News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

GDPR

@subway, nici mie nu mi-e clar cum ar putea argumenta, avand in vedere ca RIM-ul este pentru tot proiectul si nu trateaza separat sectiunea 1.

NGC

Quote from: razvan96 on January 16, 2020, 07:10:23 PM
^^ Obiectul aplicatiei sunt tronsoanele 1, 4, 5

Aici vorbim despre ce s-a trimis catre UE si e scris si in scrisoare, nu despre ceea ce a trimis CNAIR prin POIM, unde intr-adevar avem 1 + 4 + 5.



razvan96

#51017
Ok, am inteles acum, multumesc.Incurcate caile aplicatiilor :lol:.

subway

@NGC
Pana la urma cate situri Natura2000 avem pe primul tronson?

gruiarew

#51019
@lupualb

Cred că ai vrut să zici Holdea - Ilia. De la Holdea la Margina ai doar DN68A sau ... câmp.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

Subway cred ca este vb de două situri Natura 2000 si anume Frumoasa si Oltul Mijlociu- Cibin -Hartibaciu.

cove_adrian

#51021
@adrian rosca

Exista specialisti de mediu foarte buni iar facultatile de profil din centrele universitare reprezentative la fel de bune. Problema este ca sunt cateva companii "abonate" care fac legea pe PM la arii protejate. Am lucrat ca expert GIS pe arii protejate si imi aduc aminte acu cativa ani cum erau "cateva" firme din concernul unuia "plecat in Serbia" care faceau legea. Erau atat de bine inradacinati incat redactasera inclusiv cadrul continut - procedura SINCRON astfel ca era imposibil sa castige alte firme decat firma X.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

TS30

#51022
@subway

Lista siturilor de importanţă comunitară (SCI)
http://www.anpm.ro/documents/12220/2025208/Lista_SCI_2017.doc/1425d994-d7fc-439e-b898-55748abce18e

Aici puteti gasi harti cu acele situri (trebuie sa va jucati la parametrul din link ROSCI0001 / ROSCI0002 / ROSCI0003 pana la ROSCI0442 )
http://natura2000.eea.europa.eu/Natura2000/SDF.aspx?site=ROSCI0001

horatiu.cosma

În dulcele stil al forumului de a readuce de pe arătură discuțiile, vă reamintesc că vorbim despre UN acord de mediu pentru Autostrada Sibiu-Pitești. CE nu vede bucățele și tronsoane în ceea ce privește mediul, drept dovadă a întrebat de Valea Oltului (tronson 2 și 3), despre TOATE ariile protejate de pe traseul autostrăzii, nu despre gândacul roșcovan care trăiește pe lotul 1 și la limita cu lotul 2 o barieră invizibilă trasată de CNAIR îl întoarce din drum.

subway

De multe ori comisia judeca mai intai ansamblul si abia apoi detaliile...si pe undeva e logic, ar fi absurd sa zica suntem de acord sa finantam loturile 2 si 4 dar loturile 1, 3 si 5 nu.

GDPR

Bine punctat Horatiu. Eu cred ca cei din minister(e) nu inteleg exact despre ce e vorba si o s-o dea de pereti cu raspunsurile.

subway

Dl ministru Bolos parea destul de optimist iar cei din subordine de la MFE stiu destul de bine <regulile jocului>, problema e mai jos la <firul ierbii> cu,studiile alea superficiale care nu furnizeaza <materia prima> esentiala...

NGC

Faptul ca ei au deja un "draft" si asta dupa doar 2 saptamani efective (ca doar au fost si sarbatorile) de "lucru" da de gandit. E clar ca in scrisoare s-a facut referinta la toate siturile Natura2000 si ca avem un singur AM, dar cine stie ce "draft" au nascocit. Papagalul o tinea zilele trecute una si buna ca avem deja AM, asa ca cine stie ce zic si astia acum in "draft".

subway

#51028
Faptul ca au creionat un draft nu mi se pare chiar de rau augur daca prin acel draft se contureaza directiile de actiune unde trebuie <sapat> pentru a iesi la lumina...
In asa de scurt timp e greu de crezut ca au <nascocit> peste noapte niste solutii minune care sa rezolve treaba...

GDPR

Adina Vălean spune că România trebuie să facă un studiu de impact serios, pentru că autostrada trece prin arii protejate de lege. Vestea proastă este că studiul ar însemna o întârziere de cel puțin o jumătate de an.

Adina Vălean, comisarul pentru Transporturi Comisia Europeană: ,,Nu este vorba doar de gândăcel, gândăcelul poate, ca să-i citez pe cei de la Comisia de Mediu, nu a fost exemplul cel mai fericit ales. Este și el printre probleme. Problema cu adevărat este că studiul de impact pe mediu, care este luat foarte în serios în aprobarea unei cereri de finanțare, s-a făcut în termeni generali. Nu s-au precizat măsuri concrete, nu a avut credibilitate. Un studiu de impact serios durează în jur de 6-9 luni."

Stirile Protv