News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 19 Guests are viewing this topic.

voicul

Vad in filmare de mai sus:
VMS nefunctionale spre TM
23.38 sunt pelicule de apa pe autostrada. Nu le pot numi balti, dar nu pare par ok. De acolo tot sunt bucati de apa.
Cred ca ajuta la ecoducte ca limita de viteza sa fie normala (pe fond alb). In caz ca ai ratat sutele de semne ca se termina autostrada sa te trezeasca diferenta de culuoare de pe indicatoare ca ceva se schimba in peisja.

nelu55

Din filmarea lui bbk,la iesirea din Margina spre Nemesesti,vedeti devierea de la Dc 100,facuta in bataie de joc pentru cei care circula pe DC 100.Asa s-a putut impune si primaria Margina in relatia cu constructorul A1. Pe dc 100 circula si microbusele care duc copii la scoala la Margina.Da pina cind ma,pina cind ?Doamne iarta-ne !

bbk

@JohannDB   ai prins tu vreme buna,
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg181564#msg181564 decand au inceput lucrarile cam ce vezi acolo era dupa fiecare ploaie.
@tom_sawyer nici nu stiam ca exista un  asemenea drum.

cristi5

#50703
Quote from: nelu55 on December 25, 2019, 05:09:33 PM
Cristi5,daca drumul care leaga Holdea de Costeiu de Sus ar fi largit,asfaltat,mai niste podete,timpul de parcurs ar fi 10 min.Dar si asa cred ca ar fi doar un drum de vara.Iarna cu polei sau gheata,zapada,nu-l vad utilizabil.Dar ce facem cu Dc 100 ?

De ce nu-l vezi utilizabil de turisme, pante mari?

Fireste ca DC100 ar urma reparat cu ocazia asta. Vad pe filmare ca ca e deja legat la autostrada.

@bbk multumim mult de filmari!

Vor fi doua relocari de DC, una chiar langa pasaj, alta cam unde a zis @bbk pe filmare. Se vad pe harta API

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.89/22.335/0

nelu55

Dealul dintre Costeiu de Sus si Holdea ,este de inaltimea dealului Cosevita,poate putin mai mic,dar virajele se fac mult mai scurt in unele locuri acum pe distante mici.Si largirea drumului actual ar fi o  problema.Pe aprox.50 m,drumul merge pe malul unui piriu,si pentru largire ar trebui taiat din deal,exproprieri.Nici drumul actual nu s-a facut prea ortodox,in sensul ca unele terenuri nu aveau titlu de proprietate,si s-a mers la mica intelegere.Ar trebui largite doar pina la Costei 3 poduri si citeva podete.

JohannDB

La ora actuală..... văd că nuimeni nu sesizează un lucru.... pe acest sector de DN68A, între Coșevița și Coșava (în zona "la pădure"), prin vara asta, conform cu "febra" sau "moda" parapeților N.J., pe acest sector s-au instalat parapeți pe marginea drumului în multe locuri.... Dar parapeții N.J. sunt așezați la cca. 30 cm de la rămășițele vechilor parapeți din piatră sau metalici, SPRE AXUL DRUMULUI ........ Consecința : drunul și așa îngust, a mai pierdut din lățime.....
    "Normal" ar fi fost să se fi lucrat, fără "febra" asta a instalării "oricum"..... Se puteau demola vechii parapeți și exact pe locul lor așezați noii parapeți, care prin greutatea și masivitatea lor stăteau foarte bine pe acele locuri și mai câștigam 60 cm la lățime..... Un "mic amănumt nesemnificativ" într-o zonă dificilă.

adrian sibiu

#50706
@JohannDB asa este de lene sa demoleze parapetii vechi ca deh era mai mult de lucru au montat NJ la aceea distanță de 30 cm negandind ca se va îngusta si mai mult calea de rulare care si asa este îngustă.Asta este o reparatie tipic facuta de compania de antiinfrastructura prin DRDP Timiș.Acesta lucrare explica viziunea directorului,vezi interviul de la inaugurarea lotului 3.Rusine sa le fie.

adrian sibiu

#50707
Eu cunosc acest drum foarte bine l am batut foarte mult din 2000 până în 2013 când firmele de la Timișoara cu care colaborăm au început să-si mărească flota si sa trimita ei marfa la Sibiu,asa ca pot sa va spun ca aceasta porțiune dintre Cosava si Cosevita nu sa schimbat aproape deloc ca aproape tot tronsonul Lugoj-Ilia vorbind aici de DN.

NGC

Quote from: JohannDB on December 23, 2019, 04:33:50 PM
P.S..... Am nevoie de proiectul/desenul tehnic al "nodului Grind" (mă interesează razele de curbă la tot ce-i acolo).....

Nu am apucat sa iti raspund mai repede. Vezi aici timp de 7 zile.

cristi5

@JohannDB
Harta API este calibrata (de @RobertH cred) dupa proiect, aici nodul Grind
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.916/22.517/0

Si intregul SF (nu s-a schimbat nimic la Grind din cate stiu)
http://pum.project-online.se/doclic/A1-Lugoj-Deva.PDF

Mai sunt materiale LD3 aici
http://pum.project-online.se/doclic/LD3.zip

si multe altele in http://pum.project-online.se/doclic

cristi5

#50710
Quote from: SB76UFO on December 25, 2019, 03:10:07 PM
Nu spun ca o reabilitare a DN68A nu este necesara, dar as insista sa punem tunurile pe urgentarea inceperii lucrarilor (cu tot ce este necesar inainte de acest pas) la sectiunile D si E si bineinteles PiSi. Sincer nu mai sper sa apuc sa circul :crutches: pe PiSi cap-coada, dar macar de la Selimbar la Nadlac II. Ii rog pe toti de pe acest forum si din API, care au puterea si nervii necesari, sa puna presiune  :poke: pe cnair si mt

In legatura cu "tunurile" hai sa fim realisti: API nu are nicio influenta la ora actuala. Gasca de la CNAIR este complet autista, partidul lor preferat (la fel de nationalist ca ei) nu mai e la putere, nu au niciun motiv sa tina la imaginea lor. Serbanescu a plecat, la cei ramasi chiar li se rupe. Poate ne intalnim cu ministrul dar guvernul e minoritar, nu vad ce influenta poate Bode sa aiba. Deci toate tunurile si toata munitia ar trebui puse pe asigurarea dreptului de  vot al migrantilor interni si externi la parlamentare 2020 (pentru ca acum sunt exclusi de la vot, ilegal si neconstitutional). CNAIR si multe institutii au pierdut demult notiunea ca misiunea lor este sa serveasca cetateanul, daca au avut-o vreodata in acesti 30 de ani, si atunci numai pt ca a pus politicul biciul pe ei (de unde importanta alegerilor parlamentare!). Pentru ei, cel mai important este sa-si conserve jobul cu salariu umflat, si masina de serviciu, si eventual, ca bonus, sa-si descarce naduful nationalist la adresa strainilor. Si dupa ce baga o reziliere la 99 sa dea o lectie capitalistului strain hraparet, e de munca tovarasi, trebuie sa aparam interesele statului (alea pe care ne-am pisat cand am reziliat)

Parerea mea este ca pentru 2020 singurul lucru care se poate face pt tunelurile LD2 este sa monitorizam licitatia, sa vedem daca procedura aleasa poate functiona etc. Apoi dupa 2020 mai vedem, poate putem si noi sa apucam PiSi, tunelurile Holdea, Meses, Moldova-Ardeal, tunelurile CoBra..., macar pe un fir. Probabil vom "conduce" deja autonom prin ele, vom da pe manual numai pt placere.

Poate vi se pare ciudat ca vorbesc pe aici de drumuri comunale, dar in situatia politico-birocrativca de acum, poate pe comunal ajungem.

adrian sibiu

@Cristi5 mie nu mi se pare ciudat sa discutam de drumurile noastre comunale,anul trecut am fost in vizita in Germania in zona Munchen unde la întoarcere am avut parte sa prind un accident urat pe autostrada moment in care waze ma scos de pe autostrada si ma băgat pe drumuri comunale aproape 20 km ocolind accidentul.Am rămas impresionat de cat de bine sunt ele întreținute semnalizare dotate in aproape fiecare localitate cu radare fixe.Atunci mi am dat seama cat de important este sa ai aceste alternative,cred ca daca nu exista waze nu m as fi riscat să ies de pe autostrada.

dr4qul4

@cristi5, poti pune acel AM de care tot vorbesti? Chiar cuprinde el toata portiunea de la Holdea la Margina, cu asfalt pe 6m si fara limitari?
Asta ca sa incetam odata cu aceasta discutie. Sunt 0 sanse sa se faca un drum paralel cu DN68A inainte sa fie gata tunelele. Primariile alea nu au nici resurse si nici nu-si doresc sa atraga trafic printre case.
Mai bine ne-am concentra pe mici imbunatatiri ale DN68A, cum ar fi curbe largite si benzi pe urcare pentru vehiculele lente.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cristi5

#50713
Eu n-am zis ca AM cuprinde asfalt. Actualmente e un drum de cariera. AMul il pusesem deja, e un link.

Quote from: cristi5 on December 25, 2019, 12:38:51 PM
- @frunzaverde a crezut ca drumul Holdea-Costeiu nu exista. @nelu55 ne-a spus de acordul de mediu pentru Costeiu-Holdea (latime 6m), e un drum de cariera pt cariera Costeiu

Si nu am vorbit niciodata de traseul DC altfel decat ca alternativa la DN68A. Fireste ca trebuie aranjat si ala. Dar costurile pentru ambele operatii sunt bani de seminte comparat cu fondul de salarii a CNAIR. Sau comparat cu costurile aferente unui accident mortal pe Holdea-Margina. Toate taxele pe care le-ar fi platit statului oamenii care mor cu zile.

Oare de ce trebuie sa existe mereu o singura alternativa si o singura solutie la toate problemele, si oricine incearca macar sa aduca in discutie o alternativa acuzat ca "ne strica concentrarea"? De ce nu putem discuta cu calm ambele variante, de ce una o exclude pe alta??

Vorbesti de "concentrat", de parca noi am asfalta si avem resurse limitate de bitum. Noi nu facem decat sa comentam pe forum si din cand in cand dam o pozitie publica la care se uita sau nu decidentii.

Cand ai asa un missing link pe un coridor de transport ca Holdea-Margina, un traseu alternativ e de aur.

NGC

Acordul ala de mediu este pentru o cariera pe Dealul Magura langa Costeiu de Sus, a carei pozitie aproximativa am marcat-o mai jos.



In rest e vorba doar de un drum de 1 Km, pentru ca sa nu intre camioanele prin Costeiu de Sus.

Quote
Pentru transportul produselor miniere obţinute în perimetru, se va construi un drum care va ocoli satul Coşteiu de Sus prin partea estică, urmărind Valea Scurtei până în drumul comunal Dc 102 şi apoi spre DN 68 A Lugoj-Deva. Drumul nou construit va avea o lungime de cca. 1000 m, o lăţime minimă de 6 m şi va fi pietruit, folosindu-se materialul steril (nisipul şi roca alterată) ce va fi obţinut din decopertare resurselor de bazalt.