Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 94 Guests are viewing this topic.

cristi5

#50820
Oricine poate importa de pe youtube si sa taie filmul altfel. Eu n-am niciun plan in directia asta.

Si ma indoiesc ca ambuteiajul anual al diasporei ar impresiona pe cineva. Eu nu cred ca-s mai mult de cateva zile pe an. Daca la Craciunul 2017 am masurat 900 pe ora pe sens, in restul zilelor cred ca traficul rareori trece de capacitatea unei treceri la nivel...

cristi5

#50821
Quote from: jaston on January 03, 2020, 09:12:35 PM
Ce i asa de greu sa construiasca doua pasaje peste CF la Grind si la Margina?!

Vorbim totusi de vreo 5-10 zile pe an, in rest traficul e sub maximul acelui DJ care se crede DN. Daca ar fi trafic mare ar fi mereu coada la Holdea la iesire. Plus ca exista o investitie de tuneluri la cativa metri mai incolo. Deci nici o sansa.

La ora 13 cand a inceput ambuteiajul nu trece niciun tren (banuiesc ca marfare nu sunt) deci cauza pare a fi trecerea la nivel...

Din cate am vazut urmarind filmari de trafic, orice mic obstacol (chiar ocazional!) care apare poate sa deranjeze fluxul, care odata iesit din starea de "curgere" greu se intoarce daca nu scade semnificativ fluxul (adica pe la ora 22 cand suficient de multi soferi se duc la culcare in loc sa umble pe drumuri)

Apropo de ocazionale, in Margina vad si o trecere de pietoni la cativa metri de trecerea la nivel. Si o intersectie cu drum comunal, o salba de magazine cum zice @gruiarew si cateva strazi laterale. Astea combinate  poate ca-s un adevarat Busteni :)

@vancouver 500 de vehicule pe ora pe sens la trecerea la nivel cu 6 trenuri pe zi? Indiferent cat de bine ii facuta trecerea? (Inteleg ca la Margina e buna, si bine semnalizata)

Presupunand prin absurd ca dispare bariera, tot s-ar intra probabil in ambuteiaj la flux mare la gatuirea de pe locul 2 ca "si" capacitate, adica la serpentina Cosava. Dar s-ar intra mai greu/tarziu in ambuteiaj, si ar dura mai putin.

voicul

A inceput ziua la CF. La 12 erau vreo cateva sute de m, acum a ajuns la vreo 2 km. In rest, inca liber.

Eu am ramas surpins sa vad ca e asa plin pana la 22.

E normal ca la CF s-au facut magazine si o sa tot apara prospere. De la Sibiu pana la Nadlac nu ai de unde sa cumperi o cafea. Si Margina e undeva chiar la mijloc. Oricum trebuie sa incetinesti ... deci de ce sa nu opresti?

Goldmund

Eu nu doresc sa intru in contradictie cu nimeni, dar spun mereu ce remarc pe soselele Romaniei: de cate ori am traversat Romania, indiferent prin ce regiuni ale tarii, sau de cate ori am venit in tara (mereu Nadlac din 1983, cu o singura exceptie) am observat un trafic tot mai mare, in fiecare an incepand cu anii '90. Iar camioanele sunt tot mai multe, tara exporta tot mai mult, dar mai ales importa mai mult(salariul minim crescut, consumul creste), iar "vara nu-i ca iarna", vara(3 luni) traficul e mult mai mare decat iarna(peste tot e la fel, "Les grandes vacances"), iar un "ciot" nou de autostrada va atrage mereu un trafic mai mare pe DN si DJ-urile ramase la capat...

Pentru lipsa de autostrada pe A1 Deva-Lugoj nu exista decat o solutie
si anume presiune maxima pe autoritati ca pana in anul/luna/data ...sa fie gata tunelurile, in folosinta, iar pana atunci 68A trebuie rapid modernizata, portiuni largite pe trei benzi. De fapt discutia nu ar trebui sa cuprinda "traficul/ora/zi/luna", ci faptul ca nicairei in lume nu exista in ciot de sosea atat de nemodernizata intre doua portiuni de autostrada, nicaieri in UE, si doar acest fapt ar trebui sa puna autoritatile la munca sustinuta pentru gasirea rapida de solutii....

Quest

Am incercat sa prind aseara momentul de maxima afluenta pe DN68A intre Cosevita si Margina, ocazionat de ai nostri care se reintorc in strainatate.

DN68A intre Cosevita - Margina, vineri 03 ian. 2020 ora 20:42 sensul catre Margina
2h40m se refera la durata de parcurgere Deva - Timisoara


Goldmund eu privesc u ingrijorare eventuala imbunatatire a conditiilor de trafic pe portiunea ramasa de DN68A, le-ar da apa la moara celor care spera sa nu se faca tunelurile pina la terminarea exercitiului financiar european curent in 2023 (n+3), proiect deja fazat din exercitiul anterior, ci sa se revina la solutia oribila a debleurilor cit blocuri de 16 etaje in zona Holdea...
Eu stiu ca in vara licitatia ptr LD2E2 a ajuns in faza intrebarilor pe care ofertantii sa le puna Companiei, iar acum sintem in ian. 2020 si nici vorba sa se fi facut vreun pas inainte.

Problema e ca si pe premierul Orban l-am auzit prin noiembrie parca, vorbind la fel de contrariat de solutia cu tuneluri, folosind exact cuvintele lui Cuc cu lipsa in zona a mamiferelor carora sa le asiguri ecoductul natural pe deasupra tunelurilor, ceea ce ma duce la gindul c-a avut de-a face cu aceeasi argumentatie detractoare... Iar refuzul solutiei cu tuneluri (am mai spus-o si-o repet), bag mina in foc ca nu e legat de costurile suplimentare sau de complexitatea tehnica inerenta...
Common sense will get you far !

gruiarew

#50825
Vin şi eu cu o întrebare / propunere. Prima dată întrebarea: În grija cui rămân drumurile tehnologice după ce se termină lucrul la Autostradă?

Astă vară băteam cu bicicleta bucata de lângă A1 (giratoriu Margina DC113 - Băteşti). Era piatră bătută, foarte bun chiar dacă nu era asfalt. Aş propune dunga aia roşie ca să-l lege de DC108. Ar "salva" DN68A (de la giratoriu la DJ684) de traficul local generat de cca 10 sate din zonă, care oricum majoritatea este dinspre / spre "centrul de cultură şi civilizaţie" Făget  :)



@Cristi5 să ştii că salba aia de magazine generează mai multe probleme ca drumurile laterale / comunale. Pentru că de fiecare dată când unul vrea să plece de pe loc forţează intrarea. Cel puţin la intersecţia cu DC108 se opreşte fix în buza intersecţiei. Dacă-i TIR sau dubă, pur şi simplu ieşi în orb. Ăilalţii trebuie să frâneze... şi de acolo dop-ul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

Quest cred ca trebuie susținută prin toate mijloacele modernizare DN68A prin lărgirea acostamentului si crearea acolo unde spațiul o permite a unei a treia benzi .

voicul

^Ar trebui sa fie o firma seriosa care sa faca treaba repede pe DN68A. Cred ca traficul va ajunge mai mare ca pe VO.

Vroiam sa zic 3.4 km de coada pe A1 (pana dupa parcare), dar m-am dus sa mananc.
Asa ca zic si eu ce pot: 4.7 km coada pe A1
1.20 pana la intrare pe celalalt A1.

Hai cu tunelurile!

ghrt

Când (când?) vor fi tunelurile gata, fiind câte unul pe sens, nu cred că va mai fi nevoie de back-up pe bucata asta de DN68A. Iar de drum nu prea va mai fi nevoie imediat ce este dat în circulaţie un prim sens pe A1 (în ideea că nu se vor construi simultan ambele sensuri).
Cred că eventualele investiţii ar trebui gândite numai pe perioada până la construirea primului tunel, aşadar nu pentru vârfurile de trafic de pe A1 ci pentru cele de trafic local. Ştiu că e nasol să îţi pierzi timpul şi nervii, mai ales dacă eşti deja obosit de pe drum, dar banii nu sunt nelimitaţi.
Cont (aproape) inactiv.

Xenos

Câtă efervescență pentru bucata aia de DN68A, m-aș bucura ca așa să circule ideile și pt DN1 - Comarnic, Bușteni, Azuga... :lol:

cristi5

#50830
Am vazut pe filmare o coada luuunga pe LD3 ascunsa sub icoanele a zeci de wazeri, si verde pe Holdea->Cosevita, semn ca e infundat totul la Holdea... Acum a disparut (de fapt: mai apare la nivele largi de zoom!), a ramas rosu pe Waze doar pe bretea. Cred ca asta e cauza:



Oare cum au reusit?

Powered by API/PUM imgur uploader


gruiarew

Mie mi s-au părut cam strâmte benzile pe bretea, în zona de deviere. Balizele sunt destul de aproape. Probabil a venit unul mai tare că deh, limitarea e d'ampixulea.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#50832
Mda, se pare ca nivelele de zoom amanuntit nu arata corect culorile pe waze.

Daca eu citesc bine harta waze, e o gatuire la inceputul bretelei, probabil acel accident. Apoi o coada luuunga pe LD3. Apoi DN68A e verde spre Cosevita (deci in interpretarea asta, dupa ce se "scapa" de breteaua Holdea se merge intins), dupa care incepe coada provocata de Margina. Verde pe prima parte din Holdea-Cosevita se confirma si pe google maps.

LE: avem raport Trafic complet blocat. Coada e aproape pana la Lapugiu de Jos.




Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

@Xenos si eu imi doresc foarte mult ca si zona Comarnic  Brasov sa aiba parte de mai multa,,agitație"de idei si poate compania de antiinfrastructura  va începe să ia măsuri de descongestionare a traficului rutier .

voicul

^Entuziasmul este si pentru ca este altceva decat VP unde numai SF-uri avem de zeci de ani.

DN68A este un drum normal de 20 de km. Sa il faca bun ar trebuie sa fie ceva normal pentru CNAIR. Rezulta: CNAIR nu e normal  :lol:
Tunelurile ar putea (teoretic) sa inceapa aproape imediat, tinand cont ca exista la Salini un PT. Nu e cazul de asa ceva, dar si licitatia teoretic pare mult mai aproape decat orice "mai concret" pe VP.