News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Intre gara Holdea si Costeiu de Sus stie cineva precis cum e drumul? Ar fi ~2 km. S-ar putea o filmare/poze?

gruiarew

#50656
@dr4qul4 DC100 e asfaltat tot mai puțin unde trece A-ul peste. Acolo l-au rupt italienii au făcut pasajul peste, au legat partea dinspre Margina și.... a ramas așa.
@tom_sawyer: Între Coșteiul de Sus și Holdea e piatră spartă mărunțită, drum de șantier, dar îs niste pante și niște curbe de te doare mintea. Altceva mai bun n-am așa că pun astea (cred că îs din2017 vara). Poate trece careva ce are ceva mai înalt, eu cu tigaia din dotare n-am sânge să mă bag pe unde n-am mai fost si cu bicla e prea rece să mai ajung (îs ~40km dus întors de la mine).

1. Traversarea A1 peste DC100:



Și drumul între Coștei si Holdea, partea dinspre Coștei. Nu m-am dus foarte mult că terminasem apa și era mult de pedalat peste dealuri:






'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#50657
@gruiarew cred ca solutia cu DCuri si cu extinderea DN68A nu sunt concurente! Ambele se pot face si probabil nu se va face niciuna.

De ce e interesant traseul DC:
- e liber. Se poate pregati fara a fi deranjat fluxul DN68A (mai putin giratia cu DC144, vezi mai jos)
- ar pune in valoare inca cativa km de A1 pt turisme, cu o combinare usoara a fluxurilor de turisme si marfa la Margina
- separa traficul de turisme de cel de marfa, ceea ce e pozitiv pt ca merg cu viteze diferite

Singura problema fizica (deci nu vorbim administrativ) este panta Holdea-Costeiu. Acolo poate fi un blocker ca nu vrei sa creezi echivalentul gâtuirii Ohaba.

Quote from: gruiarew on December 24, 2019, 11:11:04 AM
@Cristi5 discutând propunerea ta, aici ar fi coborârea spre Holdea: https://goo.gl/maps/gw3CyZuKoBpEPdUV6

Ce faci cu cei ce vin de la Margina? Trebuie să facă stânga pe DN68A. Sunt 6-700m până la giratoriu, banda spre Făget probabil va fi tot timpul plină la  giratoriu fâcându-se un pic de dop, ca la orice ieșire de pe A.

Fireste ca daca vrei sa faci treaba asta serios, pui o giratie la intersectia DN68A/DC144. Altfel nu ai cum sa combini cele 2 fluxuri (de marfa si turisme)

Quote from: gruiarew on December 24, 2019, 11:11:04 AM
Comunalul respectiv trebuie făcut tot, cap coadă (DC 100, DC144). Plus acolo nu se poate băga CNAIR-ul. Cei de la primăriile din zonă precis n-au bani de așa ceva.

Pai intai de toate trebuie sa vrea.

Daca vrea de ex ministrul sa faca ceva pt oameni (ceea ce nu cred) gaseste o cale legala sau schimba legislatia. Trece drumurile alea temporar la CNAIR, la armata sau la cine le poate prelua ca sa le intareasca pt masini mici. Sau injecteaza niste bani la primariile implicate, cu consultanta gratis pt derularea proiectelor, etc.

Deci e clar ca fizic, in teren solutia asta e foarte simpla pt turisme (desi pantele pe Holdea-Costeiu s-ar putea sa fie problematice pt turisme, insa fara marfa presupun ca s-ar merge ok in coloana). Dar administrativ sunt de acord cu tine ca e complicat. Si despre vointa administrativa ce sa mai vorbim, lispeste probabil cu desavarsire. Doar vedem mizeria cu LD3 unde si Bode recita poezia lui Cuc si Scarlat.

adrian sibiu

@cristi5 cred ca toate aceste propuneri ar trebui prezentate ministrului Bode face to face cu argumente si imagini din teren pentru as putea forma si el o imagine a întregii propuneri. Eu zic ca este foarte greu de răzbit in jungla  asta birocratică numita statul roman dar nu imposibil.Asa ca eu am o propunere,API sa l invite pe domnul ministru Bode la o discuție unde vrea domnia lui întâlnire care poate fi numai între reprezentanții API si el.

Europiu

Oameni buni, o întrebare aș avea și eu apropos de viabilitatea propunerii: dacă ajungem să convertim drumul comunal în variantă mai larg accesibilă, o dată cu începerea șantierului secțiunii E nu vor exista și conflicte de trafic destul de serioase? Îmi e greu să cred că, având la dispoziție un drum îmbunătățit pe lângă șantier, constructorul se va mulțumi doar să îl admire de la distanță.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

gruiarew

De aceea o tot dau cu DN68A, dar am zis să vedem și varianta propusă de Cristi. Acolo nu trebuie construit nimic nou, doar lărgit punctual. De la Margina la Coșava e drept, trecerea peste CF e poate una din cele mai bune peste care am trecut șamd. Problema rămâne sectorul Coșava - Coșevița, cca. 7km.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

KeyC


bbk

Deseară sau maine ajung in zona si o sa filmez tot drumul.  Într-adevăr e filmată doar partea plină a paharului

horatiu.cosma

Transferul drumului la CNAIR, licitație pentru SF+PT, derulare SF+PT, obținere AM, avize, AC, exproprieri, defrișări, licitație execuție și apoi execuție. Eu sper că vor fi gata tunelurile până atunci.

cristi5

#50664
^ Atata dureaza SF PT si implementarea la o giratie si o intrare temporara la Zorani? Ca restul e intretinere de drum :) Poate si Holdea-Costeiu ramane legal drum de santier dar printr-o intamplare se asfalteaza :)

@Europiu, corect, santierul tunelurilor e un impediment. Atata ca e la cativa ani distanta.

In fine, cum ziceam, trebuie intai sa vrea. Or ce vedem de la administratia romaneasca e fix invers, daca-i deranjezi cu o idee creata, o blocheaza si mai si.

dr4qul4

bine explicat Horatiu.
@Cristi5, cat a durat un giratoriu la Holdea? Aici avem si cativa km de drum.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

horatiu.cosma

E exclus sa ramana drumul asa daca se doreste rutarea traficului (cel putin ala usor) pe acolo. Drumul trebuie latit, asfalt, marcaje, indicatoare, podețe prin padure. E o investitie cu toate etapele birocratice corespunzatoare.

adrian sibiu

#50667
Horatiu părerea  mea ar fi că toata lumea ar trebui să pună presiune pe statul roman in a simplifica toate aceste proceduri atât de greoaie indiferent de domeniu,mai cred deasemenea ca e momentul unui restart al statului român.E foarte multa birocrație și cred ca asta pune frâna dezvoltării României.In momentul de față societatea românească este foarte dezbinata si cred ca ar cam trebui lăsat orgoliul deoparte si initiat un dialog între toate părțile care sa duca la o coagulare a acțiunilor in favoarea dezvoltării infrastructurii si apoi implicit a României.

horatiu.cosma

Trăiască Românica Mare  :lol:! Adrian, tu ești puțin mai tânăr pe forum și poate nu ai urmărit toate discuțiile începând din 2012 care s-au întețit în 2015-2016 când unii membri ai forumului au intrat în contact direct cu CNAIR/MT etc. Dialogul și pactele pentru infrastructură sunt hârtie igienică atâta timp cât aceeași diletanți sunt în posturi de conducere. Din afară e foarte greu, singura soluție pe care o văd eu e implicarea directă a celor care chiar se pricep la domeniul ăsta coroborat cu o susținere politică pentru reforme.

adrian sibiu

#50669
Horațiu ai dreptate sunt tanar pe forum dar sa sti ca l am urmarit din 2011 sau 2012 dar neavând timp deajuns in a mi face si înscrierea am rămas doar spectator .De aproximativ 2 ani și jumătate de când cartierul meu a intrat în modernizare am interacționat cu autoritățile locale foarte mult si mi am dat seama ca daca noi nu ne implicam si ii lăsăm pe ei sa faca un lucru in cazul meu modernizarea străzilor din cartier care ar fi iesit ceva de genul asa nu la știrile de la 19 .Eu am avut ciocniri verbale foarte mari cu autoritățile locale care au dus la bun sfârșit a investițiilor din cartier.Asta ma facut sa ma înscriu în acest forum in care se incearca dezvoltarea infrastructurii din Romania.Mai cred deasemenea ca puterea acestui forum a crescut si va creste foarte mult si de acum încolo incat autoritățile  statului sa ia in considerare mai mult opiniile ridicate pe acest forum care sa duca la edificarea unor obiective negândite îndeajuns de stat vezi nodul Holdea o idee plecata de pe forum de la @cristi5.