Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

mariansb

S-a mai tot scris pe aici si s-au pus harti . Pitesti -Sibiu nu urmeaza cursul DN7 , prin Valcea , Calimanesti..., ci trece mai la est , iesind la Valea Oltului in zona Racovita.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alin_simeriaveche


BoGDaN

La Multi Ani fratilor, un pic mai tarziu!
Aline din Simeria bravo pentru poze :vroomvroom: si pentru comentarii. Esti un Alex Dima al forumurilor  :)
Mai demult imi puneam cenusa in cap pentru admiratia mea pentru Straco. Acum nu prea imi mai plac, din ce am vazut. Si mai au si un lot pe Sibiu Deva...... ???
A1 nu se intersecteaza cu orasul Calimanesti ci trece la est de oras, prin spatele Muntelui Cozia, pe la Perisani. Calimanestenii si valceanii din nordul judetului vor putea intra pe A1 pe la Cornet. Mai era un presedinte de CJ, Calea parca il chema, care tot o dadea cu autostrada pe la Ramnicu Valcea. Autostrada va trece prin Curtea de Arges, iar aici valceanii vor fi oarecum frustrati pentru ca industria locala si asa e la pamant iar autostrada era buna. Nu cred ca se poate construi ceva intre Ramnicu Valcea si Curtea de Arges, drumul de legatura e ingust, cu multe curbe, denivelat si trece printr-o zona cu foarte multe alunecari de teren.
Intre Sibiu si Talmaciu-Boita-Turnu Rosu, terenul e foarte bun cu exceptia zonei dintre Talmaciu si Boita unde zona e cam deluroasa spre est, dar banuiesc ca vor construi autostrada la vest de Talmaciu ca un fel de by-pass Talmaciu :) :lol:
Numai stiu proiectul asa bine, sorry daca ma insel pe undeva, dar numai cand ma gandesc ce munca va fi pe malul celalalt al Oltului......tulai Doamne  :). Ar mai fi o problema cu Hidroelectrica care vrea sa construiasca mai multe hidrocentrale pe Olt asa ca va fi mult de munca, dealurile sunt abrupte, probabil se va construi la inaltime si vor face ce a facut Bechtel in Albania cu vestita lor autostrada.

Neaparat popasul de la Boita trebuie sa isi deschida si un restaurant pe A1. Poate stiti de ce  :lol:

Sanatate, spor in afaceri, intelegere, pace si fericire in 2013

nenea_hartia

@alin_simeriaveche: mulțumesc pentru poze!

Legat de Sibiu-Pitești, pentru cine are răbdare, vechiul studiu de fezabilitate e aici. Pentru cine nu are, probabil că ajunge și un plan de încadrare în zonă. Principalul scop pentru care CNADNR dorește actualizarea studiului ar fi eliminarea acelui drum expres Sibiu-Făgăraș, astfel încât autostrada să se continue direct din varianta de ocolire Sibiu.

Ionut

Quote from: nenea_hartia on January 03, 2013, 10:19:56 PM
Principalul scop pentru care CNADNR dorește actualizarea studiului ar fi eliminarea acelui drum expres Sibiu-Făgăraș, astfel încât autostrada să se continue direct din varianta de ocolire Sibiu.

Pai si pentru cativa km si un nod la Sibiu sud-est se reface tot SF-ul? Adica... ma rog... faceau acolo o anexa ceva. Probabil sunt si alte modificari dar sper sa fie un pret de adjudecare decent.

udar

La multi ani !
felicitari la toti cei care au venit cu poze in ultima perioada, activitatea mea a fost f. redusa pentru ca de 1 luna am descoperit un nou hobby care imi ocupa mult timp, primul meu bebe (baiat),
de luni incep acctivitatea la job si o sa fiu pe teren de unde sigur o sa vin cu poze,filme  ca si pana acum
:cheers: :cheers: :cheers:

anacronox

@udar
felicitari, sa iti traiasca bebele.  :D :cheers:

hentz

Quote from: nenea_hartia on January 03, 2013, 10:19:56 PM
Legat de Sibiu-Pitești, pentru cine are răbdare, vechiul studiu de fezabilitate e aici. Pentru cine nu are, probabil că ajunge și un plan de încadrare în zonă. Principalul scop pentru care CNADNR dorește actualizarea studiului ar fi eliminarea acelui drum expres Sibiu-Făgăraș, astfel încât autostrada să se continue direct din varianta de ocolire Sibiu.
La volumul 7 am luat-o razna,acum trebuie refacute toate avizele presupun.
Cred ca sunt peste 50 si m-am uitat pe date ,din Aprilie pana in Noiembrie sunt eliberate. :o

lucian252012

Quote from: anacronox on January 04, 2013, 11:02:10 AM
@udar
felicitari, sa iti traiasca bebele.  :D :cheers:

adica fugi de acasa pana mai creste :)

PS. S va traiasca si sa creasca mare sa se faca inginer  :)

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

luc

Salutare tuturor, bine v-am găsit!
Pe Google maps a apărut întregul traseu al autostrăzii de la Sibiu pana la Lugoj. Pentru vizualizare măriți pana aproape de maxim nivelul de detaliu. Mai mult, o buna porțiune din viitorul traseu a fost scanat din satelit, oferind detalii actualizate.

Cozak

Salutare forumisti,
Am fost saptamana asta pe ambele autostrazi date in functiune respectiv Arad-Giarmata-Izvin si Soimus-Simeria pe timp de noapte.La tronsonul Arad-Timisoara parapetele median acopera farurile masinilor si nu te orbesc in schimb pe portiunea Soimus-Simeria parapetele median e mai jos si se vad farurile celor care vin din sens opus si ma refer la conducatorii auto care conduc masini mici.
Starea tronsonului de langa Deva mi se pare foarte bun, FARA denivelari (sau foarte mici) deci de la mine primeste 10 linistit.Nu inteleg de ce unii sunt usor carcotasi sau poate prea exigenti.Nici in vest nu sunt autostrazi perfecte oriunde cauti.
Stima.

codian9

Salutare tuturor !
Am gasit aceasta harta: http://i.imgur.com/B2FlM.jpg sau http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1381215 , foarte bine venita .
Daca are cineva o harta cu fluxurile de trafic inregistrate intr-o zi normala pe drumurile/autostrazile din Romania ?

Din amintiri : DN1 Zona Brasov 50 000/zi, DN7 zona Deva 30 000 autovehicole/zi ,

Cred ca ar fi cazul sa apara si la noi panouri informative care sa indice rute alternative in cazul depasirii capacitatii traficului sau a unor blocaje nefericite .

DN7 intre Arad si Deva se poate parcurge si prin Logoj  ->  Faget, dar nu cred ca exita nici un indicator sa te anunte din timp, mai ales ca acum ai si autostrada spre Lugoj...
La Deva se simte ca a scazut traficul cu noul tronson de autostrada,
daca se poate intelege cineva cu turcii sa le spuna si lor ca avem 15 Km gata din A1 sa nu mai intre prin oras mai ales din directia Sibiu -> Arad,
dinspre Arad -> Sibiu ...

Drumuri cat mai bune tuturor !

codian9

O harta pe care sa o consulti inainte sa pleci de acasa: http://www.trafficguide.ro/trafic-drumuri-nationale/
(sau, ma rog, ai laptop sau tableta la tine)
Cred ca infrastructura transporturilor nu mai tine numai de structura terestra, infotrafic trebuie sa devina mai prezent.

Referitor la sensul unic pe DN1, nu ar fi o solutie ca sensul unic sa fie numai duminica intre orele 12 si 22 pe sensul Brasov Ploiesti ???

Un nou pod peste Dunăre, va uni România și Bulgaria, respectiv Calafatul de Vidin,

Comunicat:
UNTRR: Podul va redirecţiona traficul de tranzit
Atunci când se va deschide podul de la Vidin - Calafat, mare parte din traficul de tranzit dinspre Est spre Vest are şanse reale să îşi schimbe ruta preferată de pe DN 7 - aglomerata şi periculoasa vale a Oltului, spre E70 - Calafat – Drobeta Turnu-Severin - Caransebeş - Lugoj - Timişoara - Nădlac, din păcate punctul de trecere a frontierei Cenad nefiind deschis decât pentru vehiculele până la 7,5 tone, arată un comunicat al Uniunii Naționale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR).
,,Dacă se ia ca parte a unui traseu Edirne - Szeged, traseul care va traversa noul pod nu va aduce o economie decât de circa 20 kilometri, dar în ceea ce priveşte timpul necesar parcurgerii acestui drum, el se va scurta considerabil. Transporturile dintre UE şi Turcia sunt cele care îşi vor readapta ruta la cel mai eficient traseu disponibil", arată UNTRR.
Potrivit UNTRR, drumul parcurs pe teritoriul României se va diminua cu 231 km de la 643 km (Giurgiu - Nădlac) la 412 km (Calafat - Nădlac).

Incerc sa atasez 3 fisiere in care sunt 3 rute posibile intre Szeged (Ungaria) si Edine (Turcia)






1. De ce Tir-urile turcesti prefera sa foloseasca ruta (1) prin Romania (pe Valea Oltului) si nu ruta (3) prin Serbia via Nis ?
2.   Are cineva un film cu traseul prin Serbia ?

codian9