Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

RaduLuc

Daca tot clasam autostrazile, sigur este cel putin o clasa peste Bucuresti Pitesti care nu are limitari, sigur similara cu cea inspre mare, exceptand primul sector pe dale de ciment care se exclude din start.

cristi5

Quote from: gruiarew on December 23, 2019, 03:35:09 PM
În sfârșit! Acum tunurile pe LD2.


Parerea mea e ca *acum* ar trebui intarit DC-ul Holdea-Costeiu pt masini mici si intrat pe autostrada existenta la vest de Zorani. Asta se poate face in cateva luni, lasand traficul greu pe DN. S-a discutat aici, poate gasim un link la acea discutie. Apropo de vizitat ministrul...

Tunelurile cam pe la 8-10 ani. 5 e un minim hiper optimist.

esendy

10 ani nu vom avea tuneluri. NU VA MAI FACETI SPERANTE cu acest cnair. sunt IDIOTI. NESIMTITI. INCOMPETENTI

GDPR

Din komunikatul companiei antiinfrastructura: "Am deschis Lugoj – Deva 3, cu restricții, după parcugerea etapei de expertizare a lucrărilor obligatorii pentru apărarea intereselor statului român în fața Curții de Arbitraj, în contradictoriu cu Antreprenorul. Am urmărit ca traficul pe acest tronson să se desfășoare în deplină siguranță."

Acum ati inteles de ce s-au pus restrictii si de ce acestea nu o sa fie ridicate prea curand? E doar "munitie" pentru Curtea de Arbitraj, ca sa isi acopere kururile.

dancosta

Le-am scris acum si am cerut rapoartele finale, pentru ca sa vedem cum se justifica limitarile de viteza si gabarit.

gruiarew

Cristi, nu-i idee rea dar tot ai două sate de trecut, plus amenajarea trecerii peste CF-ul de la Holdea. Deci implicarea CFR.

Cred că mai simplu ar fi să îndulcească o idee curbele de pe DN68A, mai o bandă la urcare, deci un 2+1 că har domnului, e loc. În caz de necaz cu tunelurile (că alea par marele bau-bau acum) ar putea fi folosit, deci s-ar explica cumva investiţia.

Dar facem pariu că n-o să se facă nimic?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin_simeriaveche

Încă o dată, cer scuze pentru calitatea live-urilor. Am rămas si fără semnal la un moment dat. Ca o completare: calitatea stratului asfaltic este bună, chiar dacă in filmare apar vibrații. Am explicat cauza. Eu nu pot înțelege de ce a fost închisă autostrada. Nu am nimic de reproșat. Eu sper ca în scurt timp să ridice restricțiile de viteză și tonaj. Nu le vad rostul

carutasul

@esendy: nu ne facem speranțe cu acest CNAIR, ne facem speranțe cu altul :)

cristi5

#50618
@alin_simeriaveche multumim pentru dedicare!

@gruiarew si cand am vorbit de Holdea in 2015 mi s-a spus ca n-o sa se faca nimic. Bine, daca stiam ca va dura 4 ani cu mizerii gen blocaj 2 ani, reziliere, muzeu 4 luni, deschidere cu restrictii, poate ma lasam dracu pagubas si nu ziceam nimic

Eu cred ca ameliorarea/plombare pt turisme a unui drum conunal/de santier aflat deja in circulatie, si amenajarea unei treceri la nivel decente (acolo se poate trece si azi sau?) prezinta riscuri mult mai putine decat largirea unui DN (fost DJ) foarte circulat care nu se va mai justifica atunci cand se deschid tunelurile.

@optimistii care cred ca exagerez cu 10 ani. Cu CNAIR si legislatia actuala, eu nu cred ca merge mai repede. Ganditi-va ca in Romania nu s-a mai atribuit o astfel de lucrare, ce sa mai vorbim de verificarea proiectului etc. Unde mai pui ca se liciteaza fara SF, pe o fituica copiata din acordul de mediu. Riscurile la licitatie si atribuire sunt barosane. Apoi urmeaza alea de avizare a proiectului. Apoi adaugi un litigiu cu "apararea intereselor statului roman" si ajungi lejer la 10 ani.

In plus se vor succeda cateva guvernari, fiecare cu filozofia ei despre ursi, tuneluri, constructori straini, etc. Riscuri politice majore. Aceleasi riscuri politice care au intarziat scoaterea la licitatie cu 6 ani.

@dr4qul4 zici ca e verde pe Google. A fost verde toata ziua. Am filmul :). In weekend au fost zilele de varf.

carutasul

asta cu deschisul după week-end chiar că a fost făcută în dușmănie. Așa să le-ajute....

dorum

@alin_simeriaveche... si eu apreciez dedicarea ta, nu te supara pe mine ca am vorbit de calitatea slaba a filmarii... doar am fost realist si am zis ca e prea "saltareata" si nu reflecta realitatea lotului...

vladucha


adrian sibiu

@cristi5 iti multumesc peentru ideea avuta cu iesirea de la Holdea,daca tu nu insistai astăzi nu exista aceasta descărcare asa ca eu cred ca si aceasta idee cu intarirea DC Holdea Costeiu este foarte buna .

dorum

daca ne iese si ideea asta a lui Cristi, tra' sa facem party! :) DA, o sustin, e de bun simt si ar fi ceva excelent pt traficul usor...

germanul2012

In sfarsit, am condus din Mainz pana la Sibiu (cu exceptia Margina-Holdea) doar pe Autobahn. Ca prima impresie despre tronsonul Holdea-Ilia nu as putea spune altceva decat ca acele ,,trânte" de indivizi care au tergiversat total aiurea situatia acestui lot, prin ce au facut constructorului si ce au facut dupa reziliere, ar trebui fara doar si poate sa infunde puscaria ani multi. Mai oameni buni! Eu, la fel ca alte mii de romani circulam de ani buni pe soselele Europei dar, nu cred ca in alta tara si-ar permite cineva sa-si asume tampenia sa tina cativa zeci de km de Autobahn inchis luni de zile, cand aceasta sosea este din toate punctele de vedere net superioara tuturor drumurilor (asa zise) europene , nationale sau cum s-or mai numi, pe care se circula zilnic in Romania (si in alte tari) cu viteze de peste 100 km/ora, avand doar o singura banda pe sens si multimea de denivelari, curbe, gropi, cratere, tractoare, carute, turme de animale, indivizi beti pe carosabil, etc, etc.
     In alta ordine de idei, eu am mai scris cu mult timp in urma despre sectorul Margina-Holdea  cat de prost este si am batut apa in piua ca este imperios necesar ca acest sector sa fie modernizat pana sa se ajunga cu autostrada la Holdea, deoarece din acest moment va fi foarte greu sa mai faci ceva tinand cont la cat se va amplifica traficul. Ei bine, m-am ales cu multe minusuri. Problema este insa la ce minusuri vor fi in urmatorii ani in zona respectiva. Oricum, dupa parerea mea, acel drum nu poate rezista in conditiile de peticeala haotica inca cca 10 ani de acuma incolo. Va fi un calvar pentru toti cei care vor sofa pe acest sector.