Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 67 Guests are viewing this topic.

carutasul

"inopinant"? Sper că măcar au privirea inteligentă :)

horatiu.cosma

Rezumat: nimic nou. Comsa a lucrat execrabil si a lasat o tona de detalii nefinalizate. Se poate deschide in conditiile astea? Raspuns Iptana: da. Singura problema mai mare pare sa fie repozitionarea neoprenelor la Mures, treaba pe care o putea face Comsa daca i se cerea. Ce mai zice Iptana e sa dea drumul CNAIR odata la lucrari si sa le finalizeze, ca vine iarna si se degradeaza. Dar cnair a vrut neaparat sa rezilieze si din august nu a miscat un deget sa termine lucrarile nefinalizate. Aia cu asfaltul pe care nu se poate merge cu 130 e cadoul Iptana pentru CNAIR contra cei 266.000 de lei,  ca sa aiba justificarea tertului "echidistant" cnair in instanta. Oricine normal la cap intelege ca nu poti ajunge in stadiul asta cu uzura receptionata pe 21 de km, faza determinanta, carote, plăți etc fara niste mega-musamalizari. Oricum, e bine, ma asteptam la mai mult, gen demolari, probabil are de-a face si schimbarea politica.

carutasul

problema e că unele lucrări chiar trebuie făcute, altfel se degradează, și n-o să le facă nimeni....

RaduLuc

Aia cu nerepararea tuturor fisurilor aparute este tare, se poate merge pe lotul vecin si vedea ca acolo nu au fost reparate deloc, ceea ce nici nu este obligatoriu daca fisurile sunt mici, dar sigur este mai estetic sa fie podul vopsit ..... iar partea cu asfaltul este NO COMMENT.

danutzu_1069

Voi ati sesizat ca se face vorbure despre 2 (doua) ecoducte?
Pai cum vine asta, discuti despre ceva ce nu este al tau, ca nu l-ai recunoscut si platit???

alecu26

3 experti? WOW. Zici ca e ca in justitie...la apel si recurs. Poate o sa ajunga la ICCJ ul constructiilor cu 5 experti....si din care 1 sa tot iasa la pensie odata la 6 luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

#50211
Am ajuns la "next level" al comunicarii: "clar + ca s-ar putea deschide."

Se ANUNȚĂ kilometri noi de autostradă până la finele anului. DOCUMENT
Rețeaua de kilometri din România ar putea ajunge la finele anului la 850 de kilometri.

Numărul total de kilometri de autostradă estimați a fi deschiși traficului până la finele acestui an este de 33.49 km, conform unui document semnat de ministrul Transporturilor, Lucian Bode. Aceștia sunt condiționați de mai mulți factori independenți de Compania de Autostrăzi, respectiv rezultatele expertizelor tehnice care se efectuează, condițiile meteorologice, mobilizarea antreprenorilor, precum și orice alte condiții din teren care nu pot fi anticipate.

"În condiţiile în care nu apar şi alte elemente surpriză, finalizăm expertiza, finalizăm lucrările la pod, la podul peste râul Mureş, şi pe acest an, să vă răspund clar, autostrada Lugoj-Deva lotul 3 ar putea fi dată în trafic în aceste condiţii. Astfel, românii ar putea circula, cu restricţii de viteză într-adevăr – şi aici putem discuta de ce suntem în situaţia asta – de la Sibiu la Nădlac pe autostradă. 21,1 kilometri în aceste condiţii pentru anul 2019", a declarat recent oficialul ministerului.

Rețeaua de autostrăzi din România ar ajunge la aproximativ 850 de kilometri.

https://www.money.ro/se-anunta-kilometri-noi-de-autostrada-pana-la-finele-anului-document/

yetiman

QuoteAstfel, românii ar putea circula, cu restricţii de viteză într-adevăr – şi aici putem discuta de ce suntem în situaţia asta – de la Sibiu la Nădlac pe autostradă. 21,1 kilometri în aceste condiţii pentru anul 2019", a declarat recent oficialul ministerului.

Si km lipsa de la Holdea, unde i-ati lasat, domnule ministru?  >:(

De la Sibiu la Nadlac nu se va putea circula continuu pe austostrada nici peste 5 (de fapt mai spre 10) ani!

Ma asteptam sa stiti asta si sa o mentionati in orice declaratie.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

pasadia

Hai ca e amuzant: textul zice de 33 de kilometri, deci pe langa cei 21 de pe A1 ar mai fi inca 12, cei de pe A3 (Biharia - Bors si Cristian - Rasnov). Adica 2 loturi unde nu numai ca nu au sanse sa termine pana la finalul anului, dar nici macar nu au AC acordat pentru unele bucati (adica chiar nodurile de pe Cristian - Rasnov). Tare as vrea sa vad documentul ala, ar fi o doada clara de minciuna.

gruiarew

Eu cred că-i preluarea comunicatului vechi. Chiar așa de rupt de realitate să fii să nu-ți dai seama că mai e o bucată lipsă unde nu se știe nici acum ce și cum se face?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

patratel_ro

Eu sunt curios la cine sta blocata pe masa (sau in sertar) licitatia tunelurilor. Poate reuseste domnu minustru sa afle de la cnair. O sa ajunga proiect de importanta strategica in cativa ani.

Quest

NGC tu daca nu te-ai fi alaturat acestui forum, ne-ar fi fost mult mai greu ca si comunitate de impatimiti pe infrastructura, sa intelegem lucruri care se intimpla, dar nu la vedere. Prezenta ta usureaza procesul de intelegere a lucrurilor, compensind lipsa de transparenta a Companiei.

Spre exemplu am citit aici undeva pe forum ca premierul Orban s-ar fi exprimat recent destul de nervos despre tunelurile de pe LD2E2, ceea ce l-a condus pe Horatiu sa constate amar ca Orban a intrat si el sub influenta acelorasi indivizi care si-ar dori revenirea la debleuri cit blocuri de 16 etaje.

Tu ai putea ruga vrabiutele sa afle cine (structura, departament), tot alimenteaza transpartinic factorul politic cu ostilitate fata de tuneluri ? Adica l-am avut pe Cuc PSD pe care il simteai ca nu se simte confortabil cu AM revizuit care obliga la tuneluri, acum auzim ca si Orban PNL are o atitudine similara ?!?!

Oamenii care alimenteaza aceasta ostilitate nu inteleg ca AM revizuit nu se limiteaza la urs cind vorbeste despre culoar de trecere ptr mamifere mari, aici intrind si capriori, mistreti, etc ? Nu vad de ce e tot focusul asta doar pe urs (mai putin prezent in zona), lasind senzatia gresita ca tunelurile nu si-ar avea rostul.
Common sense will get you far !

cristi5

#50217
In ce sens sunt blocate tunelurile? Parca sunt pe SEAP dar in ceva procedura speciala.

Sigur, fiecare nou (prim) minustru care vine i se pare absurd ce e acolo.

Sunt atatea consecinte si intarzieri prostesti de la acel acord de mediu facut dupa semnarea contractelor (inclusiv rezilierea LD3 se trage cel mai probabil de la un ecoduct din acel acord, dar si rezilierea LD2 e clar legata de situatia contractuala neclara) ca poate ar trebui stins odata.

perfidus

E o contradictie undeva; dacă finalizează lucrările recomandate la podul peste Mures (ma gandesc ca se refera la repozitionare neoprene) atunci conform expertizei nu mai este nevoie de restricții de tonaj si de viteza. Ca doar completarea tevilor de scurgere lipsa sau o usa de acces de intretinere sub pod prin panourile fonoabsorbante (cat de idioti sa fiti, Comsa?) se pot face si sub trafic.

Pun aici un extras din tehnologia de repoziționare, am scris doar ce mi s-a părut interesant si denota atât o proiectare defectuoasa/neglijenta din partea Comsa dar si o verificare superficiala a proiectului din partea verificatorului si al CNAIR (cum oare nu s-a observat lipsa acelor opritoare pe care le vor acum sudate pe placile superioare?):

QuoteTehnologie de repoziționare aparate de reazem
...
5. Reamplasarea in poziție corecta a tuturor aparatelor din neopren deplasate din pozitie pe placa inferioara.
6. Montarea unui sistem de asigurare (opritor) de placa superioara care sa impiedice pe viitor deplasarea din pozitie a aparatelor. Opritorii vor fi montati la toate aparatele de sub grinzile suprastructurilor atat la culei cat si la pilelel 1 si 4.
...
8. Revopsirea placii superioare a aparatului de reazem la interfata acestora cu tachetii existenti
9. Coborarea controlata a suprastructurii pe aparate.
10. Demontarea sistemului hidraulic de ridicare de pe pozitia respectiva si mutarea lui pe alt amplasament
   * * *
Pentru deblocarea miscarii libere a suprastructurii se va decupa tachetul pe zona placii superioare a aparatului. 
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

nrb

mă gândeam dacă Moș Crăciun vine pe LD3, sau cucu la primăvară pe LD3... imensă bătaie de joc pentru trafic și cei din localitățile blocate în perioada următoare... dar pentru onoarea nereperată a cucului merită...