Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

codian9

Traseul 3 prin Serbia, se pare ca se face in cea mai mare parte pe autostrada, probabil ocolesc Serbia din cauza taxelor ?
Sau nu este pentru traficul greu ?

FLO

Quote from: codian9 on January 06, 2013, 08:36:41 PM
Traseul 3 prin Serbia, se pare ca se face in cea mai mare parte pe autostrada, probabil ocolesc Serbia din cauza taxelor ?
Sau nu este pentru traficul greu ?
Salut!Sunt nou pe forum si parerea mea este ca ei folosesc traseul prin RO deoarece soferii de tir care vin dinspre Turcia stau si cate 3 zile in vama la bulgari chiar daca nu sunt probleme si decat sa mai stea tot atat in vama la sarbi deoarece ei nu sunt in UE prefere sa ocoleasca prin Romania... :D

sebba

si totusi, cine actualizeaza informatiile pe Google Maps?
nici acum nu stie sa calculeze traseu pe A1/Izvin. de Soimus-Simeria nici nu mai vorbesc, este la fel, doar "poza"

zic si io, daca tot e cineva care actualizeaza GMaps-ul, de ce nu o face cum trebuie? era chiar asa greu sa mai faca o setare si sa declare zonele respective ca drumuri practicabile?
Sailing away! S/Y Haimana

codian9

#5103
Intre Nis si Sofia pe Google maps se vad incepute segmente de autostrada.
Cand va fi gata acesta legatura si serbia va intra in UE, care ruta va fi mai atractiva ?
Sau la cine se va duce taxa de autostrada ? (Scuze, cred ca acest subiect trebuie mutat in alt topic)

FLO

Nu am zis ca toti turcii aleg ruta prin Romania sunt si care prefera prin Serbia.Cand va intra si Serbia in UE cred ca turcii v-or prefera Romania doar pt. a ajunge in tarile din nordul tarii noastre.

sebba

scuze de offtopic: codian, ce e aia "atractanta"? ca n-am auzit de asa cuvant pana acu'! sau vroiai sa zici "atractiva"?
Sailing away! S/Y Haimana

codian9

 da, atractiva. :book: :book: :book: Se mai intampla !

cezar-mario2012


"Autostrada Vestului – la început de an
,,După aprecierea mea, în ceea ce priveşte stadiul lucrărilor pe Autostrada Vestului – Nădlac-Sibiu, văd posibilă darea în funcţiune a circa 140 de kilometri până în primăvara-vara lui 2013", spune Marius Popovici. După anul 2012, care a adus creşterea kilometrilor de autostrăzi pe ansamblul României cu circa 140 de kilometri, respectiv Bucureşti-Ploieşti, Cernavodă- Constanţa, iar pe Autostrada Vestului trei loturi mai scurte – bypass Arad, bypass Timişoara: Giarmata-Remetea, iar la sfârşitul anului 2012 a fost dat în circulaţie un lot de autostradă foarte spectaculos: Şoimuş-Simeria – 15 kilometri (lucrări executate integral în umplutură, rambelu, 6-7 metri şi un pod peste Mureş spectaculos de 720 de metri), ce ne aduce 2013? ,,După aprecierea mea, în ceea ce priveşte stadiul lucrărilor pe Autostrada Vestului – Nădlac-Sibiu, văd posibilă darea în funcţiune a circa 140 de kilometri până în primăvara-vara lui 2013, respectiv Arad-Pecica – 16 km, lot I Lugoj-Deva, repectiv Şanoviţa-Dumbrava în judeţul Timiş – 27,5 km, iar în Ardeal, Simeria-Sibiu – 100 de kilometri", spune Marius Popovici, inginer, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere.Lotul 2 al autostrăzii Arad-Nădlac merge, primul lot e cu contractul reziliat. Cel mai avansat ca lucrări este lotul II al autostrăzii Arad-Nădlac, porţiunea nod rutier Arad până la Pecica, respectiv kilometrul 22, total lungime circa 16,6 kilometri, cu valoare totală de proiect de 411 milioane lei, contribuţia UE – 350 milioane lei şi bugetul de stat – 61 milioane lei, cu termen de finalizare a proiectului 10 .04.2013. Centrul de greutate al lucrărilor este la pasaj, pe autostradă, peste calea ferată Arad-Nădlac, la kilometrul 29,5, unde terasamentele sunt în curs de finalizare, în rest toate podurile şi podeţele sunt finalizate, iar autostrada are în mare parte pozat asfaltul de uzură. ,,Cred că în următoarea perioadă vor începe lucrările de montare a parapeţilor, marcajele, dar din cauza rezilieriii contractului pe lot I Nădlac-Pecica – 22 de kilometri, cred că circulaţia va fi în prima etapă doar până la nodul rutier Pecica, unde se va face joncţiunea cu DN 7, la Est de Pecica, prin două sensuri giratorii parţial terminate. Cele mai ample lucrări sunt la nodul rutier peste bypass Arad - kilometrul 39, unde sunt în curs de finalizare rampele peste podul cu patru benzi peste bypass Arad, cât şi rampele de acces de la Arad spre Pecica şi invers", spune Popovici. Lot I Lugoj-Deva: marea provocare sunt cele 12 pasaje.
Pe lotul I al autostrăzii Lugoj-Deva – 27,5 kilometri, la sfârşit de an 2012, în mare parte constructorul a finalizat caseta autostrăzii, cu mici întreruperi la unele poduri şi pasaje, fiind pozate straturile de asfalt binder şi AB2. ,,Marea provocare a acestui lot sunt cele 12 pasaje (overpass-uri), dar şi cele cinci poduri de autostradă din care unul este peste râul Bega, la kilometrul 1 + 030, unde a început montarea grinzilor principale, la podul 2 peste canalul Timiş-Bega, la kilometrul 2 + 900, sunt finalizate pilele, urmând a fi betonate consolele pentru montarea grinzilor principale. Podul casetat de la kilometrul 3 + 225 este terminat, sub el trecând drumul comunal 83 – Belinţ – Babşa, iar celelalte 3 poduri, de la kilometrul 19,5, 21,8 şi 23,7 sunt în diferite faze de execuţie", spune Popovici.Această autostradă va avea şi o bretea de legătură importantă de la nodul Balinţ până la centura Lugojului, de 10,5 kilometri, care va avea şi un nod rutier la Ţipari, aceste lucrări fiind în faze diferite de execuţie, casetă autostradă – fundaţie, fundaţii pile şi culei. Pe acest lot va fi o parcare la kilometrul 21,8, între Susani şi Leucuşeşti. Ziua de Vest"



Ionut

Quote from: codian9 on January 07, 2013, 10:37:03 AM
Intre Nis si Sofia pe Google maps se vad incepute segmente de autostrada.
Cand va fi gata acesta legatura si serbia va intra in UE, care ruta va fi mai atractiva ?

Avem topic special pentru discutiile astea, aici. :)

user201

Un articol în care se precizează că lucrările la autostrada Sibiu - Orăștie continuă și pe ger, dar optimismul ne este temperat de faptul că încă nu este aprobată soluția pentru alunecările de teren și termenul inaugurării complete a secțiunii este stabilit spre final de 2013  :((  cu detalii aici.

Rashid

#5110
@alin_simeriaveche
daca ai timpul necesar, poti indica in pozele de mai jos, unde-s facute pozele tale, cele din inceputul de an?
ai ajuns pana dupa Sebes?
sursa: google maps

Aciliu


Apoldu de Sus


Miercurea Sibiului

ciprebbe

@ rashid
from alin :
"Cu ajutorul bicicletei, cu un aparat foto, bine echipat k era foarte frig azi pe la 12 am pornit de la simeria veche, pe la halta cfr dupa podul peste strei si pana in apropiere de Pricaz"

Deci el a pozat dinspre Simeria(nodul deschis)  inspre Orastie. Zonele de mai sus indicate de tine nu au fost vizitate de Alin fiind mai departe spre Sibiu.
Ce va pot spune e ca sambata si duminica pe portiunea Simeria-Orastie-Sebes era liniste si pace.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche

Multumesc ciprebbe ca ai clarificat tu. Nu am fost pe faza

ciprebbe

NPC.
Sper ca in aceasta perioada sa se lucreze pe santiere (atat cat se poate) sa nu avem intarzieri dincolo de 2013 desi la cum am vazut eu pt prima oara lucrarile de pe Sebes Orastie, mai e mult de construit. Termenul aprilie 2013 e total depasit, eu sper pe un septembrie sa se deschida.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Rashid

   Mulțumesc pt clarificare.
 
   Știe cineva punctual, unde sunt surpările care țin in loc lucrările?
Și oare de ce există surpări? Proiectanții n-au avut studiile geotehnice, n-au văzut cum-îi "terasamentul" ?! O:-)