News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

perfidus

De primit o s-o primeasca, "cu siguranta", dar oare raspunsul va fi inghitit? Inclin sa cred mai mult ce spune Catalin Drula - este imposibil sa rezolvi o problema de fond pana la 31 ianuarie, din vorbe.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Cand se face, ca inca nu facem ce am putea sa facem - PISI 1

Ministrul Transporturilor: Autostrada Sibiu-Pitești se va realiza. Protejarea gândacului este o falsă problemă

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat luni că autostrada Sibiu - Piteşti se va realiza şi că va fi transmis un răspuns Comisiei Europene cu privire la clarificările solicitate.

El a susţinut că fostul ministru al Transporturilor Răzvan Cuc a lansat câteva "fumigene" în spaţiul public.

Nu pun mai mult ca e cam subiect stiut:
https://www.agerpres.ro/politica/2020/01/13/ministrul-transporturilor-autostrada-sibiu-pitesti-se-va-realiza-o-falsa-problema-a-fost-creata-de-cineva-care-vrea-sa-invie-politic--431194

subway

Banuiesc ca raspunsurile vor fi furnizate in doua transe, mai intai o forma preliminara, urmata de precizari de clarificare care sa ajute la conturarea directiilor esentiale de actiune pentru scrisoarea finala.
Pentru asta <celula de criza> a MT cu cei 40 de specialisti desemnati va trebui insa sa munceasca din greu si cu aplicatie maxima 24/24 si 7/7, restul e <politichie goala de continut>.

adrian sibiu

#50973
Horațiu imi pare rau sa-ti spun ca stiu exact ce se discuta pe acest forum îl urmăresc aproape zilnic si in mine sa adunat multă supărare si neputinta poate de aceea am iesit cu aceste comentarii acide dar mi a ajuns.Schimbarea guvernului sa produs de peste 2 luni,termenul avansat de emitere a AC -ului era noiembrie 2019 si MT face si nu spune nimic  .
Ps.In timp ce scriam acest post am aflat ca in sfarsit ministrul Bode a anunțat lucruri pe care le așteaptă toata România cu sufletul la gură.Cred de asemenea ca ministrul Bode trebuia sa iasa public si sa anunte aceste lucruri cu ceva timp in urma nu acum cand sa pus presiune pe minister prin aceasta scrisoare de la UE.



horatiu.cosma

^^
Subway, mi se pare puțin ciudat ca să nu zic altfel ca din poziția pe care o ai la Metroul SA, din care înțeleg că și tu ai muncit 24/24 și 7/7 conturând direcții și clarificări în celule de criză pentru M6, cu deznodământul cunoscut de toată lumea (CE nu a aprobat decât partea de M6 care face sens economic), să vii și să dai sfaturi despre ce și cum trebuie făcut.

^
Adrian, supărări și frustrări cred că avem toți pe aici din cauza infrastructurii, însă cu siguranță nu ajută pe nimeni dacă transformăm forumul într-un "sac de box de ventilat tensiunile personale". Poate întrebi la Porr când mai mergi în vizită cum stau cu PT-ul. Din ce știu încă nu l-au predat.

adrian sibiu

Horatiu impresia mea este ca tu il aperi cumva pe ministrul Bode si nu mi se pare normal ,așteptările noastre vizavi de schimbarea pasaroiului cu ministrul Bode sunt destul de mari si de aici vine si nemulțumirea mea pentru că reacțiile MT vizavi de PISI se lasă foarte mult așteptate.Mi-as fi dorit să i vad pe cei din MT ca fac o mai bună comunicare din proprie initiativa si nu la presiunea unor instituții straine asupra  tuturor problemelor care privesc infrastructura rutieră a României.

subway

#50976
Tocmai ca stiu din proprie experienta cat de greu a fost sa-i convingem si pentru jumatatea aprobata...si nu e deloc un insucces, pentru prima jumatate avem finantare UE iar pentru cealalta jumatate avem 60% finantare asigurata prin realocarea fondurilor japoneze asa ca proiectul e practic dezlegat.
Pe de alta parte de aproape doi ani nu mai am nicio pozitie la Metrou...iar ca persoana particulara imi doresc o dezvoltare cat mai armonioasa a infrastructurii de transport, rutier, feroviar, naval, aerian si nu in ultimul rand metrou, toate in mod armonios si sinergic.
Poate nu ai remarcat, dar in cazul de fata pozitia mea coincide 100% cu pozitia exprimata de #cutter chiar daca in altele nu!

GDPR

Chiar sunt curios cum i-ati convins, avand in vedere ca estimarea privind cifrele de trafic dadea cu virgula. Probabil ca au contat chiftelutele suedeze de la Ikea si aripioarele de la KFC.  :lol:

subway

#50978
Raspunzand minutios punct cu punct pe baza de studii de trafic actualizate si cifre deasupra oricarui dubiu nu cu chiftele sau aripioare...
In cazul de fata trebuie facut ceva similar, altfel ne-am lins pe bot...ceea ce nu-mi doresc si nici voi nu cred ca v-ati dori, dar trebuie atentie maxima pentru ca daca <pachebotul UE> carmeste in directie contrara e foarte greu de intors din drum...tratarea cu <siktir> e exact ceea ce nu trebuie facut.


StefanCelMare

@frunzaverde
Legat de JRC, sigur că au colaborări. Eu nu știam despre colaborări cu ONG-uri, știu sigur că au colaborări cu instituții științifice (Universități, Institute de cercetări). Au și departamente proprii pe unele teme.
Dar am mari îndoieli că s-a trezit un membru în partea birocratică a proiectului să își dea cu părerea despre ceva tehnic (și gândacul este ceva tehnic, adică ai nevoie de expertiză). Foarte probabil documentația a fost trimisă la experți (și aici chiar am mari dubii că acei experți erau ONG-iști care să se panicheze din nimic).
Pe scurt, șansele ca la noi problemele să fie tratate superficial sunt net mai mari decât ca la Comisia Europeană să fi nimerit acordul de mediu PiSi la un fanatic ecologist. Aș zice că sunt chiar nule șansele să fi ajuns la CE la ceea ce numim noi fanatici eco.

ghrt

Un om obişnuit să înţeleagă ce citeşte (adică alfabetizat funcţional :)) ) vede că formal nu există un argument în documentaţia aia, se aruncă o concluzie "din burtă". Nici nu trebuie să fii ecologist, e suficient să fii secretară. Deseori genul ăsta de greşeli sunt observate şi raportate de secretarele decidenţilor, o spun din experienţă.

^^ Afirmaţiile astea nu îl costă pe ministru nimic, sunt alegeri înainte de finalul de an. E mai degrabă la distracţie.

Iar ceea ce contează, pregătirea traseului montan, e probabil o glumă dacă nici măcar o banală documentaţie de mediu nu e scrisă decent.
Cont (aproape) inactiv.

taifun7993

Salutare tuturor

Am facut cateva poze ieri pe autostrada Timisoara-Sibiu

Lot Timisoara-Lugoj se prezinta bine,dar multe panouri antiorbire lipsa

Lot Lugoj-Margina asfalt bun

Lot Holdea-Ilia mers bine (pe Waze a raportat cineva politie la nod Grind) si nu are si fara tiruri

Lot Ilia-Deva foarte bun si la deal ok.

Lot Deva-Orastie pe margine langa banza de urgenta parapetul avariat serios si in continuare pe acest tronson lipsa totala a  panourilor  antiorbire 

Lot Orastie- Sibiu ok la Sebes se lucra la autostrada A10 un excavator si cativa muncitori, iar la Iesire de la Sibiu spre Pitesti nimic.

Am facut si poze

Va doresc o zi faina in continuare





Holdea 


Holdea-Ilia 





Ecoduct Holdea











Ecoduct Ilia Deva











Soimus(Deva)





Tunel A1 Sibiu 


Autostrada Sibiu Boita


Autostrada Sibiu Boita 



Powered by API/PUM imgur uploader

Earthchild

^^^
Autostrada "alba" Sibiu Boita.

adrian sibiu

Astăzi senatorul Mihai Gotiu a postat pe facebook o constatare facuta de domnia sa vizavi de blocarea finanțării europene a PISI   care ulterior a fost preluată de Gândul in care demonstrează simplu de ce autoritățile noastre si-au dat cu stângul în dreptul cand au efectuat  studiile de mediu pregătite pentu AM si cum UE nu dorește nicidecum suspendarea finanțării coridorului 4 pan european.