca am mutat-o aici.

JohannDB

   Cât privește "MARE SEMNAL DE ALARMA", am trecut în 05.01 pe acolo.... De la nivelul asfaltului, nu se vede atât de înfricoșător; vezi niște falii, dar unghiul din care le privești le face mai gingașe.... În schimb văzute mai de sus, să vedem ce va fi când încep ploile de primăvară (de zăpadă nu ne putem plânge).
   O filmare de sus ar fi bună, acum când se văd bine contururile scurgerilor......

adiarc

subscriu....o drona ar fii ceas  :D.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mariusj

Doamne ajuta sa avem autostrada peste Carpati!

rocklee

mariusj....ai visat frumos azi noapte... :D

sau aiavut cojmaruri.... >:( >:(

GDPR

Directorul Romsilva a avut o conferinta de presa la Ramnicu Valcea in care si-a dat cu parerea cu privire la PiSi.

Pe langa multele prostii debitate, a sustinut un neadevar flagrant si anume ca autostrada nu ar intersecta Parcul National Cozia. Ar fi fost suficient sa se uite pe Acordul de Mediu (pag. 10-14) ca sa isi dea seama ca anumite structuri sunt in interiorul PN Cozia.

QuoteGândacul croitor nu habitează în zona autostrăzii

Şi directorul Parcului Naţional Cozia, Pavel Prundurel, prezent la întâlnirea cu presa, a ţinut să precizeze că gândacul croitor ,,are habitatul pe versanţii sudici ai Munţilor Cozia şi Căpăţânii, nu pe partea de autostradă".   Şi, chiar dacă ,,nimeni nu a cerut explicaţii despre vreo anumită specie", conducerea Romsilva a luat decizia de a transmite, luni, 20 ianuarie, Companiei Naţionale de Drumuri, informaţiile şi documentele necesare pentru întocmirea studiului de impact pe mediu corect, solicitat de Comisia Europeană.   ,,Le comunicăm luni, 20 ianuarie, celor de la CNAIR - titularul de proiect, că acest gândac nu este în zona de monitorizare, nu este vulnerabil şi, ca atare nu intră în zona speciilor periclitate".   Mihăilescu a mai declarat că traseul viitoarei autostrăzi nu pătrunde în Parcul Naţional Cozia, astfel că proiectul are deja toate acordurile necesare, ultimul dintre ele fiind favorabil şi fără condiţii.

Traseul autostrăzii, la 10-20 de metri de Parcul Naţional Cozia

Autostrada Piteşti - Sibiu va trece, însă, prin apropierea Parcului Naţional Cozia, în unele zone traseul  va fi chiar la 10 - 20 de metri depărtare. ,,De aici şi implicarea noastră, pentru că există o obligativitate pentru atunci când obiectivul de investiţii trece prin apropiere. Pentru că impactul nu se opreşte la limita construcţiei. În legislaţia românească se face referire şi la influenţa vecinilor. Este vorba, în mod special, de partea de nord a parcului, în zona Perişani – Vâlcea", zonă în care există totuşi câteva ,,bălţi şi broscuţe" protejate de lege. Este singura zonă, mai spun specialiştii, care ar putea ridica ceva probleme, având în vedere că ,,există un culoar de migraţie în zona de nord-est a parcului spre Munţii Făgăraş, pentru reproducerea animalelor sălbatice. Acum vorbim despre gândăcel, dar s-ar putea ca altădată să vorbim despre urşi, căprioare sau alte specii", a explicat Prundurel.

Adevarul.ro

Deja imi fac o idee de cum va arata raspunsul catre CE.  :doh:

subway

Te-am avertizat ca silvicultorii vor spune ca e o specie daunatoare padurilor de stejar ce nu merita atentie si trebuie eradicata!
:)
Cat despre soparlite am scris cum trebuie tratate, sper sa fi putut citit postarea inainte de a fi stearsa aiurea...
:(

alecu26

Asa spune de cei 10...20 de metri de zici ca sunt pe partea cealalta a planetei. In continuare lumea se focuseaza pe problema gandacului. Probabil numarul celor care au citit pe bune adresa CE e sub 10%. Chiar si ministrul mediului da un raspuns zilele trecute din care pare ca nu ar fi inteles nimic din adresa.

Impartasesc si eu temerile lui Adrian Rosca privind formularea raspunsurilor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ghrt

Ar trebui să îl ia la întrebări nişte ziarişti cât de cât competenţi, ca măcar să avem de ce râde.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

Quote from: alecu26 on January 21, 2020, 08:31:54 AM
Probabil numarul celor care au citit pe bune adresa CE e sub 10%.

Sub 10% ?!...
Mereu ai fost un optimist...
Incearca "one digit, not more than five".... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sublimu

Am trecut si eu Sambata pe A1 LD lot 3. Calitatea asfaltului e la fel ca pe lot 4. Nimeni nu a tinut seama de restrictiile de viteza, s-a circulat cu 130km/h peste tot. Instinctiv am incetinit unde erau restrictiile la 60 dar nu am simtit pentru ce ar fi. A fost la fel de lin ca peste tot.

In alta ordine de idei m-am oprit la spatiul de servicii inainte de iesirea de la Holdea. Cladirile luminate frumos, curat dar inchis la ambele toalete. Cand a auzit ca incerc sa deschid usa a iesit un nene care ne-a spus ca e inchis 15 min pentru curatenie. Nu inteleg cum facea un singur om curatenie in ambele toalete concomitent, dar ma rog, am trecut peste asta si am asteptat pana la Margina.  :-[

TibiV

Trebuia sa traversezi in fuga doua benzi, sa sari peste parapetele median, sa mai traversezi inca doua benzi - si gata! Erai acolo!
Mai nashpa este la intoarcere, cand nu te mai streseaza vezica... Dar cand vezi traficul, in mod sigur revine la starea initiala....
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

Nu e la fel asfaltul, se simte clar diferența în mașină mică și scurtă (A-Klass). Dar tot nu a fost motiv s-o țină închisă atâta timp. Și restricțiile alea de viteză îs pentru că ar fi probleme grave la garduri (n-am verificat, am auzit și eu povești). Cu toate astea ar trebui puse restricții și pe LD2, acolo cel puțin astă vară toate ușile erau larg deschise.

Cu buda am pățit-o și eu pe la Orăștie (și mă tăia, nu glumă!). Trag de ușă, la fel ca și în cazul tău iese un nene și mă întreabă ce vreau. Mă uit la el tâmp după care-mi spune: Dacă n-ai treaba mare, du-te după clădire! Mno, m-am dus...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

Nu sunt un fan al antena 3 dar este acum este dezabtere apropo de gandacu' buclucas si A1...

GDPR

România ia în calcul mutarea cu ajutorul feromonilor a speciei de gândac amenințată de autostrada Sibiu – Pitești

...

Rep: Autostrada Sibiu – Pitești: cum rezolvați problema impactului asupra mediului?
Marcel Boloș: Era imposibil ca în cele 11 situri natura 2000 să nu fie vreuna care să stârnească curiozitatea Comisiei. Vestea bună e că noi am întocmit un draft de răspuns. Avem termen 23 februarie pentru clarificarea răspunsurilor. Colegii mei chiar acum sunt la comisie pentru o primă formă de analiză și dezbatere asupra răspunsului prezentat în draft. Cred că în curând să putem spune că problema e închisă și procesul de evaluare a finanțării continuă.

Era imposibil pentru un astfel de proiect să nu avem astfel de situații. Să nu uităm că tot un gândac comparabil cu cel de pe Sibiu – Pitești au avut și nemții și au trebuit să mute Gara din Stuttgart ca să protejeze acea specie. Deci nu sunt probleme specifice doar României, ci sunt întâlnite pentru toate statele membre UE. Forma cea mai simplă pentru astfel de situații – gândacii sunt mutați cu ajutorul feromonilor și le asiguri protecția.

Rep: Poate fi luată în calcul soluția aceasta în România?
Marcel Boloș: Sigur că da. Nu suntem singura țară cu asemenea probleme, Germania a avut probleme cu specii de gândaci și de rozătoare, și a fost pusă în dificultate cu o șeosea de centură și cu locația gării din Stutugart. A trebuit să ia decizii care să țină cont de aceste specii periclitate.

G4media.ro

No comment.